Fakta om udbudet
Udbyder
Hillerød Kommune
Markedshøring af udbudsmateriale: Udbud af eldrevne køretøjer til Hillerød Kommune
Hillerød Kommune
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189366
Postadresse: Trollesmindealle 27
By: Hillerød
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Christoffer Aarslew
E-mail: indkob@hillerod.dk
Telefon: +45 72320000
Fax: +45 72323213
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/186120806.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.hillerod.dk/
Del II: Genstand
Markedshøring af udbudsmateriale: Udbud af eldrevne køretøjer til Hillerød Kommune
Hillerød Kommune har i forbindelse med forstående udbud af to rammeaftaler for køb af eldrevne køretøjer til kommunens afdelinger og institutioner udarbejdet et udbudsmateriale, som vi ønsker at få markedets tilbagemelding på.
I udbuddet indgår to delaftaler:
- Udbud af eldrevne personbiler
- Udbud af eldrevne små varevogne/varebiler
I forbindelse med køb at køretøjerne vil Leverandøren også skulle varetage det løbende service- og vedligehold på bilerne i op til 5 år.
Til delaftalerne er knyttet to optioner som Ordregiver frit kan vælge at udnytte:
- Montering af sommer- og vinterdæk (i stedet for helårsdæk, som ellers er standard)
-- Tilknyttet optionen er en dækserviceaftale, som Leverandøren også vil skulle varetage.
- Garanteret tilbagekøbspris
-- Leverandøren skal i forbindelse med et salg garantere en tilbagekøbspris på bilen efter 36 mdr., 48 mdr. og 60 mdr., som det løbende står Ordregiver frit for at udnytte.
I dag indgår der ca. 60 køretøjer fra A- og B-segmentet i Hillerød Kommunes bilflåde, som alle er leasede. Det er primært biler inden for disse segmenter, som løbende forventes vil blive udskiftet med biler på rammeaftalerne. Det estimeres at en leaset bil typisk vil indgå 4-5 år i kommunens bilflåde inden udskiftning.
I forbindelse med indeværende markedshøring, er vi meget interesseret i at høre om alle uhensigtsmæssigheder som materialet måtte indeholde. Vi ønsker dog særligt at få en tilbagemelding på: Kravspecifikationerne; Leveringstid og Prisreguleringsklausulen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger