23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2023/S 119-372022
Offentliggjort
22.06.2023
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Region Syddanmark

Elevbefordring til Center for Høretab


Region Syddanmark

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Syddanmark
CVR-nummer: 29190909
Postadresse: Damhaven 12
By: Vejle
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 7100
Land: Danmark
Kontaktperson: Karin Juliussen
E-mail: Karin.elholm.juliussen@rsyd.dk
Telefon: +45 51719215
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Elevbefordring til Center for Høretab

Sagsnr.: 23/15583
II.1.2) Hoved-CPV-kode
60140000 Persontransport, ikke rutekørsel
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Center for Høretab (CFH) under Region Syddanmark har indgået aftaler om etablering af kørselsordning for CFH’s elever med elevernes hjem-/tilhørskommuner. Formålet med kørselsordningen er på skoledage at etablere en så tryg og sikker befordring for CFH’s elever, og samtidig tilrettelagt så optimalt for minimering af omkostninger fra deres bopæl (afhentningsadresse) til CFH i Fredericia og retur.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 13 626 240.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Fyn

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000 Specialiseret personbefordring ad vej
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Hovedudførelsessted:

Fyn

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der ønskes tilbud på kørselsordninger, der opfylder mindstekravene til leverandøren, leverandørens chauffører, ledelse og tilrettelæggelse af kørslerne samt leverandørens køretøjer mm.

Leverandøren garanterer, at Leverandøren opfylder kravene i den til enhver tid gældende lovgivning, der er nødvendig for oppebære retten til at udføre den specifikke kørsel.

Leverandøren skal til enhver tid på forlangende kunne dokumentere at være indehaver af de tilstrækkelige og korrekte tilladelser til at udføre den pågældende kørsel med det nødvendige antal køretøjer.

Leverandøren garanterer, at alle forhold i forbindelse med udførslen af den specifikke kørsel sker i overensstemmelse med de til enhver tid gældende regler for erhvervsmæssig personbefordring, herunder gældende love, bekendtgørelser, cirkulære og direktiver m.m. herunder EU-direktiver og standarder.

Leverandøren kan ikke frasige sig kørsel af enkelte elever omfattet af Kontrakten.

Leverandøren skal sikre, at kørslen sker på en arbejdsmiljømæssig forsvarlig måde og i fuld overensstemmelse med arbejdsmiljølovgivningen.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Jylland

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000 Specialiseret personbefordring ad vej
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Hovedudførelsessted:

Jylland

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der ønskes tilbud på kørselsordninger, der opfylder mindstekravene til leverandøren, leverandørens chauffører, ledelse og tilrettelæggelse af kørslerne samt leverandørens køretøjer mm.

Leverandøren garanterer, at Leverandøren opfylder kravene i den til enhver tid gældende lovgivning, der er nødvendig for oppebære retten til at udføre den specifikke kørsel.

Leverandøren skal til enhver tid på forlangende kunne dokumentere at være indehaver af de tilstrækkelige og korrekte tilladelser til at udføre den pågældende kørsel med det nødvendige antal køretøjer.

Leverandøren garanterer, at alle forhold i forbindelse med udførslen af den specifikke kørsel sker i overensstemmelse med de til enhver tid gældende regler for erhvervsmæssig personbefordring, herunder gældende love, bekendtgørelser, cirkulære og direktiver m.m. herunder EU-direktiver og standarder.

Leverandøren kan ikke frasige sig kørsel af enkelte elever omfattet af Kontrakten.

Leverandøren skal sikre, at kørslen sker på en arbejdsmiljømæssig forsvarlig måde og i fuld overensstemmelse med arbejdsmiljølovgivningen.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kunden har ret til at forlænge kontraktperioden 2 gange, hver gang med op til 12 måneder. Kunden skal senest tage initiativ til eventuel forlængelse 2 måneder før Kontraktens udløb.

Forlængelse sker på uændrede vilkår.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2023/S 067-200495
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Fyn

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
07/06/2023
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 5
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Taxa Syd a.m.b.a.
CVR-nummer: 75711115
Postadresse: Ove Gjeddes vej 16
By: Odense
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5220
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1 990 560.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Betegnelse:

Jylland

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
07/06/2023
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 5
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Taxa Syd a.m.b.a.
CVR-nummer: 75711115
Postadresse: Ove Gjeddes vej 16
By: Odense
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 11 635 680.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.

Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.

Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Samtidig med klagens fremsendelse til klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til klagenævnet.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
19/06/2023

Send til en kollega

0.031