23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Transportmagasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 004-004909
Offentliggjort
06.01.2017
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Odense Kommune

Skolekørsel til Odense Kommune


Odense Kommune

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse har til formål at reducere fristen for modtagelse af bud

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Odense Kommune
35209115
Rådhuset, Flakhaven 2
Odense
5000
Danmark
Kontaktperson: Tom Sandberg Jørgensen
Telefon: +45 51428755
E-mail: tosj@odense.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.odense.dk/

Internetadresse for køberprofilen: http://www.odense.dk/erhverv/udbud/udbudsplan

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: www.mercell.com
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Skolekørsel til Odense Kommune.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60140000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Odense Kommune ønsker at udbyde Skolekørsel af elever til og fra skole, samt diverse transport af elever til f.eks. svømmeundervisning internt i Odense Kommune.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Odense Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Odense Kommune forventer at gennemføre et udbud med forhandling efter Udbudsloven.

Udbuddet gennemføres, som en konsekvens af strukturelle omlæggelser af skolekørselsområdet.

Udbuddet kommer til at omfatte:

Odense Kommune ønsker at modtage tilbud på skolekørsel til et nærmere angivet antal skoler i Odense Kommune.

Der vil i den forbindelse blive stillet krav om, at leverandørerne kan tilbyde et antal store busser (forventeligt ikke mindre end 4).

Der vil dog ligeledes for nogle ruter kunne ske transport i mindre busser og personvogne.

Diverse transport af elever i forbindelse med skolerne, f.eks. kørsel mellem skoler og svømmeundervisning internt i Odense Kommune.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
10/02/2017

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.5) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne:

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

Odense Kommune er endnu ikke færdig med markedsundersøgelsen, hvorfor det endnu er uvist om der vil ske opdeling i delaftaler.

Odense Kommune forventer at gennemføre en kort markedshøring inden offentliggørelse af udbudsbekendtgørelsen.

Interesserede leverandører opfordres derfor til at holde øje med Odense Kommunes høringsportal på: http://www.comdia.com/odensekommune/ide-udbud.aspx

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
05/01/2017
BREAKING
{{ article.headline }}
0.093|