Fakta om udbudet
Udbyder
Lokaltog A/S
Rammeaftale om levering af træsveller
Lokaltog A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 26 15 90 40
Postadresse: Jættevej 50
By: Ringsted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4100
Land: Danmark
Kontaktperson: Eva Stub Munch
E-mail: eva.stub.munch@cloverleaf.dk
Telefon: +45 40613800
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.lokaltog.dk/
CVR-nummer: 31761670
Postadresse: Jættevej 50
By: Ringsted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4100
Land: Danmark
Kontaktperson: Eva Stub Munch
E-mail: eva.stub.munch@cloverleaf.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.lokaltog.dk/
CVR-nummer: 26125146
Postadresse: Nordre Jernbanevej 31
By: Hillerød
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Kontaktperson: Eva Stub Munch
E-mail: eva.stub.munch@cloverleaf.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.lokaltog.dk/
Del II: Genstand
Rammeaftale om levering af træsveller
Udbuddet vedrører indkøb af træsveller af egetræ, herunder strækningssveller samt sporskiftesveller, til Lokaltog.
Sjælland og Lolland
Udbuddet vedrører indkøb af træsveller af egetræ, herunder strækningssveller samt sporskiftesveller, til Lokaltog. Svellerne må ikke være kreosotbehandlede, men skal derimod være behandlet med et miljøvenligt alternativt (såsom Sleeper Protect). Ordregiver skal have mulighed for at købe egetræssveller med og uden behandling.
Aftalen omfatter transport af sveller til lokation udpeget af Ordregiver. Aftalen omfatter ikke aflæsning.
Rammeaftalens anslåede maksimale værdi udgør 38.900.000
Tilbudsgiver er forpligtet til at overholde ordregivers sociale klausuler i forbindelse med opfyldelse af kontrakten
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale vedrørende produktion og levering af træsveller
Postadresse: Hochstrasse 2
By: Hüfingen
NUTS-kode: DE Deutschland
Postnummer: 79183
Land: Tyskland
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, som er angivet i §§ 134a-136 i udbudsloven, jf. § 11, stk. 1 nr. 1 i bekendtgørelse 1078 af 29. juni 2022 samt de frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137, nr. 2, jf. § 11, stk. 1 nr. 1 i bekendtgørelse 1078 af 29. juni 2022.
I forbindelse med dette udbud gælder i øvrigt EU-forordning 576/2022, art. 1, nr. 23), der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af stk. 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v.
Dokumentation for udelukkelse og egnethed:
• Som dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, skal tilbudsgiver fremlægge en serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen.
Tilbudsgiver kan alternativt indhente særskilt dokumentation udstedt af de relevante myndigheder (ATP, SKAT, Politiet og Skifteretten).
For udenlandske tilbudsgivere skal der fremlægges erklæring under ed eller på tro- og love i overensstemmelse med udbudslovens § 153, stk. 2, såfremt det pågældende land ikke udsteder tilsvarende dokumentation, som afkræves danske tilbudsgivere.
En serviceattest eller anden tilsvarende dokumentation må ikke være ældre end 6 måneder.
• Som dokumentation for tilbudsgivers økonomiske og finansielle formåen: Tilbudsgivers årsregnskaber eller tilsvarende dokumentation, der viser tilbudsgivers omsætning og soliditetsgrad for de seneste tre regnskabsår.
Såfremt Tilbudsgiver er et konsortie eller sammenslutning, skal der udfyldes et ESPD fo hvert af de deltagende økonomiske aktører. Vurderingen i forhold til udelukkelse, vil ske for hver enkelt økonomisk aktør for sig, men med virkning for det samlede konsortium. Vurderingen i forhold til egnethed, vil ske samlet for konsortiet/sammenslutningen. Der skal hver konsortiedeltager udfylde en konsortieerklæring hvor det skal angives hvilken virksomhed, Ordregiver med bindende virkning for den/de øvrige virksomheder kan føre afklarende drøftelser med, samt dokumenteres, at samtlige deltagere accepterer at hæfte solidarisk over for Ordregiver for kontraktens gennemførsel. Udbudsmaterialets skabelon kan anvendes hertil.
Informationsmøde afholdes den 30. maj 2023, kl. 10.00-11.00 via Teams. Alle tilbudsgivere modtager en invitation til Teams-mødet på den mail-adresse, der er registreret i Ethics.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk