1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Naturstyrelsen
Køberens retlige status
:
Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter
:
Miljøbeskyttelse
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Udbud af rammeaftale om opsætning og drift af ladestandere til egne tjenestebiler, medarbejdere og gæster
Beskrivelse
:
Den udbudte rammeaftale omfatter opsætning og drift af ca. 210 ladepunkter til egne tjenestebiler, medarbejdere og gæster hos Naturstyrelsen. Rammeaftalen indgås med én leverandør, der skal kunne varetage opsætning og drift af ladestanderne. Naturstyrelsen har foretaget etablering af jordledninger, opsat elmåler (på et flertal af adresser) og el-tavle, samt tilkøbt ekstra ampere vedr. de lokale enhedskontorer. Dertil skal der etableres ladestandere i forbindelse med skovløberboliger mv. på et endnu uvist antal adresser i takt med forventet indkøb af arbejdsbiler. Det samlede anslåede kWh-forbrug i aftaleperioden er 1.220.000 kWh.
Identifikator for proceduren
:
a7b21257-cb4d-4195-93f8-09a38ffee422
Intern identifikator
:
24/05994
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Varer
Yderligere om kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
31158000
Ladeaggregater
Yderligere klassificering
(
cpv
):
09310000
Elektricitet,
31610000
Elektrisk udstyr til motorer og køretøjer,
50532400
Reparation og vedligeholdelse af udstyr til el-distribution,
51110000
Installation af elektrisk udstyr,
63712600
Optankning af køretøjer,
65300000
Eldistribution og beslægtede tjenester
2.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Hvor som helst i det pågældende land
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger
:
Ordregiver skal i medfør af udbudslovens § 134 a udelukke tilbudsgivere, som er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt GPA-aftalen eller øvrige handelsaftaler, som er forpligtende for Danmark. Ordregiver skal endvidere udelukke økonomiske aktører, som er omfattet af EU’s sanktioner i henhold til EU forordning nr. 833/2014 med senere ændringer, artikel 5k. Tilbudsgiver skal udfylde og aflevere ESPD’et som et foreløbigt bevis for udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3 nævnte forhold. Inden beslutning om tildeling af rammeaftalen skal dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD'et, fremlægges, jf. udbudslovens §§ 151 og 152. Som dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af en af udelukkelsesgrundene i § 135, stk. 1 og 3 samt § 137, stk. 1, nr. 2, skal følgende fremlægges, jf. udbudslovens § 153: - Et uddrag fra et relevant register eller tilsvarende dokument, der viser at tilbudsgiver ikke er omfattet af § 135, stk. 1, og et certifikat, der beviser, at tilbudsgiveren ikke er omfattet af § 135, stk. 3 og § 137, stk. 1, nr. 2. - Udsteder det pågældende land ikke disse former for dokumentation eller dækker disse ikke alle tilfældene i § 135, stk. 1 eller 3 og § 137, stk. 1, nr. 2, kan de erstattes af en erklæring under ed eller en erklæring på tro og love, der er afgivet for en kompetent retslig myndighed mv., hvis edsaflæggelse ikke anvendes i det pågældende land. For danske tilbudsgivere kan beviset bestå i en serviceattest. Hvis tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i sammenslutningen eller andre enheder er fra et andet EU/EØS-land, skal denne som udgangspunkt fremlægge de former for dokumentation, som fremgår af e-Certis. Ordregiver er dog berettiget til at kræve yderligere dokumentation og foretage effektiv kontrol af den fremlagte dokumentation, såfremt ordregiveren skønner, at det er nødvendigt for, at udbudsproceduren gennemføres korrekt. Tilbudsgiver skal ikke fremlægge dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134 a. For de øvrige udelukkelsesgrunde i udbudsloven er det ordregiver, der skal kunne påvise eller have tilstrækkelige plausible indikationer til at konkludere, at tilbudsgiveren er omfattet af en af de disse udelukkelsesgrunde. En tilbudsgiver, der er omfattet af en udelukkelsesgrund er udelukket fra at deltage i udbuddet, medmindre tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138, med undtagelse af udelukkelsesgrunden i udbudslovens § 134 a, hvor tilbudsgiver ikke har mulighed for at dokumentere pålidelighed. Ordregiver kan alene udelukke en tilbudsgiver, hvis ordregiver har meddelt tilbudsgiver, at den pågældende er omfattet af en udelukkelsesgrund, og hvis denne ikke inden for en passende frist har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for dennes pålidelighed (self-cleaning), eller hvis den fremlagte dokumentation ikke vurderes tilstrækkelig til at dokumentere pålidelighed. I forhold til hvad der tilstrækkelig dokumentation, henvises til udbudslovens § 138, stk. 3. Bemærk: Afgives tilbuddet som en sammenslutning af virksomheder, fx et konsortium, skal hver deltager kunne dokumentere, at de ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene. Desuden skal de enkelte deltagere i sammenslutningens ydelser/roller angives i ESPD. Støttende enheder må ligeledes ikke være omfattet af udelukkelsesgrundene. Den eller de andre enheder, som tilbudsgiver baserer sig på, skal derfor også afgive et udfyldt ESPD med de oplysninger, som ordregiver efterspørger. Det maksimale antal ladepunkter, der kan etableres i rammeaftalens løbetid, er 260. Der forventes etableret ca. 100 ladepunkter i forbindelse med kontraktstart, og yderligere ca. 110 ladepunkter i løbet af rammeaftaleperioden. Rammeaftalens maksimale antal ladepunkter er et udtryk for den anslåede værdi i rammeaftalens løbetid tillagt en buffer på 25%. Udbuddet opdeles ikke i delaftaler, da ordregiver ud fra økonomiske og administrative hensyn, har vurderet det vil være mest fordelagtigt med én leverandør.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6.
Grunde til udelukkelse
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret
:
Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2
Konkurs
:
Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2
Korruption
:
Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 2
Tvangsakkord uden for konkurs
:
Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2
Deltagelse i en kriminel organisation
:
Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 1
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme
:
Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 5
Svig
:
Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 3
Børnearbejde og andre former for menneskehandel
:
Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 6
Insolvens
:
Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2
Aktiver, der administreres af en kurator
:
Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure
:
Jf. udbudslovens § 136, nr. 3
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren
:
Jf. udbudslovens § 136, nr. 1
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure
:
Jf. udbudslovens § 136, nr. 2
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet
:
Jf. udbudslovens § 136, nr. 4
Betaling af socialsikringsbidrag
:
Jf. udbudslovens § 135, stk. 3
Erhvervsvirksomheden er indstillet
:
Jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2
Betaling af skatter og afgifter
:
Jf. udbudslovens § 135, stk. 3
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet
:
Jf. udbudslovens § 135, stk. 1, nr. 4
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0000
Titel
:
Udbud af rammeaftale om opsætning og drift af ladestandere til egne tjenestebiler, medarbejdere og gæster
Beskrivelse
:
Den udbudte rammeaftale omfatter opsætning og drift af ca. 210 ladepunkter til egne tjenestebiler, medarbejdere og gæster hos Naturstyrelsen. Rammeaftalen indgås med én leverandør, der skal kunne varetage opsætning og drift af ladestanderne. Naturstyrelsen har foretaget etablering af jordledninger, opsat elmåler (på et flertal af adresser) og el-tavle, samt tilkøbt ekstra ampere vedr. de lokale enhedskontorer. Dertil skal der etableres ladestandere i forbindelse med skovløberboliger mv. på et endnu uvist antal adresser i takt med forventet indkøb af arbejdsbiler. Det samlede anslåede kWh-forbrug i aftaleperioden er 1.220.000 kWh.
Intern identifikator
:
24/05994
5.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Varer
Yderligere om kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
31158000
Ladeaggregater
Yderligere klassificering
(
cpv
):
09310000
Elektricitet,
31610000
Elektrisk udstyr til motorer og køretøjer,
50532400
Reparation og vedligeholdelse af udstyr til el-distribution,
51110000
Installation af elektrisk udstyr,
63712600
Optankning af køretøjer,
65300000
Eldistribution og beslægtede tjenester
Mængde
:
210
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
48
Måneder
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
:
Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger
:
Ordregiver skal i medfør af udbudslovens § 134 a udelukke tilbudsgivere, som er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt GPA-aftalen eller øvrige handelsaftaler, som er forpligtende for Danmark. Ordregiver skal endvidere udelukke økonomiske aktører, som er omfattet af EU’s sanktioner i henhold til EU forordning nr. 833/2014 med senere ændringer, artikel 5k. Tilbudsgiver skal udfylde og aflevere ESPD’et som et foreløbigt bevis for udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3 nævnte forhold. Inden beslutning om tildeling af rammeaftalen skal dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i ESPD'et, fremlægges, jf. udbudslovens §§ 151 og 152. Som dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af en af udelukkelsesgrundene i § 135, stk. 1 og 3 samt § 137, stk. 1, nr. 2, skal følgende fremlægges, jf. udbudslovens § 153: - Et uddrag fra et relevant register eller tilsvarende dokument, der viser at tilbudsgiver ikke er omfattet af § 135, stk. 1, og et certifikat, der beviser, at tilbudsgiveren ikke er omfattet af § 135, stk. 3 og § 137, stk. 1, nr. 2. - Udsteder det pågældende land ikke disse former for dokumentation eller dækker disse ikke alle tilfældene i § 135, stk. 1 eller 3 og § 137, stk. 1, nr. 2, kan de erstattes af en erklæring under ed eller en erklæring på tro og love, der er afgivet for en kompetent retslig myndighed mv., hvis edsaflæggelse ikke anvendes i det pågældende land. For danske tilbudsgivere kan beviset bestå i en serviceattest. Hvis tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i sammenslutningen eller andre enheder er fra et andet EU/EØS-land, skal denne som udgangspunkt fremlægge de former for dokumentation, som fremgår af e-Certis. Ordregiver er dog berettiget til at kræve yderligere dokumentation og foretage effektiv kontrol af den fremlagte dokumentation, såfremt ordregiveren skønner, at det er nødvendigt for, at udbudsproceduren gennemføres korrekt. Tilbudsgiver skal ikke fremlægge dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134 a. For de øvrige udelukkelsesgrunde i udbudsloven er det ordregiver, der skal kunne påvise eller have tilstrækkelige plausible indikationer til at konkludere, at tilbudsgiveren er omfattet af en af de disse udelukkelsesgrunde. En tilbudsgiver, der er omfattet af en udelukkelsesgrund er udelukket fra at deltage i udbuddet, medmindre tilbudsgiver har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for, at denne er pålidelig i overensstemmelse med udbudslovens § 138, med undtagelse af udelukkelsesgrunden i udbudslovens § 134 a, hvor tilbudsgiver ikke har mulighed for at dokumentere pålidelighed. Ordregiver kan alene udelukke en tilbudsgiver, hvis ordregiver har meddelt tilbudsgiver, at den pågældende er omfattet af en udelukkelsesgrund, og hvis denne ikke inden for en passende frist har fremlagt tilstrækkelig dokumentation for dennes pålidelighed (self-cleaning), eller hvis den fremlagte dokumentation ikke vurderes tilstrækkelig til at dokumentere pålidelighed. I forhold til hvad der tilstrækkelig dokumentation, henvises til udbudslovens § 138, stk. 3. Bemærk: Afgives tilbuddet som en sammenslutning af virksomheder, fx et konsortium, skal hver deltager kunne dokumentere, at de ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene. Desuden skal de enkelte deltagere i sammenslutningens ydelser/roller angives i ESPD. Støttende enheder må ligeledes ikke være omfattet af udelukkelsesgrundene. Den eller de andre enheder, som tilbudsgiver baserer sig på, skal derfor også afgive et udfyldt ESPD med de oplysninger, som ordregiver efterspørger. Det maksimale antal ladepunkter, der kan etableres i rammeaftalens løbetid, er 260. Der forventes etableret ca. 100 ladepunkter i forbindelse med kontraktstart, og yderligere ca. 110 ladepunkter i løbet af rammeaftaleperioden. Rammeaftalens maksimale antal ladepunkter er et udtryk for den anslåede værdi i rammeaftalens løbetid tillagt en buffer på 25%. Udbuddet opdeles ikke i delaftaler, da ordregiver ud fra økonomiske og administrative hensyn, har vurderet det vil være mest fordelagtigt med én leverandør.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
:
Type
:
Økonomisk og finansiel formåen
Navn
:
Krav til egenkapital
Beskrivelse
:
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen: • Positiv egenkapital i det seneste afsluttede regnskabsår. For det seneste afsluttede regnskabsår skal tilbudsgiver i ESPD'et give oplysninger om følgende: • Tilbudsgivers egenkapital. Dokumentation: Den tilbudsgiver, der står til at få tildelt kontrakten, skal på anmodning fremsende tilbudsgivers seneste godkendte årsregnskab eller revisorpåtegnet erklæring om de efterspurgte økonomiske nøgletal, medmindre oplysningerne er frit tilgængelige for ordregiver. Bemærk: Konsortier eller andre sammenslutninger skal samtidig med indhentelse af dokumentation, aflevere en udfyldt og underskrevet erklæring, hvori deltagerne erklærer, at de hæfter solidarisk og direkte i forhold til ordregiver. Samtidig skal det fremgå af erklæringen, hvilken deltager der med bindende virkning for konsortiet eller sammenslutningen kan føre afklarende drøftelser og indgå aftaler med ordregiver. For tilbudsgivere, der baserer sig på andre enheders økonomiske og finansielle kapacitet til brug for opfyldelse af egnethedskravene, skal som en del af tilbudsgivers dokumentation fremlægge en støtteerklæring, som godtgør, at den pågældende enhed er juridisk forpligtet over for tilbudsgiver. En sådan erklæring udleveres af ordregiver i forbindelse med indhentelse af dokumentation.
Anvendelse af dette kriterium
:
Anvendt
Kriterium
:
Type
:
Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium
:
Ikke anvendt
Kriterium
:
Type
:
Teknisk og faglig formåen
Navn
:
Krav til referencer
Beskrivelse
:
Tilbudsgiver skal i ESPD’et give oplysninger om følgende: • 2 tilsvarende referencer på etablering og drift af offentlige tilgængelige ladestandere udført inden for de seneste 3 år (regnet for fristen for tilbudsafgivelse). Hver reference skal indeholde oplysninger om: - Kort beskrivelse af leverancen. - Geografisk placering af ladestandere. - Dato for idriftsættelse af ladestandere. - Angivelse af kontaktperson for den pågældende kunde med tlf. nr. og/eller e-mail. Mindstekrav: • Tilbudsgiver skal minimum have etableret og efterfølgende driftet offentlige ladestandere på mindst 5 forskellige lokaliteter til samme kunde og • Ladestanderne skal have været i drift i mindst 6 måneder. Dokumentation: Den referenceliste, som skal indeholdes i ESPD'et, anses af ordregiver for at være den endelige dokumentation for tilbudsgivers tekniske kapacitet. Bemærk: Konsortier eller andre sammenslutninger skal samtidig med indhentelse af dokumentation, aflevere en udfyldt og underskrevet erklæring, hvori deltagerne erklærer, at de hæfter solidarisk og direkte i forhold til ordregiver. Samtidig skal det fremgå af erklæringen, hvilken deltager der med bindende virkning for konsortiet eller sammenslutningen kan føre afklarende drøftelser og indgå aftaler med ordregiver. For tilbudsgiver, der baserer sig på andre enheders tekniske og/eller faglige kapacitet til brug for opfyldelse af egnethedskravene, skal som en del af tilbudsgivers dokumentation fremlægge en støtteerklæring, som godtgør, at den pågældende enhed er juridisk forpligtet over for tilbudsgiver. En sådan erklæring udleveres af ordregiver i forbindelse med indhentelse af dokumentation.
Anvendelse af dette kriterium
:
Anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Den samlede evalueringstekniske tilbudssum evalueres relativt ved brug af en lineær pointmodel.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
50
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Funktionalitet
Beskrivelse
:
Til vurdering af delkriteriet ”Funktionalitet” skal tilbudsgiver levere en besvarelse af betalingstjenester til brug for opladning. Tilbudsgiver skal beskrive, hvilke og antallet af betalingsmuligheder, der tilbydes. Besvarelsen skal indeholde en beskrivelse pr. betalingsmulighed med dertilhørende forklaring på brugeroplevelsen i form af visualiseringer, skærmbilleder mv.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
25
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Drift
Beskrivelse
:
Til vurdering af delkriteriet ”Drift” skal tilbudsgiver levere en besvarelse af opladningsløsninger. Tilbudsgiver skal beskrive muligheder for intelligent opladning, når el-prisen er billigst. Besvarelsen skal indeholde en beskrivelse af funktionaliteten og styringsmuligheder for brugeren ved brug af intelligent opladning.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
25
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger
:
02/09/2024
10:00:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
:
Elektronisk indgivelse
:
Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på
:
dansk
Elektronisk katalog
:
Ikke tilladt
Alternative tilbud
:
Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud
:
Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud
:
02/09/2024
10:00:00 (UTC)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt
:
3
Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse
:
Åbningsdato
:
02/09/2024
10:00:00 (UTC)
Betingelser for kontrakten
:
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse
:
Nej
Der kræves en fortrolighedsaftale
:
nej
Elektronisk fakturering
:
Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
:
nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
:
ja
Oplysninger om undersøgelsesfrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstillperioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagevejledningen fra Klagenævnet for Udbud kan findes på Klagenævnets hjemmeside: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere
:
1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Naturstyrelsen
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Naturstyrelsen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
:
Naturstyrelsen
Organisation, der behandler tilbud
:
Naturstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Naturstyrelsen
Registreringsnummer
:
33157274
Postadresse
:
Førstballevej 2
By
:
Randbøl
Postnummer
:
7183
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Kontaktpunkt
:
Alice Knudsen
Telefon
:
+45 20429351
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Tolboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 72405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10 29 48 19
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Kontaktpunkt
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen
:
d2f64adb-bab5-4564-b0a5-19bdadc9b160
-
01
Formulartype
:
Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype
:
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsessubtype
:
16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
30/07/2024
13:55:12 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender)
:
30/07/2024
14:00:44 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
463179-2024
EUT-S-nummer
:
149/2024
Offentliggørelsesdato
:
01/08/2024