23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 050-083027
Offentliggjort
11.03.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Sønderborg Kommune

Vindere

(29.10.2019)
Als Bustrafik ApS
Norborg

Kørsel af visiterede elever til/fra specialklasserækker for Sønderborg Kommune


Sønderborg Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Sønderborg Kommune
Rådhustorvet 10
Kontaktpunkt(er): Indkøbsafdelingen
Att: Birthe Frøhlich
6400 Sønderborg
DANMARK
Telefon: +45 88725717
Mailadresse: bfrh@sonderborg.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: https://sonderborgkommune.dk

Elektronisk adgang til oplysninger: http://sonderborgkommune.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Kørsel af visiterede elever til/fra specialklasserækker for Sønderborg Kommune.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 27: Andre tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Sønderborg kommune.

NUTS-kode DK032

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Udbuddet vedrører kørsel af visiterede elever til/fra specialklasserækker for Sønderborg
Kommune.
Udbuddet omfatter følgende delområder:
Delområde 1: Kørsel af visiterede specialklasseelever til/fra Hørup Centralskole og Ahlmann-
Skolen.
Delområde 2: Kørsel af visiterede specialklasseelever til/fra Nydamskolen, Ahlmann-Skolen og
Broager Skole.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60130000

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.1.8) Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
II.2.2) Oplysninger om optioner
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse

Oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 1 Betegnelse: Delområde 1: Kørsel af visiterede specialklasseelever til/fra Hørup Centralskole og Ahlmann-Skolen
1) Kort beskrivelse
Delområde 1: Kørsel af visiterede specialklasseelever til/fra Hørup Centralskole og
Ahlmann-Skolen.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60130000

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 2 Betegnelse: Delområde 2: Kørsel af visiterede specialklasseelever til/fra Nydamskolen, Ahlmann-Skolen og Broager Skole.
1) Kort beskrivelse
Delområde 2: Kørsel af visiterede specialklasseelever til/fra Nydamskolen, Ahlmann-Skolen og Broager Skole.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60130000

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.1.4) Andre særlige vilkår
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Dokumentation af flg. oplysninger afgivet i ESPD (bilag 6) af den tilbudsgiver, som iflg. ordregiver har givet laveste pris. Herunder:
1. Referencer fra tilbudsgiverens lignende opgaver, som er udført inden for de sidste 2 år før tilbudsfristen. Referencerne skal være opdelt pr. kunde, og for hver kunde skal tilbudsgiver angive en kort opgavebeskrivelse, kontaktpersons navn, e-mail og telefonnummer
Hvis tilbudsgiver har eksisteret i mindre end 2 år, skal tilbudsgiver på anden egnet måde dokumentere tilbudsgivers formåen inden for udbudsområdet.
2. Dokumentation for tilladelse til taxibevilling, jf. lov om taxikørsel, eller erhvervsmæssig personbefordring, jf. lov om buskørsel.
3. Dokumentation i form af kvittering for betaling af gyldig erhvervsansvarsforsikring.
4. Dokumentation for indhentelse af børneattester
5. Dokumentation for vognkapacitet
6. Beskrivelse af mandskabskapacitet, kommunikation, beredskab og implementering.
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
Dokumentation af flg. oplysninger afgivet i ESPD (bilag 6) af den tilbudsgiver, som iflg. ordregiver har givet laveste pris. Herunder:
1. Referencer fra tilbudsgiverens lignende opgaver, som er udført inden for de sidste 2 år før tilbudsfristen. Referencerne skal være opdelt pr. kunde, og for hver kunde skal tilbudsgiver angive en kort opgavebeskrivelse, kontaktpersons navn, e-mail og telefonnummer
Hvis tilbudsgiver har eksisteret i mindre end 2 år, skal tilbudsgiver på anden egnet måde dokumentere tilbudsgivers formåen inden for udbudsområdet.
2. Dokumentation for tilladelse til taxibevilling, jf. lov om taxikørsel, eller erhvervsmæssig personbefordring, jf. lov om buskørsel.
3. Dokumentation i form af kvittering for betaling af gyldig erhvervsansvarsforsikring.
4. Dokumentation for indhentelse af børneattester
5. Dokumentation for vognkapacitet
6. Beskrivelse af mandskabskapacitet, kommunikation, beredskab og implementering.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Laveste pris
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
Frist for modtagelse af anmodninger om dokumenter eller for adgang til dokumenter: 11.4.2016 - 12:00
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
11.4.2016 - 12:00
IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.3.8) Åbning af bud
Dato: 11.4.2016 - 12:00
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger
Dokumentation af flg. oplysninger afgivet i ESPD (bilag 6) af den tilbudsgiver, som iflg. ordregiver har givet laveste pris. Herunder:
1. Referencer fra tilbudsgiverens lignende opgaver, som er udført inden for de sidste 2 år før tilbudsfristen. Referencerne skal være opdelt pr. kunde, og for hver kunde skal tilbudsgiver angive en kort opgavebeskrivelse, kontaktpersons navn, e-mail og telefonnummer
Hvis tilbudsgiver har eksisteret i mindre end 2 år, skal tilbudsgiver på anden egnet måde dokumentere tilbudsgivers formåen inden for udbudsområdet.
2. Dokumentation for tilladelse til taxibevilling, jf. lov om taxikørsel, eller erhvervsmæssig personbefordring, jf. lov om buskørsel.
3. Dokumentation i form af kvittering for betaling af gyldig erhvervsansvarsforsikring.
4. Dokumentation for indhentelse af børneattester.
5. Dokumentation for vognkapacitet.
6. Beskrivelse af mandskabskapacitet, kommunikation, beredskab og implementering.
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 72200030
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 72200030
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Indgivelse af klager
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 72200030
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
8.3.2016

Send til en kollega

0.046