Udbud af svømmekørsel og 2 skoleruter i trekantsområdet i Holstebro Kommune
Holstebro Kommune
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
I.1)
Navn og adresser
Holstebro Kommune
29189927
Kirkestræde 11
Holstebro
Danmark
Kontaktperson: Diana Bilsted
Telefon: +45 96117692
E-mail:
diana.bilsted@holstebro.dk
Fax: +45 96117002
NUTS-kode:
DK041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.holstebro.dk
I.2)
Fælles udbud
I.3)
Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til følgende adresse:
Holstebro Kommune, Trafik og Park att.: Diana Bilsted
29189927
Kirkestræde 11
Holstebro
Danmark
Kontaktperson: Diana Bilsted
Telefon: +45 96117692
E-mail:
diana.bilsted@holstebro.dk
Fax: +45 96117002
NUTS-kode:
DK041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.holstebro.dk/
I.4)
Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5)
Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
Del II: Genstand
II.1)
Udbuddets omfang
II.1.1)
Betegnelse:
Udbud af svømmekørsel og 2 skoleruter i trekantsområdet i Holstebro Kommune.
II.1.2)
Hoved-CPV-kode
60100000
II.1.3)
Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4)
Kort beskrivelse:
Den udbudte kørsel omhandler 2 skoleruter samt svømmekørsel med kørsel mellem kommunens skoler og svømmehal. Udbuddet omfatter tillige en obligatorisk option på dubleringskørsel af skolekørsel.
II.1.5)
Anslået samlet værdi
II.1.6)
Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode:
DK041
Hovedudførelsessted:
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Den udbudte kørsel omhandler 2 skolebusruter. Rute 285A betjener Trekantsområdet og Rolf Krake Skolen.
Rute 285B betjener trekantsområdet og Sønderland Skolen.
Der udbydes tillige svømmekørsel med kørsel mellem kommunens skoler og svømmehal.
Udbuddet omfatter en obligatorisk option på dubleringskørsel af skolekørsel, hvis der skulle opstå et behov for
at øge kapaciteten i den udbudte skolekørsel.
II.2.5)
Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6)
Anslået værdi
II.2.7)
Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:
Holstebro Kommune har mulighed for at forlænge kontrakten med op til 2 år med 1 år ad gangen på uændrede vilkår.
II.2.10)
Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:
Udbuddet omfatter en obligatorisk option på dubleringskørsel af skolekørsel, hvis der skulle opstå et behov
for at øge kapaciteten i den udbudte skolekørsel. Tilbudsgivere er forpligtet til at indsætte en ekstra bus med
dags varsel, jf. kontraktens pkt. 6, såfremt Holstebro Kommune vælger at udnytte optionen. Dubleringskørslen
afregnes til den tilbudte timepris med et tillæg på 50 % af den tilbudte timepris.
Option på forlængelse: Holstebro Kommune har mulighed for at forlænge kontrakten med op til 2 år, med 1 år
ad gangen på uændrede vilkår.
II.2.12)
Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
III.1)
Betingelser for deltagelse
III.1.1)
Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:
Tilbudsgiver skal have autorisation for udøvelse af hvervet i form af enten en tilladelse efter buslovens § 1, stk.
1 (grundtilladelse), og tilladelse for det nødvendige antal busser eller et forhåndstilsagn fra Trafik-, Bygge- og
Boligstyrelsen om opnåelse af det nødvendige antal tilladelser til erhvervsmæssig befordring.
III.1.2)
Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3)
Teknisk og faglig kapacitet
III.1.5)
Oplysning om reserverede kontrakter
III.2)
Kontraktbetingelser
III.2.1)
Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2)
Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3)
Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse
Del IV: Procedure
IV.1)
Beskrivelse
IV.1.1)
Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3)
Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4)
Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6)
Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8)
Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2)
Administrative oplysninger
IV.2.1)
Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2)
Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 19/04/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3)
Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4)
Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6)
Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7)
Betingelser for åbning af bud
Dato: 19/04/2017
Tidspunkt: 12:01
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:
Der vil ikke være offentlig adgang i forbindelse med åbning af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1)
Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2)
Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3)
Yderligere oplysninger:
VI.4)
Klageprocedurer
VI.4.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dallerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail:
klfu@erst.dk
Internetadresse:www.klfu.dk
VI.4.2)
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3)
Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
En klage over tildelingsbeslutning skal være modtaget i klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter, at
ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået kontrakt.
VI.4.4)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail:
kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk
VI.5)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
01/03/2017