Fakta om udbudet
Udbyder
Herlev Kommune - Analyse, Indkøb og Udbud
Udførelse af skole- og daginstitutionskørsel samt ad hoc kørsel af lignende karakter i Herlev Kommune
Herlev Kommune - Analyse, Indkøb og Udbud
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 63640719
Postadresse: Herlev Bygade 90
By: Herlev
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2730
Land: Danmark
Kontaktperson: Linda Aliji
E-mail: linda.aliji@herlev.dk
Telefon: +45 44527000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/199398045.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.herlev.dk/
Del II: Genstand
Udførelse af skole- og daginstitutionskørsel samt ad hoc kørsel af lignende karakter i Herlev Kommune
Udbuddet vedrører levering af skole- og daginstitutionskørsel samt ad hoc kørsel af lignende karakterfor Herlev Kommune.
Herlev Kommune
Udbuddet vedrører rute- og ad hoc kørsler for institutioner i Herlev Kommune, primært børn i skoler og daginstitutioner.
Ydelsen omhandler bl.a. rutekørsler hvor børn skal køres til svømning og til Naturcenter Kildegården.
Der er 3 rutekørsler:
Skolekørsel
Svømmekørsel
Naturcenter Kildegården.
Skolekørslen ligger alle skoledage, dvs. mandag-fredag og der skal bruges en bus til 49 personer. Børnene skal samles op på parkeringspladsen ved Sortemosevej 9A-17J og køres til Kildegårdsskolen.
Kørsel til Naturcenter Kildegården er ikke en fast rutekørsel, men det estimeres, at der vil være 4-10 kørsler pr. måned. Hver kørsel tager 30 minutter inkl. ind- og udstigning. Kørslerne vil primært foregå på mandage, tirsdage og onsdage.
Ad hoc kørslerne planlægges efter behov. Eksempler på ad hoc-kørsler er:
Halv- eller heldagsekskursioner fra skole eller daginstitution i Herlev Kommune til fx Kronborgslot, Lejre Naturcenter eller Brede Frilandsmuseum.
Kørsel af 9. klasser til uddannelsesinstitutionen NEXT tre gange i løbet af en måned (tæller for fire ad hoc kørsler).
Enkeltstående halv- eller heldagskørsel fx medarbejdergruppe, en gruppe ældre uden særlige transport behov eller lignende.
For uddybende oplysninger vedrørende kørslerne kan det læses i bilag 3 - Ruteoplysningsskemaet.
Den anslåede værdi af rammeaftalen er 2,8 mio. kr. Den forventede maksimale værdi er den anslåede værdi + 50%
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udførelse af skole- og daginstitutionskørsel samt ad hoc kørsel af lignende karakter i Herlev Kommune
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis tilbudsgiver er omfattet af en af de i udbudslovens § § 135 og 136 nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde eller følgende frivillige udelukkelsesgrunde §§ 137 stk. 1, nr. 1, 2, 3, 4, 5, 6 og 7 (se herom i udbudsbetingelserne), som ordregiver har bragt i anvendelse. Der henvises til udbudslovens bestemmelser for den endelige og fuldstændige ordlyd af bestemmelserne. Tilbudsgiver er endvidere udelukket fra at deltage i udbuddet, hvis ordregiveren kan påvise, at tilbudsgiver har begået handlinger, der har ført til domfældelse for overtrædelse af gældende skattelovgivning inden for det område, hvor virksomheden udøver sit erhverv, i henhold til udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 3.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk