Fakta om udbudet
Udbyder
Sønderborg Kommune
Vindere
(29.10.2019)
Als Bustrafik ApS
Norborg
Kørsel af visiterede elever til/fra specialklasserækker for Sønderborg Kommune
Sønderborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Sønderborg Kommune
Rådhustorvet 10
Kontaktpunkt(er): Indkøbsafdelingen
Att: Birthe Frøhlich
6400 Sønderborg
DANMARK
Telefon: +45 88725717
Mailadresse: bfrh@sonderborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: https://sonderborgkommune.dk
Elektronisk adgang til oplysninger: http://sonderborgkommune.dk
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 27: Andre tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Sønderborg kommune.
NUTS-kode DK032
Kommune.
Udbuddet omfatter følgende delområder:
Delområde 1: Kørsel af visiterede specialklasseelever til/fra Hørup Centralskole og Ahlmann-
Skolen.
Delområde 2: Kørsel af visiterede specialklasseelever til/fra Nydamskolen, Ahlmann-Skolen og
Broager Skole.
60130000
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
Oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 1 Betegnelse: Delområde 1: Kørsel af visiterede specialklasseelever til/fra Hørup Centralskole og Ahlmann-SkolenAhlmann-Skolen.
60130000
60130000
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
1. Referencer fra tilbudsgiverens lignende opgaver, som er udført inden for de sidste 2 år før tilbudsfristen. Referencerne skal være opdelt pr. kunde, og for hver kunde skal tilbudsgiver angive en kort opgavebeskrivelse, kontaktpersons navn, e-mail og telefonnummer
Hvis tilbudsgiver har eksisteret i mindre end 2 år, skal tilbudsgiver på anden egnet måde dokumentere tilbudsgivers formåen inden for udbudsområdet.
2. Dokumentation for tilladelse til taxibevilling, jf. lov om taxikørsel, eller erhvervsmæssig personbefordring, jf. lov om buskørsel.
3. Dokumentation i form af kvittering for betaling af gyldig erhvervsansvarsforsikring.
4. Dokumentation for indhentelse af børneattester
5. Dokumentation for vognkapacitet
6. Beskrivelse af mandskabskapacitet, kommunikation, beredskab og implementering.
Dokumentation af flg. oplysninger afgivet i ESPD (bilag 6) af den tilbudsgiver, som iflg. ordregiver har givet laveste pris. Herunder:
1. Referencer fra tilbudsgiverens lignende opgaver, som er udført inden for de sidste 2 år før tilbudsfristen. Referencerne skal være opdelt pr. kunde, og for hver kunde skal tilbudsgiver angive en kort opgavebeskrivelse, kontaktpersons navn, e-mail og telefonnummer
Hvis tilbudsgiver har eksisteret i mindre end 2 år, skal tilbudsgiver på anden egnet måde dokumentere tilbudsgivers formåen inden for udbudsområdet.
2. Dokumentation for tilladelse til taxibevilling, jf. lov om taxikørsel, eller erhvervsmæssig personbefordring, jf. lov om buskørsel.
3. Dokumentation i form af kvittering for betaling af gyldig erhvervsansvarsforsikring.
4. Dokumentation for indhentelse af børneattester
5. Dokumentation for vognkapacitet
6. Beskrivelse af mandskabskapacitet, kommunikation, beredskab og implementering.
Del IV: Procedure
Skal der betales for dokumenterne?: nej
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
1. Referencer fra tilbudsgiverens lignende opgaver, som er udført inden for de sidste 2 år før tilbudsfristen. Referencerne skal være opdelt pr. kunde, og for hver kunde skal tilbudsgiver angive en kort opgavebeskrivelse, kontaktpersons navn, e-mail og telefonnummer
Hvis tilbudsgiver har eksisteret i mindre end 2 år, skal tilbudsgiver på anden egnet måde dokumentere tilbudsgivers formåen inden for udbudsområdet.
2. Dokumentation for tilladelse til taxibevilling, jf. lov om taxikørsel, eller erhvervsmæssig personbefordring, jf. lov om buskørsel.
3. Dokumentation i form af kvittering for betaling af gyldig erhvervsansvarsforsikring.
4. Dokumentation for indhentelse af børneattester.
5. Dokumentation for vognkapacitet.
6. Beskrivelse af mandskabskapacitet, kommunikation, beredskab og implementering.
Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 72200030
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 72200030
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 72200030
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud