23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 063-118324
Offentliggjort
30.03.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Midtjylland

Vindere

Ringkøbing

(17.08.2017)
Randers Taxa
Jomfruløkken 9
8900 Randers

Randers

(17.08.2017)
Randers Taxa
Jomfruløkken 9
8900 Randers

Aarhus/Djursland

(17.08.2017)
Taxi Nord f.m.b.a.
Kongevejen 135
2830 Virum

Viborg/Skive

(17.08.2017)
Vojens Taxi og Servicetrafik ApS
Dyssebakken 65
6500 Vojens

Silkeborg

(17.08.2017)
Vojens Taxi og Servicetrafik ApS
Dyssebakken 65
6500 Vojens

Horsens

(17.08.2017)
Vojens Taxi og Servicetrafik ApS
Dyssebakken 65
6500 Vojens

Udbud af lægevagtkørsel til Region Midtjylland


Region Midtjylland

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Midtjylland
29190925
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Sidsel Marcussen
Telefon: +45 78414532
E-mail: Sidsel.Marcussen@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=183427&B=REGIONMIDT
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=183427&B=REGIONMIDT
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af lægevagtkørsel til Region Midtjylland.

Sagsnr.: 1-23-4-72-2-16
II.1.2) Hoved-CPV-kode
60140000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel. Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 76 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden. Kravspecifikationen, jf. ordregivers udbudsmateriale, indeholder en uddybende beskrivelse af den udbudte ydelse. Der udbydes 6 separate delkontrakter fordelt på geografiske områder. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
Den ordregivende myndighed forbeholder sig retten til at tildele kontrakter, der kombinerer de følgende delkontrakter eller grupper af delkontrakter:

Det er muligt at afgive tilbud på 1 eller flere delkontrakter.

De enkelte tilbud på delkontrakterne vil blive evalueret for sig og i kombination med eventuelle samlede tilbud på flere delkontrakter. Såfremt det viser sig, at tilbud på flere delaftaler inkl. en eventuel kombinationsrabat vil give den økonomisk mest fordelagtige løsning i form af den laveste pris, vil disse blive foretrukket.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Ringkøbing

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Ringkøbing.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.

Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 76 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.

Udbuddet er opdelt i 6 geografiske distrikter i 6 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/07/2017
Slut: 30/06/2019
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver har ret til at forlænge kontrakten med op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Viborg/Skive

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Viborg/Skive.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.

Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 76 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.

Udbuddet er opdelt i 6 geografiske distrikter i 6 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/07/2017
Slut: 30/06/2019
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver har ret til at forlænge kontrakten med op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Silkeborg

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Silkeborg.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.

Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 76 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.

Udbuddet er opdelt i 6 geografiske distrikter i 6 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/07/2017
Slut: 30/06/2019
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver har ret til at forlænge kontrakten med op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Randers

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Randers.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.

Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 76 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.

Udbuddet er opdelt i 6 geografiske distrikter i 6 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/07/2017
Slut: 30/06/2019
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver har ret til at forlænge kontrakten med op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Aarhus/Djursland

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Aarhus/Djursland.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.

Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 76 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.

Udbuddet er opdelt i 6 geografiske distrikter i 6 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/07/2017
Slut: 30/06/2019
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver har ret til at forlænge kontrakten med op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Horsens

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Horsens.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.

Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 76 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.

Udbuddet er opdelt i 6 geografiske distrikter i 6 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/07/2017
Slut: 30/06/2019
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver har ret til at forlænge kontrakten med op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Udførelsen af opgaven med lægevagtkørsel kræver taxibevilling eller limousinetilladelse. Tilbudsgiver skal forud for kontraktstart fremlægge dokumentation for at være i besiddelse af fornøden bevilling til udførsel af lægevagtkørsel.

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Der stilles ikke krav til tilbudsgivers økonomiske og finansielle kapacitet, se dog pkt. VI.3) »Yderligere oplysninger« vedrørende udfyldelse af det fælles europæiske udbudsdokument ESPD for så vidt angår udelukkelsesgrunde.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Der stilles ikke krav til tilbudsgivers tekniske og faglige kapacitet, se dog pkt. VI.3) »Yderligere oplysninger« vedrørende udfyldelse af det fælles europæiske udbudsdokument ESPD for så vidt angår udelukkelsesgrunde.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Der henvises til »udkast til kontrakt«, som udgør en del af udbudsmaterialet.

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 02/05/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 02/11/2017
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 02/05/2017
Tidspunkt: 12:30
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

Der vil ikke være adgang til åbning af tilbud.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

2020-2021.

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

Tilbudsgiver skal som en del af tilbuddet fremsende de oplysninger om udelukkelsesgrunde samt egnethed mv., som Ordregiver anmoder om. I den forbindelse skal Tilbudsgiver udfylde og vedlægge »Standardformular for det fælles europæiske udbudsdokument« (herefter benævnt »ESPD«), som Udbudsbilag 1. Ordregiver forbeholder sig dog ret til at indhente supplerende oplysninger m.v.

ESPD er udarbejdet af Europa-Kommissionen og kan udelukkende åbnes via Kommissionens hjemmeside,

https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/welcome Tilbudsgiver skal udfylde ESPD i henhold til anvisningerne i udbudsmaterialet samt i ESPD.

Bemærk, at Tilbudsgiver kan indhente yderligere vejledning til udfyldelsen og fremsendelsen af ESPD i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens vejledning, »Det elektroniske ESPD — Sådan virker det« (kapitel 2), jf. http://www.bedreudbud.dk/

Såfremt oplysningerne i ESPD viser, at Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de udelukkelsesgrunde, der finder anvendelse i nærværende udbud, vil tilbuddet ikke komme i betragtning.

Såfremt Tilbudsgiver udgør en sammenslutning af virksomheder (dvs. hvor flere virksomheder byder sammen som konsortium) skal særskilt ESPD fremsendes for hver enkelt virksomhed i sammenslutningen. Der stilles ingen særlige krav til sammenslutningens retlige form, men der skal iblandt sammenslutningens virksomheder udpeges en fælles befuldmægtiget, der tegner alle virksomheder i sammenslutningen. Endvidere skal virksomhederne i sammenslutningen hæfte solidarisk, direkte og ubetinget for ydelsen og opfyldelsen af kontrakten. Sammenslutningen skal som en del af sit tilbud fremsende udfyldt Kontraktbilag 4 (Erklæring om fælles befuldmægtiget og solidarisk, direkte og ubetinget hæftelse).

1.1 ESPD, Udelukkelsesgrunde og egnethed:

Tilbudsgivers oplysninger vedrørende udelukkelsesgrundene skal afgives i ESPD. I det følgende gennemgås, hvilke dele af ESPD Tilbudsgiver skal udfylde, og hvilke dokumenter den vindende tilbudsgiver vil blive anmodet om at fremsende som dokumentation for oplysningerne afgivet i ESPD.

1.1.1 ESPD del II: Oplysninger om den økonomiske aktør:

Tilbudsgiver skal i ESPD afgive de oplysninger, der anmodes om i Del II, A, B C og D i overensstemmelse med anvisningerne i ESPD og i udbudsmaterialet.

1.1.2 ESPD del III: Udelukkelsesgrunde:

Tilbudsgiver skal i ESPD oplyse, hvorvidt Tilbudsgiver er omfattet af følgende udelukkelsesgrunde, som finder anvendelse i nærværende udbud:

— ESPD del III A: Grunde vedrørende straffedomme (alle punkter/grunde i del III A finder anvendelse og skal udfyldes).

— ESPD del III B: Grunde vedrørende betaling af skatter og afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger (alle punkter/grunde i del III B finder anvendelse og skal udfyldes).

— ESPD del III C: Grunde vedrørende insolvens, interessekonflikter eller forsømmelse i forbindelse med udøvelse af erhvervet:

— Konkurs

— Insolvens

— Tvangsakkord uden for konkurs

— Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning

— Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet

— Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren

— Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure

— Skyldig i afgivelse af groft urigtige oplysninger til verifikation af, at der ikke er grundlag for udelukkelse, eller af at udvælgelseskriterierne/minimumskravene er opfyldt

— Skyldig i tilbageholdelse af sådanne oplysninger

— Ude af stand til at fremlægge de dokumenter, der anmodes om som dokumentation for oplysningerne.

1.1.3 ESPD del IV: Udvælgelseskriterier:

— ESPD del IV A, B, C, D: Finder ikke anvendelse og udfyldes ikke.

1.1.4 ESPD Afslut:

— ESPD del V og del VI: Finder ikke anvendelse og udfyldes ikke.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
28/03/2017

Send til en kollega

0.047