Fakta om udbudet
Udbyder
Den Kommunale Selvstyrehavn Esbjerg Havn
Indvinding og levering af sand
Den Kommunale Selvstyrehavn Esbjerg Havn
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 27054692
Postadresse: Hulvejen 1
By: Esbjerg
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 6700
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Jørgensen
E-mail: jej@portesbjerg.dk
Telefon: +45 51507235
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/ba5dc381-3e24-4bbc-b374-9339142ffb5d/homepage
Del II: Genstand
Indvinding og levering af sand
Indvinding og levering af sand til Esbjerg Havn af 0-4 millioner kubikmeter sand fra fællesområde 524-BA Cancer Syd i overensstemmelse med indhentet indvindingstilladelse i perioden 2022-2025.
Esbjerg
Rammeaftalen omfatter indvinding og levering til Esbjerg Havn af 0-4 millioner kubikmeter sand fra fællesområde 524-BA Cancer Syd i overensstemmelse med den af Esbjerg Havn indhentede indvindingstilladelse af 10. januar 2022.
Tilladelsen er gældende fra 10. januar 2022 og frem til senest 1. december 2025. Den årligt tilladte mængde kubikmeter er 1 mio. kubikmeter.
Den første kampagne på 500.000 kubikmeter sand vil skulle indvindes og leveres til Esbjerg Havn hurtigst muligt i 2022 og altså inden årsskiftet, såfremt Esbjerg Havn oplyser herom senest ved indgåelse af Rammeaftalen.
For årene 2023-2025 vil en eventuel årlig kampagne som minimum bestå af 500.000 kubikmeter sand, som skal indvindes og leveres til Esbjerg Havn. Esbjerg Havn meddeler skriftligt tidspunkt for kampagne samt mængde senest 4 måneder før en ønsket kampagne
Vilkår for leverancen fremgår af udbudsmaterialet samt af Rammeaftalen, Kravspecifikationer og Forudsætninger og stedlige forhold med bilag. Leverancen er desuden omfattet af AB18 i det omfang, bestemmelserne deri ikke er fraveget i nærværende udbudsbetingelser, Kravspecifikationer eller Rammeaftalen.
Der gøres opmærksom på, at tilbudsgiver skal forestå koordinering med entreprenør antaget af Esbjerg Havn i forhold til modtagelse af sandet, ligesom tilbudsgiver er ansvarlig for at efterleve alle krav i indvindingstilladelsen, herunder eksempelvis at indberette indvundne mængder sand.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale om indvinding og levering af sand til Esbjerg Havn
CVR-nummer: 19685535
Postadresse: Amager Strandvej 403
By: Kastrup
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2770
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i
standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk