23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
27.03.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Hillerød Affaldshåndtering A/S

Kontrakten omfatter levering af 2 stk. renovationsbiler samt serviceaftale på chassiserne, der omfatter reparation og vedligeholdelse i år 1 - 7 efter levering af chassiserne.


Hillerød Affaldshåndtering A/S

198789-2025 - Resultater
Danmark – Køretøjer til affald – Kontrakten omfatter levering af 2 stk. renovationsbiler samt serviceaftale på chassiserne, der omfatter reparation og vedligeholdelse i år 1 - 7 efter levering af chassiserne.
OJ S 61/2025 27/03/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen - Meddelelse om ændring
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Hillerød Affaldshåndtering A/S
E-mail wejo@hnf.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Kontrakten omfatter levering af 2 stk. renovationsbiler samt serviceaftale på chassiserne, der omfatter reparation og vedligeholdelse i år 1 - 7 efter levering af chassiserne.
Beskrivelse Kontrakten omfatter levering af 2 stk. renovationsbiler inkl. 1 års garanti på chassiserne samt serviceaftale på chassiserne, der omfatter reparation og vedligeholdelse i år 1 - 7 efter levering af chassiserne. Komprimatorkasserne skal leveres med to års garanti.
Identifikator for proceduren 4c3d488b-e5d2-4670-ab35-a4a7038e963b
Tidligere bekendtgørelse 00659766-2021
Intern ID Indkøb af renovationsbiler
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34144510   Køretøjer til affald
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Kontrakten omfatter levering af 2 stk. renovationsbiler samt serviceaftale på chassiserne, der omfatter reparation og vedligeholdelse i år 1 - 7 efter levering af chassiserne.
Beskrivelse Kontrakten omfatter levering af 2 stk. renovationsbiler inkl. 1 års garanti på chassiserne samt serviceaftale på chassiserne, der omfatter reparation og vedligeholdelse i år 1 - 7 efter levering af chassiserne. Komprimatorkasserne skal leveres med to års garanti.
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34144510   Køretøjer til affald
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  34144512   Renovationsvogne med komprimering
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Dansk
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Tildelingskriteriet er Pris.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : De præcise frister for klage følger af § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud: En virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. Øvrige klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 4 806 212,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Ejner Hessel A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Ejner Hessel A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 4 806 212,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 1
Titel Kontrakten omfatter levering af 2 stk. renovationsbiler samt serviceaftale på chassiserne, der omfatter reparation og vedligeholdelse i år 1 - 7 efter levering af chassiserne.
Dato for indgåelse af kontrakten 24/02/2022
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Udvalg af tilbud
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi 4 806 212,00   DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi 6 376 000,00   DKK
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Hillerød Affaldshåndtering A/S
Registreringsnummer 31592593
Postadresse Solrødgårds Alle 6
By Hillerød
Postnummer 3400
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
Enhed Werner de Jong
E-mail wejo@hnf.dk
Telefon +45 29617274
Internetadresse http://nordkob.dk/index.html
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Ejner Hessel A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Stor virksomhed
Registreringsnummer DK58811211
Postadresse Jyllandsvej 4
By Brande
Postnummer 7330
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 20857234
Fax +45 72115001
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Telefon +45 35291000
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0000
Officielt navn Publications Office of the European Union
Registreringsnummer PUBL
By Luxembourg
Postnummer 2417
Landsdel (NUTS) Luxembourg   ( LU000 )
Land Luxembourg
Telefon +352 29291
Internetadresse https://op.europa.eu
Denne organisations roller
TED eSender
10. Ændring
Udgave af den foregående bekendtgørelse, der skal ændres 108621-2022
Hovedårsagen til ændringen Ajourførte oplysninger
Beskrivelse Samlet antal indkøbte køretøjer: N3: 2 stk. Antal renere køretøjer: N3: 0 stk. Antal tunge nulemissionskøretøjer: N3: 0 stk.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID afaa252e-2f55-4cae-9db4-37ff7cf6595e   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 26/03/2025   13:24:55 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 198789-2025
EUT-S-nummer 61/2025
Offentliggørelsesdato 27/03/2025

Send til en kollega

0.047