Fakta om udbudet
Udbyder
Ikast-Brande Kommune
Levering af Specialkørsel til Ikast-Brande Kommune
Ikast-Brande Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Rådhuset, Rådhusstrædet 6
Ikast
7430
Danmark
Kontaktperson: Marit Lund
Telefon: +45 99604000
E-mail: marlu@ikast-brande.dk
Fax: +45 99604044
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ikast-brande.dk
Del II: Genstand
Levering af Specialkørsel til Ikast-Brande Kommune.
Levering af specialkørsel til Ikast-Brande Kommune omfatter følgende områder:
Kørsel til/fra læge/speciallæge
Kørsel til/fra undervisningssteder for sygdomsramte/tilskadekomne elever
Kørsel til /fra daghjem.
1A + 1B + 1C + 2B + 2C
Kørsel til/fra læge/speciallæge for borgere samt kørsel til/fra undervisningssteder for sygdomsramte/tilskadekomne elever — bosat i Distrikt Brande, Distrikt Ikast og Distrikt Nørre-Snede
Kørsel til/fra daghjem for borgere bosat i Distrikt Ikast og Distrikt Nørre-Snede.
Ordregiver har option på forlængelse af rammeaftalen i op til 21 måneder.
2A
Kørsel til/fra daghjem for borgere bosat i Distrikt Brande.
Ordregiver har option på forlængelse af rammeaftalen i op til 21 måneder.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
25727495
Stationsvej 1
Ejstrupholm
7361
Danmark
NUTS-kode: DK04
Del V: Kontrakttildeling
74086918
Ejstrupholmvej 6
Brande
7330
Danmark
NUTS-kode: DK04
Del VI: Supplerende oplysninger
Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt (med kopi af klagen
med bilag) underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen
er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
EU-udbud:
— En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 20 dage fra dagen
efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret.
— Andre klager skal være modtaget i klagenævnet:
— Inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions
Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt,
— Inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt
baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller
— Inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil
indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
— Har ordregiveren fulgt proceduren i Håndhævelseslovens § 4, skal en klage over, at ordregiveren har indgået
en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være modtaget i klagenævnet inden
30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende
om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk