23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
18.03.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Vejdirektoratet

RASTEPLADS2025 - Udbud af koncessioner angående drift af tank-, lade- og servicefaciliteter langs motorvejsvejnettet fra 2026


Vejdirektoratet

172361-2025 - Resultater
Danmark – Hjælpevirksomhed i forbindelse med landtransport – RASTEPLADS2025 - Udbud af koncessioner angående drift af tank-, lade- og servicefaciliteter langs motorvejsvejnettet fra 2026
OJ S 54/2025 18/03/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Vejdirektoratet
E-mail Jeka@vd.dk
Køberens retlige status Central regeringsmyndighed
Køberen er en ordregivende enhed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel RASTEPLADS2025 - Udbud af koncessioner angående drift af tank-, lade- og servicefaciliteter langs motorvejsvejnettet fra 2026
Beskrivelse Vejdirektoratet udbyder en række koncessioner angående drift af tank-, lade- og servicefaciliteter langs motorvejsvejnettet herunder også etablering af ladefaciliteter. Baggrunden for udbuddet er: 1) at udmønte aftale om ”Infrastrukturplan 2035”, der blev indgået mellem Folketingets partier i 2021, hvor det efterfølgende er politisk besluttet, at der i 2026 skal idriftsættes 20 ladeparker på rastepladser langs motorvejsnettet, og 2) at der på 18 rastepladser langs motorvejsnettet skal indgås nye koncessionsaftaler på driften af servicefaciliteter som fx salg af mad, drikke og kioskvarer, drift af toiletter mv., samt driften af tank-anlæg mv. til såvel person- og lastbiler. En nærmere beskrivelse af baggrunden for udbuddet findes i udbudsmaterialet.
Identifikator for proceduren fad78ba7-f3b4-4719-8e05-fa20a19045e0
Tidligere bekendtgørelse 532939-2024
Hovedpunkterne i proceduren Proceduren afvikles som et offentligt udbud med mulighed for forhandling.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  63710000   Hjælpevirksomhed i forbindelse med landtransport
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Carsten Niebuhrs Gade 49    
By København
Postnummer 1577
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Region og kommune
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 27 110 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Tilbud skal afgives på dansk, men bilag vedr. betingelser for deltagelse accepteres på dansk, engelsk, norsk og svensk. Eventuelle spørgsmål stilles til e-mailadressen anført i udbudsmaterialet, bestemmelser om udbud og tilbud, afsnit 4. Spørgsmål og svar vil blive gjort tilgængelige på internetadressen anført under punkt 5.1.11. FORORDNING VEDR. UDENLANDSKE SUBSIDIER I henhold til artikel 28, stk. 6 i Europa-Parlamentets og Rådets forordning (EU) 2022/2560 af 14. december 2022 om udenlandske subsidier, der fordrejer det indre marked, skal ordregiver herefter gøre opmærksom på, at nærværende udbud er omfattet af førnævnte forordning. Tilbudsgivere er forpligtede til som en del af deres tilbud at fremsende en anmeldelse eller erklæring vedrørende eventuelle finansielle bidrag fra tredjelande, jf. nærmere forordningens artikel 29 til ordregiver. Ordregiver videresender herefter erklæringen eller anmeldelsen til Kommissionen. Formularen til hhv. anmeldelse og erklæring kan findes som bilag II til gennemførelsesforordning 2023/14413 (fra side 32 i PDF). Tilbudsgivers anmeldelse eller erklæringen i henhold til forordningen afleveres i del 2 i det elektroniske system iBinder, jf. BUT afsnit 5.3.1 Tilbudsgiver opfordres til at indlede drøftelser med Kommissionen i tilstrækkelig tid forud for en eventuel anmeldelse med henblik på bl.a. nærmere at få fastlagt omfanget af de oplysninger, der kræves i en eventuel anmeldelse. Ordregiver gør opmærksom på, at ordregiver, såfremt tilbudsgiver ikke medsender den efter forordningen krævede anmeldelse/erklæring, vil være forpligtet til at afvise ansøgning fra den pågældende tilbudsgiver, jf. forordning (EU) 2022/2560 artikel 29, stk. 3. Ordregiver kan vælge at anmode den pågældende tilbudsgiver om at indsende det relevante dokument inden for 10 arbejdsdage, før der sker afvisning af det pågældendes tilbud. Ordregiver er dog ikke forpligtet hertil, hvorfor tilbudsgiver opfordres til at sikre, at anmeldelse/erklæring indsendes sammen med tilbudsgivers tilbud. For yderligere oplysninger kan der henvises til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/23/EU
Bekendtgørelse nr. 1080 af 29/06/2022 om tildeling af koncessionskontrakter.   - https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2022/1080
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Delkontrakt 1: Gudenå V
Beskrivelse Etablering og drift af ladepark, se desuden punkt 2.1
Intern ID Delkontrakt 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  63712600   Optankning af køretøjer
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Nordjyske Motorvej 402A,    
By Randers
Postnummer 8940
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/01/2026
Varigheds slutdato 31/12/2035
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 70 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Underkriterium A - Pris
Beskrivelse Vurdering af underkriteriet er beskrevet i udbudsmaterialet.
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Underkriterium D – Ladeparkens serviceniveau, data og processer
Beskrivelse Vurdering af underkriteriet er beskrevet i udbudsmaterialet.
Beskrivelse af den metode, der skal anvendes, hvis vægtningen ikke kan udtrykkes ved hjælp af kriterier Kriterium for tildeling er det bedste forhold mellem pris og kvalitet. Evalueringsmodellen er af typen prismodeller, og det indebærer, at der for hvert tilbud beregnes en samlet evalueringspris, som består af tilbudssummen korrigeret med et fiktivt tillæg eller fradrag for hvert af de kvalitative underkriterier. Disse tillæg/fradrag fastsættes ud fra tilbuddets kvalitet. Kontrakten tildeles den tilbudsgiver, der har opnået den laveste samlede evalueringspris. Modellen er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse om koncessionstildeling i Den Europæiske Unions Tidende. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen om koncessionstildelingen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Vejdirektoratet
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence­ og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Vejdirektoratet
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Delkontrakt 2: Gudenå Ø
Beskrivelse Etablering og drift af ladepark, se desuden punkt 2.1
Intern ID Delkontrakt 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  63712600   Optankning af køretøjer
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Nordjyske Motorvej 401    
By Randers
Postnummer 8940
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/01/2026
Varigheds slutdato 31/12/2035
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 70 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Underkriterium A - Pris
Beskrivelse Vurdering af underkriteriet er beskrevet i udbudsmaterialet.
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Underkriterium D – Ladeparkens serviceniveau, data og processer
Beskrivelse Vurdering af underkriteriet er beskrevet i udbudsmaterialet.
Beskrivelse af den metode, der skal anvendes, hvis vægtningen ikke kan udtrykkes ved hjælp af kriterier Kriterium for tildeling er det bedste forhold mellem pris og kvalitet. Evalueringsmodellen er af typen prismodeller, og det indebærer, at der for hvert tilbud beregnes en samlet evalueringspris, som består af tilbudssummen korrigeret med et fiktivt tillæg eller fradrag for hvert af de kvalitative underkriterier. Disse tillæg/fradrag fastsættes ud fra tilbuddets kvalitet. Kontrakten tildeles den tilbudsgiver, der har opnået den laveste samlede evalueringspris. Modellen er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse om koncessionstildeling i Den Europæiske Unions Tidende. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen om koncessionstildelingen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Vejdirektoratet
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence­ og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Vejdirektoratet
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel Delkontrakt 4: Pedersminde
Beskrivelse Etablering og drift af ladepark, se desuden punkt 2.1
Intern ID Delkontrakt 4
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  63712600   Optankning af køretøjer
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Østjyske Motorvej 472    
By Tilst
Postnummer 8381
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/01/2026
Varigheds slutdato 31/12/2035
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 55 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Underkriterium A - Pris
Beskrivelse Vurdering af underkriteriet er beskrevet i udbudsmaterialet.
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Underkriterium D – Ladeparkens serviceniveau, data og processer
Beskrivelse Vurdering af underkriteriet er beskrevet i udbudsmaterialet.
Beskrivelse af den metode, der skal anvendes, hvis vægtningen ikke kan udtrykkes ved hjælp af kriterier Kriterium for tildeling er det bedste forhold mellem pris og kvalitet. Evalueringsmodellen er af typen prismodeller, og det indebærer, at der for hvert tilbud beregnes en samlet evalueringspris, som består af tilbudssummen korrigeret med et fiktivt tillæg eller fradrag for hvert af de kvalitative underkriterier. Disse tillæg/fradrag fastsættes ud fra tilbuddets kvalitet. Kontrakten tildeles den tilbudsgiver, der har opnået den laveste samlede evalueringspris. Modellen er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse om koncessionstildeling i Den Europæiske Unions Tidende. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen om koncessionstildelingen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Vejdirektoratet
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence­ og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel Delkontrakt 5: Blankhøj
Beskrivelse Etablering og drift af ladepark, se desuden punkt 2.1
Intern ID Delkontrakt 5
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  63712600   Optankning af køretøjer
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Østjyske Motorvej 350    
By Tilst
Postnummer 8381
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/01/2026
Varigheds slutdato 31/12/2035
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 55 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Underkriterium A - Pris
Beskrivelse Vurdering af underkriteriet er beskrevet i udbudsmaterialet.
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Underkriterium D – Ladeparkens serviceniveau, data og processer
Beskrivelse Vurdering af underkriteriet er beskrevet i udbudsmaterialet.
Beskrivelse af den metode, der skal anvendes, hvis vægtningen ikke kan udtrykkes ved hjælp af kriterier Kriterium for tildeling er det bedste forhold mellem pris og kvalitet. Evalueringsmodellen er af typen prismodeller, og det indebærer, at der for hvert tilbud beregnes en samlet evalueringspris, som består af tilbudssummen korrigeret med et fiktivt tillæg eller fradrag for hvert af de kvalitative underkriterier. Disse tillæg/fradrag fastsættes ud fra tilbuddets kvalitet. Kontrakten tildeles den tilbudsgiver, der har opnået den laveste samlede evalueringspris. Modellen er nærmere beskrevet i udbudsmaterialet.
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse om koncessionstildeling i Den Europæiske Unions Tidende. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen om koncessionstildelingen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Vejdirektoratet
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence­ og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Vejdirektoratet
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 1 455 510 731,55   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Fastned Denmark ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Vinderens tilbud på delkontrakt 1: Gudenå V
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 20 138 141,16   DKK
Koncessionsværdi
Anslået værdi af den omsætning, der kommer fra brugerne af koncessionen 70 000 000,00   DKK
Anslået værdi af den indtægt, som kommer fra den køber, der meddelte koncessionen 20 138 141,16   DKK
Metode, der er anvendt til at beregne den anslåede værdi af koncessionen Delkontraktens anslåede værdi bygger på, en analyse af elbilisternes forventede behov for at foretage opladninger på strækningen og en gennemsnits pris for opladninger i en periode, der ligger forud for gennemførelsen af udbudsproceduren.
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 1: Gudenå V
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 05/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 17/03/2025
Organisation, der underskriver kontrakten Vejdirektoratet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 8
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Fastned Denmark ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Vinderens tilbud på delkontrakt 2: Gudenå Ø
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 20 138 141,16   DKK
Koncessionsværdi
Anslået værdi af den omsætning, der kommer fra brugerne af koncessionen 70 000 000,00   DKK
Anslået værdi af den indtægt, som kommer fra den køber, der meddelte koncessionen 20 138 141,16   DKK
Metode, der er anvendt til at beregne den anslåede værdi af koncessionen Delkontraktens anslåede værdi bygger på, en analyse af elbilisternes forventede behov for at foretage opladninger på strækningen og en gennemsnits pris for opladninger i en periode, der ligger forud for gennemførelsen af udbudsproceduren.
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 2: Gudenå Ø
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 05/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 17/03/2025
Organisation, der underskriver kontrakten Vejdirektoratet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 8
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Fastned Denmark ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Vinderens tilbud på delkontrakt 4: Pedersminde
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Værdien af tilbuddet 9 435 082,32   DKK
Koncessionsværdi
Anslået værdi af den omsætning, der kommer fra brugerne af koncessionen 55 000 000,00   DKK
Anslået værdi af den indtægt, som kommer fra den køber, der meddelte koncessionen 9 435 082,32   DKK
Metode, der er anvendt til at beregne den anslåede værdi af koncessionen Delkontraktens anslåede værdi bygger på, en analyse af elbilisternes forventede behov for at foretage opladninger på strækningen og en gennemsnits pris for opladninger i en periode, der ligger forud for gennemførelsen af udbudsproceduren.
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 4: Pedersminde
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 05/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 17/03/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 9
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Fastned Denmark ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Vinderens tilbud på delkontrakt 5: Blankhøj
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0005
Værdien af tilbuddet 9 435 082,32   DKK
Koncessionsværdi
Anslået værdi af den omsætning, der kommer fra brugerne af koncessionen 55 000 000,00   DKK
Anslået værdi af den indtægt, som kommer fra den køber, der meddelte koncessionen 9 435 082,32   DKK
Metode, der er anvendt til at beregne den anslåede værdi af koncessionen Delkontraktens anslåede værdi bygger på, en analyse af elbilisternes forventede behov for at foretage opladninger på strækningen og en gennemsnits pris for opladninger i en periode, der ligger forud for gennemførelsen af udbudsproceduren.
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 5: Blankhøj
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 05/02/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 17/03/2025
Organisation, der underskriver kontrakten Vejdirektoratet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 9
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Vejdirektoratet
Registreringsnummer 60729018
Postadresse Carsten Niebuhrs Gade 43, 5. sal
By København V
Postnummer 1577
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Jesper Kaae
E-mail Jeka@vd.dk
Telefon +45 7244 3333
Internetadresse https://www.vejdirektoratet.dk/
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://udbudsportalen.app.vd.dk/da/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +4572405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence­ og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +4541715000
Internetadresse https://kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Fastned Denmark ApS
Registreringsnummer 44240351
Postadresse Lyskær 3C, 2.
By Herlev
Postnummer 2730
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Enhed Frederik Heesch Hansen
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0002, LOT-0004, LOT-0005
8.1.
ORG-0000
Officielt navn Publications Office of the European Union
Registreringsnummer PUBL
By Luxembourg
Postnummer 2417
Landsdel (NUTS) Luxembourg   ( LU000 )
Land Luxembourg
Telefon +352 29291
Internetadresse https://op.europa.eu
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID f228520a-9f1f-49d3-bd10-fb7f9cbbe896   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 32
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 17/03/2025   07:53:30 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 172361-2025
EUT-S-nummer 54/2025
Offentliggørelsesdato 18/03/2025

Send til en kollega

0.062