23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 049-081727
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Taxikørsel


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Brøndby Kommune
Park Allé 160
Att: Duniya Faqiri
2605 Brøndby
DANMARK
Telefon: +45 43282104
Mailadresse: indkob@brondby.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.brondby.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Udbud af taxikørsel — (levering af Taxikørsel til Brøndby og Hvidovre Kommune).
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Brøndby, Hvidovre og øvrige Sjælland.
NUTS-kode
II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Brøndby Kommunes visiteret kørsel er pr. 1.8.2015 overgået til Movia. Hvidovre Kommunes visiteret kørsel overgår til Movia pr. 1. oktober. Udbuddet omfatter derfor ikke visiteret kørsel af kommunens borgere.
Udbuddet omfatter:
— almindelig taxikørsel bestilt via booking eller hyret direkte på gaden
— i enkelte tilfælde bevillingskørsel med små og store hyrevogne på alle ugedage og alle døgnets timer til kørsel af borgerne i de deltagende kommuner.
Brugerne vil være (listen er ikke udtømmende):
— Politikere, ansatte og tilknyttede konsulenter, der anvender taxi i forbindelse med møde- og rejseaktivitet
— Skole- og daginstitutionsbørn
— I enkelte tilfælde borgere med bevilling i henhold til Serviceloven eller anden lovgivning, f.eks. Sundhedsloven.
Der tages forbehold for ændringer i aftaleperioden.
Baggrunden for nærværende udbud er at sikre optimale vilkår for taxikørsel af brugerne af aftalen hos ordregiver, som skal transporteres til og fra forskellige destinationer på Sjælland. I enkelte tilfælde, kan der også være ture til øvrige destinationer uden for Sjælland.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60120000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Pris. Vægtning 50
2. Kvalitet/Service. Vægtning 30
3. Miljø. Vægtning 20
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 216-394229 af 7.11.2015

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
V.2) Oplysninger om tilbud
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Taxinord, Taxa 4x48
Kongevejen 135
2830 Virum
DANMARK
Telefon: +45 48484848

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.3.2) Indgivelse af klager
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
7.3.2016

Send til en kollega

0.062