23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
22.01.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Fanø Kommune

Fanø Kommune ­ Udbud på buskørsel i rute og visiterede kørsel


Fanø Kommune

45445-2025 - Resultater
Danmark – Specialiseret personbefordring ad vej – Fanø Kommune ­ Udbud på buskørsel i rute og visiterede kørsel
OJ S 15/2025 22/01/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Fanø Kommune
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Fanø Kommune ­ Udbud på buskørsel i rute og visiterede kørsel
Beskrivelse Fanø Kommune, herefter Kommunen, udbyder buskørsel i rute og visiterede kørsel.
Identifikator for proceduren bedca6d2-86f9-4d65-9df9-aeb3585ab345
Tidligere bekendtgørelse : 656927-2024
Intern ID 2024-131-01631
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud efter forsyningsvirksomhedsdirektivet, hvilket betyder, at alle interesserede tilbudsgivere, der overholder udbuddets krav, kan afgive et tilbud.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 60130000   Specialiseret personbefordring ad vej
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Fanø Kommune ­ Udbud på buskørsel i rute og visiterede kørsel
Beskrivelse : Fanø Kommune, herefter Kommunen, udbyder buskørsel i rute og visiterede kørsel. Der er to delkontakter: 1 på skolebuskørsel i rute og 1 på Visiterede kørsel.
Intern ID : 2024-131-01631
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 60112000   Offentlig vejtransport
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Skolevej 5    
By : Fanø
Postnummer : 6720
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Aftalen kan forlængelse to gange med hver 12 måneder.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Kvalitet
Beskrivelse : Mest fordelagtige tilbud - 50 % Kvalitet og 50 % Pris

Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Mest fordelagtige tilbud - 50 % Kvalitet og 50 % Pris
Beskrivelse af den metode, der skal anvendes, hvis vægtningen ikke kan udtrykkes ved hjælp af kriterier : Mest fordelagtige tilbud - 50 % Kvalitet og 50 % Pris
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk): Reglerne om klagefrister findes i § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud. • Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation. • Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. • Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. • Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). • Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Fanø Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Dropbinder ApS, Publications Office of the European Union
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 4,20   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Esbjerg Taxa Busser A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 1111-84123
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 4,20   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 1111-84123
Dato for indgåelse af kontrakten 03/01/2025
Vinder
Officielt navn Vognmand Ole Thomassen
Tilbud
Tilbud – Identifikator 1111-84605
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 4,20   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 84605
Dato for indgåelse af kontrakten 09/01/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Fanø Kommune
Registreringsnummer : ORG-31210917
Postadresse : Skolevej 5    
By : Fanø
Postnummer : 6720
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
Enhed : Steen Jensen
Telefon : +45 20515657
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : ORG-37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Enhed : Klagenævnet for Udbud
Telefon : +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : ORG-10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Enhed : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Dropbinder ApS
Registreringsnummer : 36697164
Postadresse : Dyssegårdsvej 18, 1    
By : Hellerup
Postnummer : 2900
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : eSender
Telefon : +45 50340340
Fax : +45 50340340
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Vognmand Ole Thomassen
Registreringsnummer : 14868038
Postadresse : Vardevej 12    
By : Bramming
Postnummer : 6740
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : Esbjerg Taxa Busser A/S
Registreringsnummer : 32159184
Postadresse : Lillebæltsvej 10    
By : Esbjerg N
Postnummer : 6715
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0000
Officielt navn : Publications Office of the European Union
Registreringsnummer : PUBL
By : Luxembourg
Postnummer : 2417
Landsdel (NUTS) : Luxembourg   ( LU000 )
Land : Luxembourg
Telefon : +352 29291
Internetadresse : https://op.europa.eu
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : d09263e9-2674-45c4-ba13-c1a8405c1157   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 20/01/2025   19:51:18 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 45445-2025
EUT-S-nummer : 15/2025
Offentliggørelsesdato : 22/01/2025

Send til en kollega

0.047