Fakta om udbudet
Udbyder
SKAT
Værditransport i Skatteministeriets koncern
SKAT
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
19552101
Østbanegade 123
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Kirstine Bach
Telefon: +45 72221818
E-mail: Kirstine.Bach@skat.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.skat.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/204762
Del II: Genstand
Værditransport i Skatteministeriets koncern.
Ordregiver udbyder en Rammeaftale på Værditransport i Skatteministeriets koncern, jf. bilag 1A, bilag 1 B og bilag 3. Opgaverne er opdelt i følgende ydelseskategorier: Værditransport, som bl.a. omfatter afhentning samt transport af kontanter og andre likvide midler, optælling af kontantomsætning samt indsættelse af kontantomsætning på Ordregivers konto. Tilbudsgiver skal ved bestilling fra Ordregiver kunne levere byttepenge og samleposer jf. bilag 1 A. Bilag 3 indeholder Ordregivers afhentningssteder samt frekvens for afhentninger samt eventuelt definerede ugedage. Tilbudsgiver skal sikre at afhentninger til en hver tid foretages i henhold til bilag 3. På de afhentningssteder hvor der ikke er angivet en ugedag, er det op til Tilbudsgiver at definere hvilken ugedag afhentningen vil finde sted.
Danmark.
Ordregiver udbyder en Rammeaftale på Værditransport i Skatteministeriets koncern, jf. bilag 1A, bilag 1 B og bilag 3. Opgaverne er opdelt i følgende ydelseskategorier: Værditransport, som bl.a. omfatter afhentning samt transport af kontanter og andre likvide midler, optælling af kontantomsætning samt indsættelse af kontantomsætning på Ordregivers konto. Tilbudsgiver skal ved bestilling fra Ordregiver kunne levere byttepenge og samleposer jf. bilag 1 A. Bilag 3 indeholder Ordregivers afhentningssteder samt frekvens for afhentninger samt eventuelt definerede ugedage. Tilbudsgiver skal sikre at afhentninger til en hver tid foretages i henhold til bilag 3.
— Tilbudsgiver skal kunne udleje dropboxe til udvalgte af Ordregivers adresser.
— Tilbudsgiver skal kunne foretage ad hoc-afhentninger, hvor bestillingen foretages indenfor 2 døgn før den pågældende afhentning.
— Tilbudsgiver skal udarbejde sikkerhedsbeskrivelser for alle afhentningssteder efter tildelt kontrakt.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Værditransport i Skatteministeriets koncern
10082366
Sydvestvej 98
Glostrup
2600
Danmark
E-mail: michael.reib@dk.loomis.com
NUTS-kode: DK
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk