23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
14.05.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Ringkøbing-Skjern Kommune

EU-udbud på fabriksny stor traktor til Ringkøbing Skjern Kommune


Ringkøbing-Skjern Kommune

311464-2025 - Resultater
Danmark – Traktorer – EU-udbud på fabriksny stor traktor til Ringkøbing Skjern Kommune
OJ S 92/2025 14/05/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Ringkøbing-Skjern Kommune
E-mail indkob@rksk.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel EU-udbud på fabriksny stor traktor til Ringkøbing Skjern Kommune
Beskrivelse EU-udbud på fabriksny stor traktor til Ringkøbing Skjern Kommune
Identifikator for proceduren f2089bf9-bf3f-42f2-ad5f-7b014558dfca
Tidligere bekendtgørelse cf3ed6ed-0cd1-4dce-b1cd-021967e9dfb4-01
Intern ID 246576187
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbud på levering af fabriksny stor traktor til Ringkøbing-Skjern Kommune CVR nr. 29189609.Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens § 56, Lov nr. 1564 af 15. december 2015, og med senere ændringer, hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. afsnit 1.6 og opfylder eventuelle mindstekrav, kan afgive tilbud.Udbuddet omfatter kontrakt på levering af fabriksny stor traktor til Ringkøbing-Skjern KommuneEn nærmere beskrivelse af omfanget findes i bilag 2, kravspecifikationen/tilbudslisten.I bytte skal tages flg. traktor: New Holland T7.270 auto command, Årgang 2013, Timer 12678. Frontlift med 3 dobbeltvirkende hydraulik udtag, frontlæsser Hauer XB Bionic 170 inkl. skovl. Ca. 40% mønster på hjul Traktoren er i brug og man må derfor forvente at timetallet er stigende med ca. 100 timer pr måned.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  16700000   Traktorer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  34138000   Vejtraktorer
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Enghavevej 45    
By Ringkøbing
Postnummer 6950
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 588 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel EU-udbud på fabriksny stor traktor til Ringkøbing Skjern Kommune
Beskrivelse EU-udbud på fabriksny stor traktor til Ringkøbing Skjern Kommune
Intern ID 246576187
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  16700000   Traktorer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  34138000   Vejtraktorer
Mængde 1   styk
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Enghavevej 45    
By Ringkøbing
Postnummer 6950
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Anden varighed Ubegrænset
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 588 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.7.
Strategiske udbud
Grønne udbudskriterier Ingen kriterier for grønne offentlige udbud
Udbuddet falder ind under anvendelsesområdet for Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2009/33/EF (direktivet om renere køretøjer)
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Personbefordring ad landevej
5.1.8.
Tilgængelighedskriterier
Der er ikke anvendt kriterier vedrørende adgangsmuligheder for personer med handicap, fordi udbuddet ikke er beregnet til at blive anvendt af fysiske personer
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse 60 % pris 40 % kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse 40 % kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Ringkøbing-Skjern Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Ringkøbing-Skjern Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Ringkøbing-Skjern Kommune
Organisation, der udfører betalingen Ringkøbing-Skjern Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 1 588 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Skjern Maskinforretning
Tilbud
Tilbud – Identifikator Skjern Maskinforretning 36426357
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 1 588 000,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Skjern Maskinforretning kontrakt
Dato for indgåelse af kontrakten 12/05/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
Statistik om strategiske udbud
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Personbefordring ad landevej
Kategori af køretøj Lastbil (N2-N3)
Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer 1
Antallet af renere køretøjer 1
Antallet af tunge nulemissionskøretøjer 1
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Ringkøbing-Skjern Kommune
Registreringsnummer 29189609
Postadresse Ved Fjorden 6
By Ringkøbing
Postnummer 6950
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Holger Østergaard
E-mail indkob@rksk.dk
Telefon +45 99742424
Internetadresse http://www.rksk.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Fax +45 33307799
Internetadresse http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Fax +45 41715100
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Skjern Maskinforretning
Registreringsnummer 36426357
Postadresse Industrivej 13
By Skjern
Postnummer 6900
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Skjern Maskinforretning
Telefon 97361020
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID d1b40a6a-d86d-4129-947c-d0ab2ff67dee   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 13/05/2025   09:41:10 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 13/05/2025   09:41:32 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 311464-2025
EUT-S-nummer 92/2025
Offentliggørelsesdato 14/05/2025

Send til en kollega

0.032