23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 108-192602
Offentliggjort
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Rigsarkivet

Flytning af Rigsarkivets arkivalier fra Tagtækkervej 7-9 til Vennershåbvej 1, 8800 Viborg


Rigsarkivet

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Rigsarkivet
60208212
Rigsdagsgården 9
København K
1218
DANMARK
Kontaktperson: August Eriksen
E-mail: ae@sa.dk
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.sa.dk

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Flytning af Rigsarkivets arkivalier fra Tagtækkervej 7-9 til Vennershåbvej 1, 8800 Viborg.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Nedtagning, flytning og på pladslægning af ca. 27 000 hyldemeter arkivalier.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 2 245 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60100000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Viborg.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Flytteopgaverne omfatter flytning af ca. 27 000 hyldemeter arkivalier fra Rigsarkivets fjernmagasiner på Tagtækkervej 7-9, 8800 Viborg til Rigsarkivets nye magasin på Vennershåbvej nr. 1, 8800 Viborg.

De 27 000 hyldemeter svarer til ca. 300 000 arkivæsker og protokoller.

I fraflytningsmagasinerne er arkivalierne opstillet på almindelige stationære reoler og mobilreoler. I indflytningsmagasinerne skal arkivalierne opsættes i mobilreoler og stregkodescannes. Rigsarkivet stiller scannerudstyr og IT-system til rådighed.

Flytteprocesserne kan i hovedtræk tilrettelægges på følgende måde:

— Nedtagning og nedpakning af arkivalier fra reoler til flyttefirmaets burvogne el. lign.

— Transport at burvogne fra fraflytningsadresserne til Vennershåbvej 1, 8800 Viborg

— Opsætning af arkivalier fra burvogne til hylder

— Daglig stregkodescanning af de opsatte arkivalier til hylde.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Løsningsforslag / Vægtning: 30
Kvalitetskriterium - Navn: Organisering af opgaven / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 50
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 038-061070
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Flytning af Rigsarkivets arkivalier fra Tagtækkervej 7-9 til Vennershåbvej 1, 8800 Viborg

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
01/06/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
TLS A/S
Sindalsvej 8
Risskov
8240
DANMARK
NUTS-kode: DK04
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 2 245 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud://

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Finder ikke anvendelse
Finder ikke anvendelse
DANMARK
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.

Klage over at ikke have fået tildelt kontrakt skal indgives inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt

Senest samtidig med klagerens indgives til Klagenævnet skal klageren underrette ordregiveren om, at der er indgivet klage til Klagenævnet. Dette kan lettest ske ved, at klageren sender eller mailer en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til Klagenævnet.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
02/06/2016

Send til en kollega

0.047