Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=334575&B=GREVE
Udbyder
Greve Kommune
Invitation til markedsdialog om udbud af visiteret kørsel i Greve Kommune
Greve Kommune
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 44023911
Postadresse: Rådhusholmen 10
By: Greve
NUTS-kode: DK021 Østsjælland
Postnummer: 2670
Land: Danmark
Kontaktperson: Lars Torp Steffensen
E-mail: lat@greve.dk
Telefon: +45 43979008
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.greve.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193861
Del II: Genstand
Invitation til markedsdialog om udbud af visiteret kørsel i Greve Kommune.
Greve Kommune afholder markedsdialog forud for udbud af rammeaftale på området for visiteret kørsel. Udbud af visiteret kørsel, omfatter kørsel af borgere der er af forskellige grunde er visiteret til kørsel af Greve Kommune. Kommunens nuværende aftale udløber med udgangen af juli 2023, hvorefter kommunen forventer at indgå ny aftale.
Greve Kommune
Greve Kommune afholder markedsdialog forud for udbud af rammeaftale på området for visiteret kørsel. Udbud af visiteret kørsel, omfatter kørsel af borgere der er af forskellige grunde, er visiteret til kørsel af Greve Kommune. Kommunens aftale udløber med udgangen af juli 2023, hvorefter kommunen forventer at indgå ny aftale. Områderne under aftalen er planlagt til at vedrøre; Almen skolekørsel, Svømmekørsel, Kørsel til specialskoler og dagbehandlingstilbud for børn, Kørsel til læger og speciallæger, Kørsel til genoptræning, Kørsel af handicappede voksne til beskyttet beskæftigelses- og aktivitets- og samværstilbud mv., Kørsel ifm. Beskæftigelse og aktivering for ikke-forsikrede og Dagcenter-/Daghjemskørsel.
Formålet med markedsdialogen er at få leverandørernes input til det kommende udbud, herunder; Drøftelse af kørselstyper og mulig opdeling af delaftaler, Drøftelse af faktorer som kan sikre en robust kørselsaftale, Relevante og proportionelle krav til opgaveførelse, Drøftelse af omkostningsdrivere, prismodel og incitamenter for leverandører, Det gode samarbejde med Greve Kommune.
Greve Kommune ønsker at tale med et repræsentativt udsnit af leverandørmarkedet for at få forskellige perspektiver på tilrettelæggelse af udbudsproces og udbudsmateriale. Derfor forbeholder Greve Kommune sig retten til at udvælge 3-4 virksomheder blandt de interesserede. Efter endt markedsdialog vil der af hensyn til ligebehandling blive lagt et referat fra møderne på www.greve.dk/erhverv.
Såfremt en virksomhed ønsker at deltage i markedsdialogen som forventes at vare 1.5 time, skriv da til udbudskonsulent Lars Torp Steffensen på lat@greve.dk senest 8. juli 2022 Markedsdialogen vil foregå enten på Greve Rådhus eller online i perioden 10.-12. august 2023 efter nærmere aftale. Oplys om virksomhed og kontaktperson i henvendelsen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger