23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 111-197033
Offentliggjort
10.06.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Gribskov Kommune

Vindere

Delaftale 2 — Befordringsopgaver inden for Social og Sundhed

(04.10.2016)
Finns Handicapkørsel ApS
Skævinge

Delaftale 1 — Befordringsopgaver inden for Børn og Unge

(04.10.2016)
Finns Handicapkørsel ApS
Skævinge

Udbud af befordring inden for Børn og Unge og Social og Sundhed


Gribskov Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Gribskov Kommune
29188440
Rådhusvej 3
Helsinge
3200
Danmark
Kontaktperson: Jørn Høgh
E-mail: jdhoe@gribskov.dk
NUTS-kode: DK013

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.gribskov.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://permalink.mercell.com/59238861.aspx
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/59238861.aspx

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://permalink.mercell.com/59238861.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Udbud af befordring inden for Børn og Unge og Social og Sundhed.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60140000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Gribskov Kommune udbyder kontrakt om befordringsopgaver inden for Børn og Unge og Social og Sundhed. Inden for Børn og Unge omfatter kontrakten blandt andet almindelig skolebuskørsel, kørsel med special- og

modtagerklasseelever, kørsel med lever til svømmeundervisning, overførselskørsel, kørsel med elever til ungdomsskole kørsel med elever til special- og sprogbørnehave. Inden for Social og Sundhed omfatter kontrakten kørsel af borgere, der skal deltage i aktiviteter på aktivitetscentre. Kontrakten er opdelt i 2 delaftaler: Delaftale 1 — Befordringsopgaver inden for Børn og Unge Delaftale 2 — Befordringsopgaver inden for Social og Sundhed. Gribskov Kommune inviterer alle interesserede til informationsmøde om udbuddet fredag den 17.6.2016, kl. 11:00. Informationsmødet afholdes på Gribskov Kommunes Rådhus, Byrådssalen, Rådhusvej 3, 3200 Helsinge. Tilmelding er ikke nødvendig. Gribskov Kommune afgiver kontrolbud på Delaftale 1 — Befordringsopgaver inden for Børn og Unge.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
Maksimalt antal delkontrakter, der kan blive tildelt en tilbudsgiver: 2
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 1 — Beforderingsopgaver inden for Børn og Unge

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Inden for Børn og Unge omfatter kontrakten blandt andet almindelig skolebuskørsel, kørsel med special- og modtagerklasseelever, kørsel med elever til svømmeundervisning, overførselskørsel, kørsel med elever til ungdomsskole, kørsel med elever til special- og sprogbørnehave.

Gribskov Kommune afgiver kontrolbud på Delaftale 1 — Befordringsopgaver inden for Børn og Unge. Udbuddet af Delaftale 1 — Befordringsopgaver inden for Børn og Unge vil blive annulleret, såfremt kontrolbuddet ud fra en samlet vurdering er det økonomisk mest fordelagtige tilbud på baggrund af tildelingskriteriet »pris«.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Op til 2 gange a op til 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 2 — Befordringsopgaver inden for Social og Sundhed

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Inden for Social og Sundhed omfatter kontrakten kørsel af borgere, der skal deltage i aktiviteter på aktivitetscentre.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Op til 2 gange a op til 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Tilbudsgiver skal under hele kontraktens varighed opretholde tilladelse, jf. bekendtgørelse nr. 1050 af 12.11.2012 af lov om buskørsel (buskørselsloven) med senere ændringer. Dokumentation, for en sådan tilladelse foreligger eller kan opnås inden kontraktstart, skal vedlægges tilbuddet.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

 

De nærmere vilkår fremgår af udbudsmaterialet.

 

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 07/07/2016
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 08/07/2016
Tidspunkt: 08:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Udenlandske tjenesteydere skal være opmærksomme på, at tilbudsgiveren skal registreres i Registret for Udenlandske Tjenesteydere (RUT). Registreringen skal ske senest samtidig med arbejdets påbegyndelse.

Yderligere information kan indhentes hos:

Erhvervsstyrelsen, Langelinie Allé 17, 2100 København Ø, tlf.: +45 35291000, e-mail: erst@erst.dk, internetadresse: www.erhvervsstyrelsen.dk

Tilbud uploades digitalt via Mercell på: http://permalink.mercell.com/59238861.aspx

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Henhold til bekendtgørelse nr. 593 af den 2.6.2016 af lov om Klagenævnet for Udbud skal en klage over udbuddet være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter ordregivers offentliggørelse af bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klager skal være opmærksom på, at samtidigt med indgivelse af klage til Klagenævnet for Udbud skal klager underrette indklagede (ordregiver) skriftligt.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
07/06/2016

Send til en kollega

0.068