Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.comdia.com/aalborg-kommune/tenderinformationshow.aspx?Id=147022
Udbyder
Aalborg Kommune
EU-udbud af kontrakt vedrørende liggende patienttransport af ikke behandlingskrævende borgere og forflytninger af borgere ved fald i eget hjem til Aalborg, Brønderslev, Frederikshavn, Hjørring, Jammerbugt, Mariagerfjord, Morsø, Rebild, Thisted og Vesthimmerland Kommuner
Aalborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189420
Postadresse: Rantzausgade 4, 2 sal
By: Aalborg
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9000
Land: Danmark
Kontaktperson: Louise Vive Andersen
E-mail: lva@aalborg.dk
Telefon: +45 99313131
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.aalborg.dk
CVR-nummer: 29189501
Postadresse: Ny Rådhusplads 1
By: Brønderslev
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9700
Land: Danmark
Kontaktperson: Line Enevoldsen
E-mail: Line.Enevoldsen@99454545.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.bronderslev.dk/
CVR-nummer: 29189498
Postadresse: Rådhus Allé 100
By: Frederikshavn
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9900
Land: Danmark
Kontaktperson: Helle E. Aakær
E-mail: heea@frederikshavn.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.frederikshavn.dk/
CVR-nummer: 29189382
Postadresse: Springvandspladsen 5
By: Hjørring
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9800
Land: Danmark
Kontaktperson: Camilla Magdalene Vrist
E-mail: cmv@hjoerring.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://hjoerring.dk/
CVR-nummer: 29189439
Postadresse: Toftevej 43
By: Aabybro
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9440
Land: Danmark
Kontaktperson: Line Jakobsen
E-mail: ljk@jammerbugt.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.jammerbugt.dk/
CVR-nummer: 29189455
Postadresse: Nordre Kajgade 1
By: Hobro
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9500
Land: Danmark
Kontaktperson: Hanne Thorsager Olsen
E-mail: haols@mariagerfjord.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.mariagerfjord.dk/
CVR-nummer: 41333014
Postadresse: Jernbanevej 7
By: Nykøbing Mors
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 7900
Land: Danmark
Kontaktperson: Birgitte Lund
E-mail: indkoeb@morsoe.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://mors.dk/
CVR-nummer: 29189463
Postadresse: Hobrovej 110
By: Støvring
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9530
Land: Danmark
Kontaktperson: Malle Grimnitz
E-mail: mgri@rebild.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://rebild.dk/
CVR-nummer: 29189560
Postadresse: Asylgade 30
By: Thisted
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 7700
Land: Danmark
Kontaktperson: Susanne Yde Jensen
E-mail: syj@thisted.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://thisted.dk/
CVR-nummer: 29189471
Postadresse: Vestre Boulevard 7
By: Aars
NUTS-kode: DK050 Nordjylland
Postnummer: 9600
Land: Danmark
Kontaktperson: Jes Hejbøll Larsen
E-mail: hbl@vesthimmerland.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://vesthimmerland.dk/
Del II: Genstand
EU-udbud af kontrakt vedrørende liggende patienttransport af ikke behandlingskrævende borgere og forflytninger af borgere ved fald i eget hjem til Aalborg, Brønderslev, Frederikshavn, Hjørring, Jammerbugt, Mariagerfjord, Morsø, Rebild, Thisted og Vesthimmerland Kommuner
EU-Udbud vedrørende levering af liggende patienttransport af ikke behandlingskrævende borgere og forflytninger af borgere i eget hjem til Aalborg, Brønderslev, Frederikshavn, Hjørring, Jammerbugt, Mariagerfjord, Morsø, Rebild, Thisted og Vesthimmerlands Kommuner (herefter benævnt Ordregiver).
De udbudte kontrakter forudsættes indgået med én leverandør. De ordregivende kommuner vil hver især indgå en selvstændig kontrakt med vindende Tilbudsgiver på baggrund af udbuddet. (dermed udbydes 10 selvstændige kontrakter).
<br>
<br>
<br>
Aalborg, Brønderslev, Frederikshavn, Hjørring, Jammerbugt, Mariagerfjord, Morsø, Rebild, Thisted og Vesthimmerland Kommuner
EU-Udbud vedrørende levering af liggende patienttransport af ikke behandlingskrævende borgere og forflytninger af borgere i eget hjem til Aalborg, Brønderslev, Frederikshavn, Hjørring, Jammerbugt, Mariagerfjord, Morsø, Rebild, Thisted og Vesthimmerlands Kommuner (herefter benævnt Ordregiver).
De udbudte kontrakter forudsættes indgået med én leverandør. De ordregivende kommuner vil hver især indgå en selvstændig kontrakt med vindende Tilbudsgiver på baggrund af udbuddet. (dermed udbydes 10 selvstændige kontrakter).
Der indgås 4-årige kontrakter i Brønderslev, Frederikshavn, Hjørring, Jammerbugt, Mariagerfjord, Morsø, Rebild, Thisted og Vesthimmerlands Kommuner. Der indgås kontrakt på 3 år og 8 måneder i Aalborg Kommune. Kontrakterne i Brønderslev, Frederikshavn, Hjørring, Jammerbugt, Mariager-fjord, Morsø, Rebild, Thisted og Vesthimmerlands Kommuner træder i kraft d. 01.01.2024 og ophører uden varsel d. 31.12.2027. Kontrakten i Aalborg Kommune træder i kraft d. 01.05.2024 og ophører uden varsel d. 31.12.2027. Kontrakterne kan af den enkelte Ordregiver forlænges på uændrede vilkår i op til 2x12 måneder.
<br>
24 måneder.
Der indgås 10 selvstændige kontrakter med én leverandør på baggrund af udbuddet. Kontraktstart i Brønderslev, Frederikshavn, Hjørring, Jammerbugt, Mariagerfjord, Morsø, Rebild, Thisted og Vesthimmerlands Kommuner er d. 01.01.2024. Kontraktstart i Aalborg Kommune er d. 01.05.2024. Alle kontrakterne ophører uden varsel d. 31.12.2027. Kontrakterne kan af den enkelte Ordregiver forlænges på uændrede vilkår i op til 2x12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal kunne fremvise én (1) reference på udførelse af lignende eller tilsvarende aftale som under nærværende udbud.
Lignende eller tilsvarende aftale defineres som en aftale vedrørende levering af liggende patienttransport af ikke behandlingskrævende borgere og forflytninger af borgere i eget hjem i en dansk kommune.
Der er ikke krav til, at referencen skal være fra én referencekontrakt, dvs. at det er den samlede erfaring der skal leveres reference på. Derfor kan f.eks. en referencekontrakt på liggende patienttransport af ikke behandlingskrævende borgere og en referencekontrakt på forflytninger af borgere i eget hjem samlet set være tilstrækkelig til at opfylde kravet om fremvisning af én samlet reference på en aftale vedrørende levering af liggende patienttransport af ikke behandlingskrævende borgere og forflytninger af borgere i eget hjem. Tilbudsgiver kan maksimalt benytte op til to (2) referencekontrakter til at fremvise én reference.
<br>
Referencen skal være/have være i drift indenfor de seneste 3 år. Såfremt referencen bygger på flere referencekontrakter, skal alle referencekontrakterne være /have været i drift inden for de seneste 3 år. (regnet fra tidspunktet for tilbudsfrist)
<br>
Tilbudsgiver skal kunne fremvise én (1) reference på udførelse af lignende eller tilsvarende aftale som under nærværende udbud.
Udkast til kontrakterne indeholder en arbejdsklausul med krav, som Tilbudsgiver er forpligtet til at efterleve i forbindelse med opfyldelsen af kontrakterne, jf. afsnit 20 i udkast til kontrakt.
Del IV: Procedure
Aalborg
Der vil ikke være adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Juni 2029
Tilbudsgivere, der er omfattet af en obligatorisk udelukkelsesgrund, jf. udbudslovens §§ 134a, 135, 136, eller i en af de frivillige udelukkelsesgrunde, jf. § 137. stk. 1, nr. 1, 2, 3 og 4 vil blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning til den udbudte kontrakt. Dette gælder dog ikke, hvis Tilbudsgiver kan fremvise dokumentation for self-cleaning (selvrenselse), jf. udbudslovens § 138.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk