Fakta om udbudet
Udbyder
Fjernvarme Fyn
Transport og kranhåndtering samt Leje/tømning af containere
Fjernvarme Fyn
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 39055775
Postadresse: Havnegade 120
By: Odense C
NUTS-kode: DK031 Fyn
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Jette Køhler
E-mail: jette.koehler@outlook.dk
Telefon: +45 27523069
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.fjernvarmefyn.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/391865
Del II: Genstand
Transport og kranhåndtering samt Leje/tømning af containere
Fjernvarme Fyn udbyder en rammeaftale på to opgaver, henholdsvis: Transport og kranhåndtering af (fjernvarme)rør samt Leje og tømning af containere. Begge opgaver er nærmere beskrevet i kravspecifikationerne.
Havnegade 120, 5000 Odense.
Fjernvarme Fyn udbyder en rammeaftale på to opgaver, henholdsvis: Transport og kranhåndtering af (fjernvarme)rør samt Leje og tømning af containere. Begge opgaver er nærmere beskrevet i kravspecifikationerne.
Transport og kranhåndtering af fjernvarmerør udgør langt den største del af kontrakten.
Udbuddet omhandler en 2 årig rammeaftale med mulighed for forlængelse 2 gange i op til 12 md.
Der er optioner om 2 x op til 12 md. forlængelse af rammeaftalen.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Transport og kranhåndtering samt Leje/tømning af containere
Del VI: Supplerende oplysninger
Kontrakten er ikke blevet tildelt pga. manglende konkurrence.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
By: N/A
Land: Danmark
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk