Fakta om udbudet
Udbyder
Fællesindkøb Fyn
Ældre- og handicapkørsel til Langeland Kommune
Fællesindkøb Fyn
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188645
Postadresse: Østerågade 40
By: Broby
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5872
Land: Danmark
Kontaktperson: Patrick Askegaard Antoft-Olsen
E-mail: panto@fmk.dk
Telefon: +45 7253111131
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/189521278.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/
By: Rudkøbing
NUTS-kode: DK031 Fyn
Land: Danmark
E-mail: Post@langelandkommune.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.langelandkommune.dk
Del II: Genstand
Ældre- og handicapkørsel til Langeland Kommune
Udbuddet vedrører ældre- og handicapkørsel for Langeland kommune
Delaftale 1 - Samkørsel til plejecentrene Stigtebo, Rudkøbing plejehjem og Lindelse plejecenter
Delaftalen vedrører ældre- og handicapkørsel for Langeland Kommune.
Maksimal værdi for delaftale 1: 3.900.000 DKK
Delaftale 2 - Samkørsel til Værkstedsgården i Rudkøbing
Delaftalen vedrører handicapkørsel for Langeland kommune
Maksimal værdi af delaftale 2: 8.950.000 DKK
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1 - Samkørsel til plejecentrene Stigtebo, Rudkøbing plejehjem og Lindelse plejecenter
Postadresse: Kanalholmen 1
By: Hvidovre
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2650
Land: Danmark
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 2 - Samkørsel til Værkstedsgården i Rudkøbing
Postadresse: Kanalholmen 1
By: Hvidovre
NUTS-kode: DK012 Københavns omegn
Postnummer: 2650
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk