Del II: Genstand
II.1)
Udbuddets omfang
II.1.1)
Betegnelse:
Indkøb af affaldsløsninger
II.1.2)
Hoved-CPV-kode
34000000 Transportudstyr og transporthjælpemidler
II.1.3)
Kontrakttype
Varer
II.1.4)
Kort beskrivelse:
Denne kontrakt omfatter levering af affaldssorteringsløsninger til indendørs brug til Odense Kommunes ejendomsportefølje.
Leveringen er opdelt i en hovedleverance, samt løbende bestillinger i kontraktperioden.
Produkterne er nærmere beskrevet i udbudsmaterialets Bilag 1 – Kravspecifikation og af det øvrige materiale.
II.1.5)
Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 3 100 000.00 DKK
II.1.6)
Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
Delaftale 1 - Indkøb af affaldsløsninger
Delkontraktnr.: Delaftale 1
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
39224340 Affaldsspande og -kurve
34928480 Affaldscontainere og -spande
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode:
DK031 Fyn
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Affaldsløsningen på delaftale 1 er påtænkt til skoler og daginstitutioner.
Leveringen er opdelt i en hovedleverance, samt løbende bestillinger i kontraktperioden.
Produkterne er nærmere beskrevet i udbudsmaterialets Bilag 1.1 – Kravspecifikation
Vejledende skitse af løsningen kan ses i bilag 8.
II.2.5)
Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40 %
Kvalitetskriterium - Navn: Delkriterie: Holdbarhed / Vægtning: 30 %
Kvalitetskriterium - Navn: Delkriterie: Fleksibilitet / Vægtning: 30 %
Kvalitetskriterium - Navn: Delkriterie: Funktionalitet og brugervenlighed / Vægtning: 40 %
Pris - Vægtning: 60 %
II.2.6)
Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 300 000.00 DKK
II.2.7)
Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Slut: 31/12/2029
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10)
Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
Delaftale 2 - Indkøb af affaldsløsninger
Delkontraktnr.: Delaftale 2
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
39224340 Affaldsspande og -kurve
34928480 Affaldscontainere og -spande
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode:
DK031 Fyn
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Affaldsløsningen på delaftale 2 er påtænkt til administrative bygninger m.m.
Leveringen er opdelt i en hovedleverance, samt løbende bestillinger i kontraktperioden.
Produkterne er nærmere beskrevet i udbudsmaterialets Bilag 1.2 – Kravspecifikation
Vejledende skitse af løsningen kan ses i bilag 8.
II.2.5)
Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40 %
Kvalitetskriterium - Navn: Delkriterie: Holdbarhed / Vægtning: 30 %
Kvalitetskriterium - Navn: Delkriterie: Fleksibilitet / Vægtning: 30 %
Kvalitetskriterium - Navn: Delkriterie: Funktionalitet og brugervenlighed / Vægtning: 40 %
Pris - Vægtning: 60 %
II.2.6)
Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 400 000.00 DKK
II.2.7)
Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Slut: 31/12/2029
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10)
Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
Delaftale 3 - Indkøb af affaldsløsninger
Delkontraktnr.: Delaftale 3
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
39224340 Affaldsspande og -kurve
34928480 Affaldscontainere og -spande
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode:
DK031 Fyn
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Affaldsløsningen på delaftale 3 er påtænkt til plejecentre, madkundskabslokaler i skoler og storkøkkener i daginstitutioner
Leveringen er opdelt i en hovedleverance, samt løbende bestillinger i kontraktperioden.
Produkterne er nærmere beskrevet i udbudsmaterialets Bilag 1.3 – Kravspecifikation
Vejledende skitse af løsningen kan ses i bilag 8.
II.2.5)
Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 40 %
Kvalitetskriterium - Navn: Delkriterie: Holdbarhed / Vægtning: 30 %
Kvalitetskriterium - Navn: Delkriterie: Fleksibilitet / Vægtning: 30 %
Kvalitetskriterium - Navn: Delkriterie: Funktionalitet og brugervenlighed / Vægtning: 40 %
Pris - Vægtning: 60 %
II.2.6)
Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 400 000.00 DKK
II.2.7)
Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Slut: 31/12/2029
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10)
Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
III.1)
Betingelser for deltagelse
III.1.2)
Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:
Ingen udvælgelseskriterier for Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3)
Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:
Tilbudsgiver skal angive sammenlignelige referencer
Referencerne skal vedrøre salg af affaldssorteringsløsninger.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Tilbudsgiver skal angive mindst 3 sammenlignelige referencer, der ikke er mere end 3 år gamle.
Hver enkelt reference skal have en omsætning på minimum 100.000 kr. Referencerne kan vedrøre enkeltstående leverancer eller et løbende samarbejde, f.eks. en flerårig kontrakt/rammeaftale.
Alderen på referencerne regnes i forhold til referencens slutdato (eller eventuelt sidste leverance) og datoen for tilbudsfristen for dette udbud. Referencens slutdato må således ikke være ældre end 3 år fra tilbudsfristens dato. Der kan også være tale om referencer, der vedrører igangværende kontrakter.
Del IV: Procedure
IV.1)
Beskrivelse
IV.1.1)
Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3)
Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8)
Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2)
Administrative oplysninger
IV.2.2)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 06/07/2023
Tidspunkt: 23:59
IV.2.3)
Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4)
Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6)
Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7)
Betingelser for åbning af bud
Dato: 06/07/2023
Tidspunkt: 23:59