23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2023/S 050-144820
Offentliggjort
10.03.2023
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Boligselskabet Sct. Jørgen

Flytteududbud, Boligselskabet Sct. Jørgen, afd. 8, Ellekonbakken


Boligselskabet Sct. Jørgen

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Boligselskabet Sct. Jørgen
CVR-nummer: 45724719
Postadresse: Brovej 18
By: Viborg
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Lars Hasselager
E-mail: laha@bsjviborg.dk
Telefon: +45 29748974
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.bsjviborg.dk/
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: Alment Boligselskab
I.5) Hovedaktivitet
Boliger og offentlige faciliteter

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Flytteududbud, Boligselskabet Sct. Jørgen, afd. 8, Ellekonbakken

II.1.2) Hoved-CPV-kode
63100000 Godsbehandling, -oplagring og hermed beslægtet virksomhed
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Opgaven vedrører flytning af indbo for Boligselskabet Sct. Jørgens afd. 8 Ellekonebakken.

Flytningerne sker som led i genhusning af afdelingens beboere, i forbindelse med gennemførelsen af en helhedsplan for afdelingen.

Opgaven omfatter ca. 434 boliger. Den udbudte opgave omhandler de lejligheder, hvor beboerne på grund af renoveringen skal fraflytte lejlighederne til genhusningslejligheder, og hvor beboerne skal flytte fra genhusningslejligheder til de færdigrenoverede lejligheder. Det vides ikke præcist, hvor mange lejligheder der skal fraflyttes eller hvor mange lejligheder skal tilbageflyttes. Det forventes at ca. 80 % af de omfattende boliger skal flyttes, men flytningens endelige omfang afhænger af ordregivers bestilling i kontraktperioden.

Med nærværende udbudsbekendtgørelse opfordres interesserede til at anmode om deltagelse i udbuddet.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 2 975 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Hovedudførelsessted:

Firkløvervej, Guldstjernevej, Ellekonebakken, Viborg

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Flyttefirmaet skal i forbindelse med flytningen varetage

• Udflytning af beboernes indbo til genhusningslejlighed og til eventuel opmagasinering

• Tilbageflytning af beboernes indbo fra genhusningslejlighed og fra eventuel opmagasinering.

• Levering af flyttekasser.

• Flyttefirmaet skal levere et depot af flyttekasser til viceværten, så beboerne har mulighed for at afhente flyttekasser i god tid forud flytningen.

• Flyttefirmaet skal 1-2 måneder før flytningen indkalde til og afvikle flytteplanlægningsmøde og besigtigelse hos beboerne, hvor flytteomfang, flyttedato og tid m.v. aftales.

• Flyttefirma skal indkalde beboer skriftligt til den aftale flyttedato

• Flyttefirmaet vil forud flytning pr. mail modtage orientering om hvilke lejligheder der skal fraflyttes, kontaktoplysninger og hvor de skal flyttes til. Flytteformaet skal returnere mailen med angivelse af de med beboerne aftalte flyttetidspunkt for de enkelte lejligheder. Hvorefter Ordregives genhusningskonsulent godkender tidspunktet.

• Flyttefirmaet skal varetage kontakten med beboeren og forsikringsselskabet i forbindelse med eventuelle forsikringssager.

• Udarbejde vejledning og information til beboerne.

• I nødvendigt omfang foretages individuel koordinering og vejledning af beboerne.

• Kommunikation og samarbejde med ordregivers genhusningskonsulent.

• Flyttefirmaets projektleder skal deltage i ét opstartsmøde med ordregiver og derudover afholdes statusmøder hver tredje måned. Herudover afvikles møder efter behov, som kan afholdes pr. telefon eller teams.

Det forudsætter at beboerne selv forestår:

- Nedpakning/udpakning i flyttekasser

- Demontering/samling af møbler

- Nedtagning/opsætning af inventar på vægge og lofter herunder gardiner og lamper

- Bortskaffelse af flytteaffald

I et begrænset omfang kan der være brug for at flyttefirmaet skal forestå en eller flere af de ovenfor stående opgaver. Flyttefirmaet skal derfor angive en timesats for tilkøb af ovenstående ydelser.

Det forventes at flytningen følger genhusningsplanen som er vedlagt udbudsmaterialet og at flytningen vil ske løbende over de næste 4 år.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Procesbeskrivelse / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ansøger gøres opmærksom på, at kontrakten vil indeholde en arbejdsklausul iht. ILO Konventionen nr. 94 om, at de medarbejdere, som udfører den pågældende flytteopgave, skal arbejde under løn- og arbejdsvilkår, som ikke er mindre gunstige end dem, der er gældende i lokalområdet. Samt en klausul for overholdelse af Registret for Udenlandske Tjenesteydere i Danmark (RUT).

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2022/S 184-520384
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Flytteududbud, Boligselskabet Sct. Jørgen, afd. 8, Ellekonbakken

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
30/01/2023
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 4
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 4
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Holger Danske Flytteforretning Jylland ApS
Postadresse: Røvedvej 3
By: Trige
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8380
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 2 975 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 4171500
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
05/03/2023

Send til en kollega

0.047