1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Vejdirektoratet
Køberens retlige status
:
Central regeringsmyndighed
Køberen er en ordregivende enhed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
RASTEPLADS2025 - Udbud af koncessioner angående drift af tank-, lade- og servicefaciliteter langs motorvejsvejnettet fra 2026
Beskrivelse
:
Vejdirektoratet udbyder en række koncessioner angående drift af tank-, lade- og servicefaciliteter langs motorvejsvejnettet herunder også etablering af ladefaciliteter. Baggrunden for udbuddet er: 1) at udmønte aftale om ”Infrastrukturplan 2035”, der blev indgået mellem Folketingets partier i 2021, hvor det efterfølgende er politisk besluttet, at der i 2026 skal idriftsættes 20 ladeparker på rastepladser langs motorvejsnettet, og 2) at der på 18 rastepladser langs motorvejsnettet skal indgås nye koncessionsaftaler på driften af servicefaciliteter som fx salg af mad, drikke og kioskvarer, drift af toiletter mv., samt driften af tank-anlæg mv. til såvel person- og lastbiler. En nærmere beskrivelse af baggrunden for udbuddet findes i udbudsmaterialet.
Identifikator for proceduren
:
fad78ba7-f3b4-4719-8e05-fa20a19045e0
Tidligere bekendtgørelse
:
532939-2024
Hovedpunkterne i proceduren
:
Proceduren afvikles som et offentligt udbud med mulighed for forhandling.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
63710000
Hjælpevirksomhed i forbindelse med landtransport
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Carsten Niebuhrs Gade 49
By
:
København
Postnummer
:
1577
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Region og kommune
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
27 110 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger
:
Tilbud skal afgives på dansk, men bilag vedr. betingelser for deltagelse accepteres på dansk, engelsk, norsk og svensk. Eventuelle spørgsmål stilles til e-mailadressen anført i udbudsmaterialet, bestemmelser om udbud og tilbud, afsnit 4. Spørgsmål og svar vil blive gjort tilgængelige på internetadressen anført under punkt 5.1.11. FORORDNING VEDR. UDENLANDSKE SUBSIDIER I henhold til artikel 28, stk. 6 i Europa-Parlamentets og Rådets forordning (EU) 2022/2560 af 14. december 2022 om udenlandske subsidier, der fordrejer det indre marked, skal ordregiver herefter gøre opmærksom på, at nærværende udbud er omfattet af førnævnte forordning. Tilbudsgivere er forpligtede til som en del af deres tilbud at fremsende en anmeldelse eller erklæring vedrørende eventuelle finansielle bidrag fra tredjelande, jf. nærmere forordningens artikel 29 til ordregiver. Ordregiver videresender herefter erklæringen eller anmeldelsen til Kommissionen. Formularen til hhv. anmeldelse og erklæring kan findes som bilag II til gennemførelsesforordning 2023/14413 (fra side 32 i PDF). Tilbudsgivers anmeldelse eller erklæringen i henhold til forordningen afleveres i del 2 i det elektroniske system iBinder, jf. BUT afsnit 5.3.1 Tilbudsgiver opfordres til at indlede drøftelser med Kommissionen i tilstrækkelig tid forud for en eventuel anmeldelse med henblik på bl.a. nærmere at få fastlagt omfanget af de oplysninger, der kræves i en eventuel anmeldelse. Ordregiver gør opmærksom på, at ordregiver, såfremt tilbudsgiver ikke medsender den efter forordningen krævede anmeldelse/erklæring, vil være forpligtet til at afvise ansøgning fra den pågældende tilbudsgiver, jf. forordning (EU) 2022/2560 artikel 29, stk. 3. Ordregiver kan vælge at anmode den pågældende tilbudsgiver om at indsende det relevante dokument inden for 10 arbejdsdage, før der sker afvisning af det pågældendes tilbud. Ordregiver er dog ikke forpligtet hertil, hvorfor tilbudsgiver opfordres til at sikre, at anmeldelse/erklæring indsendes sammen med tilbudsgivers tilbud. For yderligere oplysninger kan der henvises til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/23/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Delkontrakt 1: Gudenå V
Beskrivelse
:
Etablering og drift af ladepark, se desuden punkt 2.1
Intern ID
:
Delkontrakt 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
63712600
Optankning af køretøjer
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Nordjyske Motorvej 402A,
By
:
Randers
Postnummer
:
8940
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/01/2026
Varigheds slutdato
:
31/12/2035
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
70 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Underkriterium A - Pris
Beskrivelse
:
Vurdering af underkriteriet er beskrevet i udbudsmaterialet.
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Underkriterium D – Ladeparkens serviceniveau, data og processer
Beskrivelse
:
Vurdering af underkriteriet er beskrevet i udbudsmaterialet.
Beskrivelse af den metode, der skal anvendes, hvis vægtningen ikke kan udtrykkes ved hjælp af kriterier
:
Kriterium for tildeling er det bedste forhold mellem pris og kvalitet. Evalueringsmodellen er af typen prismodeller, og det indebærer, at der for hvert tilbud beregnes en samlet evalueringspris, som består af tilbudssummen korrigeret med et fiktivt tillæg eller fradrag for hvert af de kvalitative underkriterier. Disse tillæg/fradrag fastsættes ud fra tilbuddets kvalitet. Kontrakten tildeles den tilbudsgiver, der har opnået den laveste samlede evalueringspris. Modellen er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse om koncessionstildeling i Den Europæiske Unions Tidende. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen om koncessionstildelingen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Vejdirektoratet
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Vejdirektoratet
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Delkontrakt 2: Gudenå Ø
Beskrivelse
:
Etablering og drift af ladepark, se desuden punkt 2.1
Intern ID
:
Delkontrakt 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
63712600
Optankning af køretøjer
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Nordjyske Motorvej 401
By
:
Randers
Postnummer
:
8940
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/01/2026
Varigheds slutdato
:
31/12/2035
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
70 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Underkriterium A - Pris
Beskrivelse
:
Vurdering af underkriteriet er beskrevet i udbudsmaterialet.
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Underkriterium D – Ladeparkens serviceniveau, data og processer
Beskrivelse
:
Vurdering af underkriteriet er beskrevet i udbudsmaterialet.
Beskrivelse af den metode, der skal anvendes, hvis vægtningen ikke kan udtrykkes ved hjælp af kriterier
:
Kriterium for tildeling er det bedste forhold mellem pris og kvalitet. Evalueringsmodellen er af typen prismodeller, og det indebærer, at der for hvert tilbud beregnes en samlet evalueringspris, som består af tilbudssummen korrigeret med et fiktivt tillæg eller fradrag for hvert af de kvalitative underkriterier. Disse tillæg/fradrag fastsættes ud fra tilbuddets kvalitet. Kontrakten tildeles den tilbudsgiver, der har opnået den laveste samlede evalueringspris. Modellen er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse om koncessionstildeling i Den Europæiske Unions Tidende. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen om koncessionstildelingen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Vejdirektoratet
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Vejdirektoratet
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0004
Titel
:
Delkontrakt 4: Pedersminde
Beskrivelse
:
Etablering og drift af ladepark, se desuden punkt 2.1
Intern ID
:
Delkontrakt 4
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
63712600
Optankning af køretøjer
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Østjyske Motorvej 472
By
:
Tilst
Postnummer
:
8381
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/01/2026
Varigheds slutdato
:
31/12/2035
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
55 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Underkriterium A - Pris
Beskrivelse
:
Vurdering af underkriteriet er beskrevet i udbudsmaterialet.
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Underkriterium D – Ladeparkens serviceniveau, data og processer
Beskrivelse
:
Vurdering af underkriteriet er beskrevet i udbudsmaterialet.
Beskrivelse af den metode, der skal anvendes, hvis vægtningen ikke kan udtrykkes ved hjælp af kriterier
:
Kriterium for tildeling er det bedste forhold mellem pris og kvalitet. Evalueringsmodellen er af typen prismodeller, og det indebærer, at der for hvert tilbud beregnes en samlet evalueringspris, som består af tilbudssummen korrigeret med et fiktivt tillæg eller fradrag for hvert af de kvalitative underkriterier. Disse tillæg/fradrag fastsættes ud fra tilbuddets kvalitet. Kontrakten tildeles den tilbudsgiver, der har opnået den laveste samlede evalueringspris. Modellen er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse om koncessionstildeling i Den Europæiske Unions Tidende. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen om koncessionstildelingen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Vejdirektoratet
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0005
Titel
:
Delkontrakt 5: Blankhøj
Beskrivelse
:
Etablering og drift af ladepark, se desuden punkt 2.1
Intern ID
:
Delkontrakt 5
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
63712600
Optankning af køretøjer
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Østjyske Motorvej 350
By
:
Tilst
Postnummer
:
8381
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/01/2026
Varigheds slutdato
:
31/12/2035
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
55 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Underkriterium A - Pris
Beskrivelse
:
Vurdering af underkriteriet er beskrevet i udbudsmaterialet.
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Underkriterium D – Ladeparkens serviceniveau, data og processer
Beskrivelse
:
Vurdering af underkriteriet er beskrevet i udbudsmaterialet.
Beskrivelse af den metode, der skal anvendes, hvis vægtningen ikke kan udtrykkes ved hjælp af kriterier
:
Kriterium for tildeling er det bedste forhold mellem pris og kvalitet. Evalueringsmodellen er af typen prismodeller, og det indebærer, at der for hvert tilbud beregnes en samlet evalueringspris, som består af tilbudssummen korrigeret med et fiktivt tillæg eller fradrag for hvert af de kvalitative underkriterier. Disse tillæg/fradrag fastsættes ud fra tilbuddets kvalitet. Kontrakten tildeles den tilbudsgiver, der har opnået den laveste samlede evalueringspris. Modellen er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse om koncessionstildeling i Den Europæiske Unions Tidende. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen om koncessionstildelingen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Vejdirektoratet
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Vejdirektoratet
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
1 455 510 731,55
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Fastned Denmark ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Vinderens tilbud på delkontrakt 1: Gudenå V
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Værdien af tilbuddet
:
20 138 141,16
DKK
Koncessionsværdi:
Anslået værdi af den omsætning, der kommer fra brugerne af koncessionen
:
70 000 000,00
DKK
Anslået værdi af den indtægt, som kommer fra den køber, der meddelte koncessionen
:
20 138 141,16
DKK
Metode, der er anvendt til at beregne den anslåede værdi af koncessionen
:
Delkontraktens anslåede værdi bygger på, en analyse af elbilisternes forventede behov for at foretage opladninger på strækningen og en gennemsnits pris for opladninger i en periode, der ligger forud for gennemførelsen af udbudsproceduren.
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Delkontrakt 1: Gudenå V
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
05/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
17/03/2025
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Vejdirektoratet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
8
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Fastned Denmark ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Vinderens tilbud på delkontrakt 2: Gudenå Ø
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af tilbuddet
:
20 138 141,16
DKK
Koncessionsværdi:
Anslået værdi af den omsætning, der kommer fra brugerne af koncessionen
:
70 000 000,00
DKK
Anslået værdi af den indtægt, som kommer fra den køber, der meddelte koncessionen
:
20 138 141,16
DKK
Metode, der er anvendt til at beregne den anslåede værdi af koncessionen
:
Delkontraktens anslåede værdi bygger på, en analyse af elbilisternes forventede behov for at foretage opladninger på strækningen og en gennemsnits pris for opladninger i en periode, der ligger forud for gennemførelsen af udbudsproceduren.
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Delkontrakt 2: Gudenå Ø
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
05/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
17/03/2025
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Vejdirektoratet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
8
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Fastned Denmark ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Vinderens tilbud på delkontrakt 4: Pedersminde
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0004
Værdien af tilbuddet
:
9 435 082,32
DKK
Koncessionsværdi:
Anslået værdi af den omsætning, der kommer fra brugerne af koncessionen
:
55 000 000,00
DKK
Anslået værdi af den indtægt, som kommer fra den køber, der meddelte koncessionen
:
9 435 082,32
DKK
Metode, der er anvendt til at beregne den anslåede værdi af koncessionen
:
Delkontraktens anslåede værdi bygger på, en analyse af elbilisternes forventede behov for at foretage opladninger på strækningen og en gennemsnits pris for opladninger i en periode, der ligger forud for gennemførelsen af udbudsproceduren.
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Delkontrakt 4: Pedersminde
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
05/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
17/03/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
9
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Fastned Denmark ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Vinderens tilbud på delkontrakt 5: Blankhøj
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0005
Værdien af tilbuddet
:
9 435 082,32
DKK
Koncessionsværdi:
Anslået værdi af den omsætning, der kommer fra brugerne af koncessionen
:
55 000 000,00
DKK
Anslået værdi af den indtægt, som kommer fra den køber, der meddelte koncessionen
:
9 435 082,32
DKK
Metode, der er anvendt til at beregne den anslåede værdi af koncessionen
:
Delkontraktens anslåede værdi bygger på, en analyse af elbilisternes forventede behov for at foretage opladninger på strækningen og en gennemsnits pris for opladninger i en periode, der ligger forud for gennemførelsen af udbudsproceduren.
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Delkontrakt 5: Blankhøj
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
05/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
17/03/2025
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Vejdirektoratet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
9
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Vejdirektoratet
Registreringsnummer
:
60729018
Postadresse
:
Carsten Niebuhrs Gade 43, 5. sal
By
:
København V
Postnummer
:
1577
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Jesper Kaae
Telefon
:
+45 7244 3333
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+4572405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+4541715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Fastned Denmark ApS
Registreringsnummer
:
44240351
Postadresse
:
Lyskær 3C, 2.
By
:
Herlev
Postnummer
:
2730
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Frederik Heesch Hansen
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001, LOT-0002, LOT-0004, LOT-0005
8.1.
ORG-0000
Officielt navn
:
Publications Office of the European Union
Registreringsnummer
:
PUBL
By
:
Luxembourg
Postnummer
:
2417
Landsdel (NUTS)
:
Luxembourg
(
LU000
)
Land
:
Luxembourg
Telefon
:
+352 29291
Denne organisations roller
:
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
f228520a-9f1f-49d3-bd10-fb7f9cbbe896
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
32
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
17/03/2025
07:53:30 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
172361-2025
EUT-S-nummer
:
54/2025
Offentliggørelsesdato
:
18/03/2025