23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2023/S 022-062269
Offentliggjort
31.01.2023
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Lolland Kommune

Mobility as a Service (MaaS) - Personbiler til Lolland Kommune


Lolland Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Lolland Kommune
CVR-nummer: 29188572
Postadresse: Jernbanegade 7
By: Maribo
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 4930
Land: Danmark
Kontaktperson: Marian Desrumaux Brodersen
E-mail: madeb@lolland.dk
Telefon: +45 54676767
Fax: +45 54676768
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/192033925.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://lolland.dk/
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Mobility as a Service (MaaS) - Personbiler til Lolland Kommune

II.1.2) Hoved-CPV-kode
34110000 Personbiler
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet har til formål at finde og indgå kontrakt med en samarbejdspartner vedrørende levering af Lolland Kommunes fremtidige transport af medarbejdere. Der ønskes en samarbejdspartner og en løsningsmodel med udpræget fleksibilitet i forhold til at tilpasse og optimere kommunens primære persontransport. Det er kommunens ønske at få udviklet og implementeret en langsigtet løsning, der løbende kan håndtere kommunens varierende behov, markedets konstante udvikling samt den grønne omstilling.

Samarbejdet forventes at løbe op til 10 år.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34100000 Motorkøretøjer
50112000 Reparation og vedligeholdelse af biler
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Hovedudførelsessted:

Lolland Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Lolland Kommune søger en samarbejdspartner, der råder over, eller har mulighed for at opbygge, en organisation, der kan håndtere opgaven, og som finder det attraktivt at indgå i partnerskabslignende samarbejde med Lolland Kommune.

Tilbudsgivernes organisation skal kunne håndtere den komplette opgave med Mobility as a Service (MaaS) for Lolland Kommune.

Kommunen forestiller sig, at interesserede tilbudsgivere, enten har alle de nødvendige (herunder tekniske) kompetencer internt i organisationen eller, at tilbudsgiveren udgøres af en sammenslutning af økonomiske aktører, der i fællesskab og som helhed dækker alle de nødvendige kompetencer. Det er tilladt for både enkelte aktører og sammenslutninger at bruge underleverandører i forbindelse med opfyldelse af opgaven.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Referencer og økonomi / Vægtning: 100%
Pris - Vægtning: 0%
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Konkurrencepræget dialog
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2022/S 243-699405
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Mobility as a Service (MaaS) - Personbiler til Lolland Kommune

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Der blev ikke modtaget nogen bud eller anmodninger om deltagelse eller de blev alle afvist

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Udbudsformen "Konkurrencepræget dialog" reguleres i Udbudslovens §§ 67-72.

Med denne udbudsform medfølger en udvidet mulighed for dialog i løbet af udbudsprocessen - både omkring de formelle bestemmelser og omkring selve løsningsmodellerne. Der er tale om en procedureform, som anvendes i de tilfælde, hvor en ordregiver kan definere hvad de ønsker af resultat, men ikke er i stand til at definere, hvordan det pågældende resultat kan blive opnået.

I løbet af processen vil det derfor blive drøftet, hvilke muligheder samt begrænsninger, der er relevante i forhold til opfyldelse af kommunens behov. Og på baggrund af disse drøftelser, der foregår i strukturerede og individuelle dialogmøder med de prækvalificerede tilbudsgivere, vil udbudsmaterialet løbende blive udformet og en løsningsmodel identificeret.

Den endelige løsningsmodel skal således endeligt defineres og præciseres i samarbejde imellem tilbudsgiverne og Lolland Kommune.

Processen indledes med et fælles dialogmøde, derefter forventes afholdt 2-4 individuelle dialogmøder med de prækvalificerede leverandører. Efter afsluttede dialogmøder, vil der blive afholdt en tilbudsfase på baggrund af udarbejdet udbudsmateriale.

Ansøgningsfrist: 20. januar 2023

Indledende fællesmøde: 8. februar 2023

Indsendelse leverandørens af 1. beskrivelse: 1. marts

1. individuelle møde: uge 10

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage

regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem

der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for

beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den

dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,

jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige

angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
26/01/2023

Send til en kollega

0.047