23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2023/S 041-120855
Offentliggjort
27.02.2023
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Fællesudbud Sjælland /v Greve Kommune

Vindere

Delaftale 1 - Køge Kommune

(30.05.2023)
Mesterflyt
Rørvangsvej 43A
4300 Holbæk

Delaftale 1 - Køge Kommune

(30.05.2023)
Movato ApS
Tigervej 16
4600 Køge

Delaftale 1 - Køge Kommune

(30.05.2023)
VIKA-Flyt ApS
Farverland 5
2600 Glostrup

Delaftale 1 - Køge Kommune

(30.05.2023)
VIKA-Flyt ApS
Farverland 5
2600 Glostrup

Levering af flytteydelser til 8 FUS-kommuner


Fællesudbud Sjælland /v Greve Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Fællesudbud Sjælland /v Greve Kommune
CVR-nummer: 44023911
Postadresse: Rådhusholmen 10
By: Greve
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 2670
Land: Danmark
Kontaktperson: Simon Rasmussen
E-mail: sras@greve.dk
Telefon: +45 43973906
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.greve.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/194986
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Køge Kommune
By: Køge
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Land: Danmark
E-mail: sras@greve.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.koege.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Roskilde Kommune
By: Roskilde
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Land: Danmark
E-mail: sras@greve.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.roskilde.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Greve Kommune
By: Greve
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Land: Danmark
E-mail: sras@greve.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.greve.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Faxe Kommune
By: Haslev
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Land: Danmark
E-mail: sras@greve.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.faxekommune.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Næstved Kommune
By: Næstved
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Land: Danmark
E-mail: sras@greve.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.naestved.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Vordingborg Kommune
By: Vordingborg
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Land: Danmark
E-mail: sras@greve.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.vordingborg.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Ringsted Kommune
By: Ringsted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Land: Danmark
E-mail: sras@greve.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ringsted.dk
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Holbæk Kommune
By: Holbæk
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Land: Danmark
E-mail: sras@greve.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.holbaek.dk
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=353849&B=FUS
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=353849&B=FUS
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Levering af flytteydelser til 8 FUS-kommuner

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60000000 Transporttjenester (ikke affaldstransport)
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører levering af flytteforretninger til 8 medlemskommuner af Fælles Udbud Sjælland. Udbuddet er opdelt i delaftaler pr. kommune.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 1 - Køge Kommune

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000 Vejtransport
63122000 Opmagasinering
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen vedrører indkøb af flytteforretninger til Køge Kommune (Ordregiver). Der er primært tale om flytning af inventar indenfor eller mellem Ordregivers bygninger, alternativt til/fra opmagasineringsstedet. Flytteopgaven omfatter – som udgangspunkt – afhentning af flyttegodset, kørsel samt løs anbringelse af flyttegodset efter Kundens anvisning på den nye plads.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/06/2023
Slut: 31/05/2027
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Delaftalen har en maksimal værdi på 2.400.000 kr.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 2 - Roskilde Kommune

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000 Vejtransport
63122000 Opmagasinering
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen vedrører indkøb af flytteforretninger til Roskilde Kommune (Ordregiver). Der er primært tale om flytning af inventar indenfor eller mellem Ordregivers bygninger, alternativt til/fra opmagasineringsstedet. Flytteopgaven omfatter – som udgangspunkt – afhentning af flyttegodset, kørsel samt løs anbringelse af flyttegodset efter Kundens anvisning på den nye plads.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 8 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/06/2023
Slut: 31/05/2027
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Delaftalen har en maksimal værdi på 10.000.000 kr.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 3 - Greve Kommune

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000 Vejtransport
63122000 Opmagasinering
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen vedrører indkøb af flytteforretninger til Greve Kommune (Ordregiver). Der er primært tale om flytning af inventar indenfor eller mellem Ordregivers bygninger, alternativt til/fra opmagasineringsstedet. Flytteopgaven omfatter – som udgangspunkt – afhentning af flyttegodset, kørsel samt løs anbringelse af flyttegodset efter Kundens anvisning på den nye plads.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 600 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/06/2023
Slut: 31/05/2027
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Delaftalen har en maksimal værdi på 2.000.000 kr.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 4 - Faxe Kommune

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000 Vejtransport
63122000 Opmagasinering
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen vedrører indkøb af flytteforretninger til Faxe Kommune (Ordregiver). Der er primært tale om flytning af inventar indenfor eller mellem Ordregivers bygninger, alternativt til/fra opmagasineringsstedet. Flytteopgaven omfatter – som udgangspunkt – afhentning af flyttegodset, kørsel samt løs anbringelse af flyttegodset efter Kundens anvisning på den nye plads.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 300 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/06/2023
Slut: 31/05/2027
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Delaftalen har en maksimal værdi på 1.755.000 kr.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 5 - Næstved Kommune

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000 Vejtransport
63122000 Opmagasinering
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen vedrører indkøb af flytteforretninger til Næstved Kommune (Ordregiver). Der er primært tale om flytning af inventar indenfor eller mellem Ordregivers bygninger, alternativt til/fra opmagasineringsstedet. Flytteopgaven omfatter – som udgangspunkt – afhentning af flyttegodset, kørsel samt løs anbringelse af flyttegodset efter Kundens anvisning på den nye plads.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 4 450 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/06/2023
Slut: 31/05/2027
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Delaftalen har en maksimal værdi på 6.007.500 kr.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 6 - Vordingborg

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000 Vejtransport
63122000 Opmagasinering
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen vedrører indkøb af flytteforretninger til Vordingborg Kommune (Ordregiver). Der er primært tale om flytning af inventar indenfor eller mellem Ordregivers bygninger, alternativt til/fra opmagasineringsstedet. Flytteopgaven omfatter – som udgangspunkt – afhentning af flyttegodset, kørsel samt løs anbringelse af flyttegodset efter Kundens anvisning på den nye plads.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 6 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/06/2023
Slut: 31/05/2027
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Delaftalens maksimalværdi er på 8.125.000 kr.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 7 - Ringsted Kommune

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000 Vejtransport
63122000 Opmagasinering
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen vedrører indkøb af flytteforretninger til Ringsted Kommune (Ordregiver). Der er primært tale om flytning af inventar indenfor eller mellem Ordregivers bygninger, alternativt til/fra opmagasineringsstedet. Flytteopgaven omfatter – som udgangspunkt – afhentning af flyttegodset, kørsel samt løs anbringelse af flyttegodset efter Kundens anvisning på den nye plads.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 200 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/06/2023
Slut: 31/05/2027
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Delaftalens maksimalværdi er på 1.600.000 kr.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 8 - Holbæk Kommune

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000 Vejtransport
63122000 Opmagasinering
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen vedrører indkøb af flytteforretninger til Holbæk Kommune (Ordregiver). Der er primært tale om flytning af inventar indenfor eller mellem Ordregivers bygninger, alternativt til/fra opmagasineringsstedet. Flytteopgaven omfatter – som udgangspunkt – afhentning af flyttegodset, kørsel samt løs anbringelse af flyttegodset efter Kundens anvisning på den nye plads.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 900 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/06/2023
Slut: 31/05/2027
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Delaftalens maksimalværdi er på 2.300.000 kr.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Vindende tilbudsgiver skal fremsende dokumentation på sine personlige forhold, ved en serviceattest, der maksimalt er 12 måneder gammel, målt fra datoen for tilbudsdeadline.

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal oplyse sin Soliditetsgrad og Egenkapital for de seneste 3 regnskabsår.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Tilbudsgiver skal have en Soliditetsgrad på minimum 10% for hvert af de seneste 3 regnskabsår.

Tilbudsgiver skal have en positiv Egenkapital for hvert af de seneste 3 regnskabsår.

Tilbudsgiver skal angive dette i ESPD'et.

Vindende tilbudsgiver skal på anmodning fremsende dokumentation på, at denne efterlever disse mindstekrav, hvis Ordregiver ikke kan tilgå informationen på anden vis.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal angive sammenlignelige referencer som dokumentation for sin tekniske og faglige formåen.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Tilbudsgiver skal minimum angive 2 referencer, der er udført inden for de seneste 3 år.

Referencerne skal vedrøre opgaver af samme art som den udbudte, og således vedrøre flytning af administrative arbejdspladser samt flytninger af inventar i institutioner. Dette bør specifikt beskrives ved angivelsen i referencen. Der skal være tale om flytning for en offentlig ordregiver.

Referencerne angivet i ESPD'et vil blive set som endelig dokumentation.

III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Leverandøren skal under opfyldelse af denne aftale benytte sig af personer under oplæring, så længe det ikke udgør en sikkerhedsrisiko jf. Udbudslovens § 176 stk. 2-4.

Personer under oplæring kan være personer under uddannelse inden for uddannelser, der er godkendt af myndigheder eller arbejdsmarkedets parter, og hvor praktik-, elev- eller lærlingeforhold indgår som del af uddannelsen, eller personer under anden oplæring.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 24/03/2023
Tidspunkt: 23:59
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 27/03/2023
Tidspunkt: 00:00
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

Det vil ikke være muligt at overvære åbningen af indkomne tilbud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

2027

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://klfu.dk
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 45
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010, ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013

om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende frister for indgivelse

af klage: klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage

efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lovens § 7, stk.

2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal

klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til

Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er Konkurrence- og

Forbrugerstyrelsen indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk.1. I

tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skalklageren tillige angive,

hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://klfu.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
22/02/2023

Send til en kollega

0.053