23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 215-617521
Offentliggjort
08.11.2022
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Middelfart Kommune

Kørselsudbud


Middelfart Kommune

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Middelfart Kommune
CVR-nummer: 29189684
Postadresse: Nytorv 9
By: Middelfart
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 5500
Land: Danmark
Kontaktperson: Michael Barny
E-mail: michael.barny@middelfart.dk
Telefon: +45 88885032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/63986d82-51da-4dc9-9ac0-bea9836d70d5/homepage
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/63986d82-51da-4dc9-9ac0-bea9836d70d5/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Kørselsudbud

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60000000 Transporttjenester (ikke affaldstransport)
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Middelfart Kommune forventer at udbyde kontrakt på kørsel af borgere - primært visiterede - og ønsker i den forbindelse at indbyde interesserede tilbudsgivere til at indgå i dialog omkring det kommende udbud.

Der ønskes generelt input til udbudsmaterialet og der tages udgangspunkt i materialet fra seneste udbud. Dette kan rekvireres ved henvendelse til Michael Barny på michael.barny@middelfart.dk.

Derudover ønskes der specifikt input til opdelingen i delaftaler. Hvordan opdeles delaftalerne så de giver den bedste mulige drift for borgerne, leverandørerne og Middelfart Kommune.

Middelfart Kommune ønsker også input til relevante kvalitative evalueringskriterier, herunder evaluering og krav til miljø og CO2.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kørsel af visiterede borgere

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000 Vejtransport
60120000 Taxikørsel
60130000 Specialiseret personbefordring ad vej
60140000 Persontransport, ikke rutekørsel
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kørsel af borgere som visiteres til at blive befordret til og fra bl.a. læge, skole, dagcenter, træning samt til og fra dagtilbud inden for handicap og psykiatriområdet.

II.2.14) Yderligere oplysninger

Henvendelse kan rettes til Michael Barny på michael.barny@middelfart.dk.

II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
01/02/2023

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Middelfart Kommune forventer at udbyde kontrakt på kørsel af borgere - primært visiterede - og ønsker i den forbindelse at indbyde interesserede tilbudsgivere til at indgå i dialog omkring det kommende udbud.

Der ønskes generelt input til udbudsmaterialet og der tages udgangspunkt i materialet fra seneste udbud. Dette kan rekvireres ved henvendelse til Michael Barny på michael.barny@middelfart.dk.

Derudover ønskes der specifikt input til opdelingen i delaftaler. Hvordan opdeles delaftalerne så de giver den bedste mulige drift for borgerne, leverandørerne og Middelfart Kommune.

Middelfart Kommune ønsker også input til relevante kvalitative evalueringskriterier, herunder evaluering og krav til miljø og CO2.

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
03/11/2022

Send til en kollega

0.047