23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
25.04.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

The Danish Road Directorate

ELLADER.2024 – CONCESSIONS REGARDING OPERATION OF CHARGING FACILITIES, 2024


The Danish Road Directorate

246028-2024 - Resultater
Danmark – Installation af elektrisk udstyr – ELLADER.2024 – KONCESSIONER VEDR. DRIFT AF LADEFACILITETER, 2024
OJ S 82/2024 25/04/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn : Vejdirektoratet
Køberens retlige status : Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
Den ordregivende enheds aktiviteter : Jernbanetjenester
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel : ELLADER.2024 – KONCESSIONER VEDR. DRIFT AF LADEFACILITETER, 2024
Beskrivelse : Nærværende udbud omfatter 4 delkontrakter, der udbydes i henhold til Direktiv 2014/23/EU om tildeling af koncessionskontrakter. Koncessionerne vedrører drift af Ladefaciliteter på rastepladserne Lillebælt N og Lillebælt S.
Identifikator for proceduren : 51af6569-1015-48e8-b9ff-85f0f6b07551
Tidligere bekendtgørelse : 73601-2024
Type af procedure : Åben
Proceduren er en hasteprocedure : nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 51110000   Installation af elektrisk udstyr
Yderligere klassificering   ( cpv ): 63712600   Optankning af køretøjer
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Carsten Niebuhrs Gade 49    
By : København
Postnummer : DK-1577
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Region Hovedstaden, Københavns kommune
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 300 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger : Udbudsformen er offentligt udbud. Tilbud skal afgives på dansk eller engelsk. Bilag vedr. betingelser for deltagelse accepteres på dansk, engelsk, norsk og svensk. Eventuelle spørgsmål stilles til e-mailadressen anført i udbudsmaterialet, bestemmelser om udbud og tilbud, afsnit 4. Spørgsmål og svar vil blive gjort tilgængelige på internetadressen anført under punkt 5.1.11. Udbuddet gennemføres ved anvendelse af et to-kuvertsystem. Proceduren er beskrevet i detaljer i udbudsmaterialet.
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/23/EU
Bekendtgørelse om tildeling af koncessionskontrakter   - https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2022/1080
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt : LOT-0001
Titel : Delkontrakt 1: Lillebælt N
Beskrivelse : Se punkt 2.1
Intern identifikator : ELLADER.2024 - Delkontrakt 1: Lillebælt N
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 63712600   Optankning af køretøjer
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Fynske Motorvej
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 01/05/2024
Varigheds slutdato : 11/05/2033
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontraktens startdato og dermed kontraktens varighed er udtryk for et skøn, da startdatoen afhænger af tidspunktet for kontraktens indgåelse. Kontraktens udløb er dog endelig fastlagt
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 75 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Underkriterium A - Pris
Beskrivelse : Se beskrivelse nedenfor

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Underkriterium B – Funktionalitet
Beskrivelse : Se beskrivelse nedenfor

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Underkriterium C – Data og processer
Beskrivelse : Se beskrivelse nedenfor.
Beskrivelse af den metode, der skal anvendes, hvis vægtningen ikke kan udtrykkes ved hjælp af kriterier : Kriterium for tildeling er det bedste forhold mellem pris og kvalitet. Evalueringsmodellen er af typen prismodeller, og det indebærer, at der for hvert tilbud beregnes en samlet evalueringspris, som består af tilbuds-summen korrigeret med et fiktivt tillæg eller fradrag for hvert af de kvalitative underkriterier. Disse tillæg/fradrag fastsættes ud fra tilbuddets kvalitet. Kontrakten tildeles den tilbudsgiver, der har opnået den laveste samlede evalueringspris. Modellen er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævnslovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Vejdirektoratet
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten : Vejdirektoratet
Organisation, der udfører betalingen : Vejdirektoratet
Organisation, der undertegner kontrakten : Vejdirektoratet
5.1.
Delkontrakt : LOT-0002
Titel : Delkontrakt 2: Lillebælt N
Beskrivelse : Se punkt 2.1
Intern identifikator : ELLADER.2024 - Delkontrakt 2: Lillebælt N
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 63712600   Optankning af køretøjer
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Fynske Motorvej
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 01/05/2024
Varigheds slutdato : 11/05/2033
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontraktens startdato og dermed kontraktens varighed er udtryk for et skøn, da startdatoen afhænger af tidspunktet for kontraktens indgåelse. Kontraktens udløb er dog endelig fastlagt
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 75 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Underkriterium A - Pris
Beskrivelse : Se beskrivelse nedenfor

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Underkriterium B – Funktionalitet
Beskrivelse : Se beskrivelse nedenfor

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Underkriterium C – Data og processer
Beskrivelse : Se beskrivelse nedenfor.
Beskrivelse af den metode, der skal anvendes, hvis vægtningen ikke kan udtrykkes ved hjælp af kriterier : Kriterium for tildeling er det bedste forhold mellem pris og kvalitet. Evalueringsmodellen er af typen prismodeller, og det indebærer, at der for hvert tilbud beregnes en samlet evalueringspris, som består af tilbuds-summen korrigeret med et fiktivt tillæg eller fradrag for hvert af de kvalitative underkriterier. Disse tillæg/fradrag fastsættes ud fra tilbuddets kvalitet. Kontrakten tildeles den tilbudsgiver, der har opnået den laveste samlede evalueringspris. Modellen er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævnslovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Vejdirektoratet
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten : Vejdirektoratet
Organisation, der udfører betalingen : Vejdirektoratet
Organisation, der undertegner kontrakten : Vejdirektoratet
5.1.
Delkontrakt : LOT-0003
Titel : Delkontrakt 3: Lillebælt S
Beskrivelse : Se punkt 2.1
Intern identifikator : ELLADER.2024 - Delkontrakt 3: Lillebælt S
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 63712600   Optankning af køretøjer
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Fynske Motorvej
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 01/05/2024
Varigheds slutdato : 30/03/2033
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontraktens startdato og dermed kontraktens varighed er udtryk for et skøn, da startdatoen afhænger af tidspunktet for kontraktens indgåelse. Kontraktens udløb er dog endelig fastlagt
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 75 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Underkriterium A - Pris
Beskrivelse : Se beskrivelse nedenfor

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Underkriterium B – Funktionalitet
Beskrivelse : Se beskrivelse nedenfor

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Underkriterium C – Data og processer
Beskrivelse : Se beskrivelse nedenfor.
Beskrivelse af den metode, der skal anvendes, hvis vægtningen ikke kan udtrykkes ved hjælp af kriterier : Kriterium for tildeling er det bedste forhold mellem pris og kvalitet. Evalueringsmodellen er af typen prismodeller, og det indebærer, at der for hvert tilbud beregnes en samlet evalueringspris, som består af tilbuds-summen korrigeret med et fiktivt tillæg eller fradrag for hvert af de kvalitative underkriterier. Disse tillæg/fradrag fastsættes ud fra tilbuddets kvalitet. Kontrakten tildeles den tilbudsgiver, der har opnået den laveste samlede evalueringspris. Modellen er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævnslovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Vejdirektoratet
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten : Vejdirektoratet
Organisation, der udfører betalingen : Vejdirektoratet
Organisation, der undertegner kontrakten : Vejdirektoratet
5.1.
Delkontrakt : LOT-0004
Titel : Delkontrakt 4: Lillebælt S
Beskrivelse : Se punkt 2.1
Intern identifikator : ELLADER.2024 - Delkontrakt 4: Lillebælt S
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 63712600   Optankning af køretøjer
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Fynske Motorvej
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 01/05/2024
Varigheds slutdato : 30/03/2033
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontraktens startdato og dermed kontraktens varighed er udtryk for et skøn, da startdatoen afhænger af tidspunktet for kontraktens indgåelse. Kontraktens udløb er dog endelig fastlagt
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 75 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Underkriterium A - Pris
Beskrivelse : Se beskrivelse nedenfor

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Underkriterium B – Funktionalitet
Beskrivelse : Se beskrivelse nedenfor

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Underkriterium C – Data og processer
Beskrivelse : Se beskrivelse nedenfor.
Beskrivelse af den metode, der skal anvendes, hvis vægtningen ikke kan udtrykkes ved hjælp af kriterier : Kriterium for tildeling er det bedste forhold mellem pris og kvalitet. Evalueringsmodellen er af typen prismodeller, og det indebærer, at der for hvert tilbud beregnes en samlet evalueringspris, som består af tilbuds-summen korrigeret med et fiktivt tillæg eller fradrag for hvert af de kvalitative underkriterier. Disse tillæg/fradrag fastsættes ud fra tilbuddets kvalitet. Kontrakten tildeles den tilbudsgiver, der har opnået den laveste samlede evalueringspris. Modellen er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævnslovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Vejdirektoratet
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten : Vejdirektoratet
Organisation, der udfører betalingen : Vejdirektoratet
Organisation, der undertegner kontrakten : Vejdirektoratet
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne meddelelse : 42 790 278,51   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0001
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : EWII A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : Vinderens tilbud på Delkontrakt 1: Lillebælt N
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0001
Værdien af resultatet : 11 245 500,00   DKK
Produktets eller tjenesteydelsens oprindelsesland : DNK
Produktets eller tjenesteydelsens oprindelsesland : DNK
Produktets eller tjenesteydelsens oprindelsesland : DNK
Produktets eller tjenesteydelsens oprindelsesland : NLD
Underentreprise : not-known
Underentrepriseværdien er kendt : nej
Underentrepriseprocentdelen er kendt : nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : Delkontrakt 1: Lillebælt N
Titel : Delkontrakt 1: Lillebælt N
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud : 21/03/2024
Dato for indgåelse af kontrakten : 05/04/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
Organisation, der undertegner kontrakten : Vejdirektoratet
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 8
Udvalg af tilbud
Værdien af det antagne tilbud med den laveste værdi 4 472 520,00   DKK
Værdien af det antagne tilbud med den højeste værdi 14 464 844,10   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0002
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : EV Infra Denmark ApS
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : Vinderens tilbud på Delkontrakt 2: Lillebælt N
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0002
Værdien af resultatet : 9 882 814,41   DKK
Produktets eller tjenesteydelsens oprindelsesland : DNK
Produktets eller tjenesteydelsens oprindelsesland : DNK
Produktets eller tjenesteydelsens oprindelsesland : DNK
Produktets eller tjenesteydelsens oprindelsesland : NLD
Underentreprise : not-known
Underentrepriseværdien er kendt : nej
Underentrepriseprocentdelen er kendt : nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : Delkontrakt 2: Lillebælt N
Titel : Delkontrakt 2: Lillebælt N
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud : 21/03/2024
Dato for indgåelse af kontrakten : 05/04/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
Organisation, der undertegner kontrakten : Vejdirektoratet
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 10
Udvalg af tilbud
Værdien af det antagne tilbud med den laveste værdi 2 230 842,60   DKK
Værdien af det antagne tilbud med den højeste værdi 9 882 814,41   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0003
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : EV Infra Denmark ApS
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : Vinderens tilbud på Delkontrakt 3: Lillebælt S
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0003
Værdien af resultatet : 14 464 844,10   DKK
Produktets eller tjenesteydelsens oprindelsesland : DNK
Produktets eller tjenesteydelsens oprindelsesland : DNK
Produktets eller tjenesteydelsens oprindelsesland : DNK
Produktets eller tjenesteydelsens oprindelsesland : NLD
Underentreprise : not-known
Underentrepriseværdien er kendt : nej
Underentrepriseprocentdelen er kendt : nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : Delkontrakt 3: Lillebælt S
Titel : Delkontrakt 3: Lillebælt S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud : 21/03/2024
Dato for indgåelse af kontrakten : 05/04/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
Organisation, der undertegner kontrakten : Vejdirektoratet
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 9
Udvalg af tilbud
Værdien af det antagne tilbud med den laveste værdi 2 971 987,20   DKK
Værdien af det antagne tilbud med den højeste værdi 14 464 844,10   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0004
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : PowerGo B.V.
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : Vinderens tilbud på Delkontrakt 4: Lillebælt S
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0004
Værdien af resultatet : 7 197 120,00   DKK
Produktets eller tjenesteydelsens oprindelsesland : DNK
Produktets eller tjenesteydelsens oprindelsesland : DNK
Produktets eller tjenesteydelsens oprindelsesland : DNK
Produktets eller tjenesteydelsens oprindelsesland : NLD
Underentreprise : not-known
Underentrepriseværdien er kendt : nej
Underentrepriseprocentdelen er kendt : nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : Delkontrakt 4: Lillebælt S
Titel : Delkontrakt 4: Lillebælt S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud : 21/03/2024
Dato for indgåelse af kontrakten : 05/04/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
Organisation, der undertegner kontrakten : Vejdirektoratet
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 10
Udvalg af tilbud
Værdien af det antagne tilbud med den laveste værdi 2 970 928,00   DKK
Værdien af det antagne tilbud med den højeste værdi 9 882 814,41   DKK
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Vejdirektoratet
Registreringsnummer : 60729018
Postadresse : Carsten Niebuhrs Gade 43, 5. sal    
By : København V
Postnummer : 1577
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Jesper Kaae
E-mail : Jeka@vd.dk
Telefon : +45 7244 3333
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) : https://udbudsportalen.app.vd.dk/da/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der undertegner kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +4572405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41 71 50 00
Internetadresse : https://kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : EWII A/S
Den økonomiske operatørs størrelse : medium
Registreringsnummer : 28297947
Postadresse : Kokbjerg 30    
By : Kolding
Postnummer : 6000
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
E-mail : ewii@ewii.dk
Telefon : +45 70 50 50 50
Internetadresse : https://ewii.dk/
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : EV Infra Denmark ApS
Den økonomiske operatørs størrelse : small
Registreringsnummer : 42885746
Postadresse : Generatorvej 15, 1.    
By : Søborg
Postnummer : 2860
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : partners@edri.dk
Telefon : +45 70 27 05 77
Internetadresse : https://edri.dk/
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002 LOT-0003
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : PowerGo B.V.
Den økonomiske operatørs størrelse : medium
Registreringsnummer : NL861891831B01
Postadresse : Veerdijk 40 D    
By : MS Wormer
Postnummer : 1531
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Kop van Noord-Holland   ( NL321 )
Land : Nederlandene
E-mail : info@powergo.nl
Telefon : +31 (0)75 760 0406
Internetadresse : https://powergo.dk/
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0004
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen : 269165fc-3df6-4a9b-b1c1-dec6ce055df1   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 24/04/2024   10:41:38 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på : dansk engelsk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 246028-2024
EUT-S-nummer : 82/2024
Offentliggørelsesdato : 25/04/2024

Send til en kollega

0.07