23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
23.05.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Nyborg Kommune

Dynamisk indkøbssystem på indkøb af øvrige køretøjer til Nyborg Kommune


Nyborg Kommune

333938-2025 - Resultater
Danmark – Motorkøretøjer – Dynamisk indkøbssystem på indkøb af øvrige køretøjer til Nyborg Kommune
OJ S 99/2025 23/05/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Nyborg Kommune
Køberens retlige status Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Dynamisk indkøbssystem på indkøb af øvrige køretøjer til Nyborg Kommune
Beskrivelse 2 el-køretøjer - varebiler - Facility Management i Nyborg KommuneKategori B
Identifikator for proceduren 7884b4d1-ec71-411d-9fcd-38a0a92b047d
Tidligere bekendtgørelse 435894-2023
Intern ID 2023/S 136-435894
Udbudsprocedure Begrænset
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Det er hensigten, at nærværende udbud skal føre til etablering af et dynamisk indkøbssystem, hvor alle potentielle leverandører til en hver tid i det dynamiske indkøbssystems løbetid, kan byde ind på én eller flere kategorier.Nærværende udbud omfatter levering af øvrige køretøjer til Nyborg Kommune. Udbuddet er opdelt i tre kategorier. Kategorierne er nærmere beskrevet i afsnit 2.3 Kategorier. Kravspecifikationen for de af udbuddet omfattede produkter fremgår af bilag 1 – Kravspecifikation, generelle krav samt Bilag 2A/B/C - Udkast til kravspecifikation, konkret indkøb, Kategori A/B/C.Det er ordregivers forventning, at kontraktens omsætning vil være nogenlunde ligeligt fordelt blandt de tre kategorier.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34100000   Motorkøretøjer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  34200000   Karrosserier til motorkøretøjer; påhængsvogne eller sættevogne
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 357 900,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Dynamisk indkøbssystem på indkøb af øvrige køretøjer til Nyborg Kommune
Beskrivelse 2 el-køretøjer - varebiler - Facility Management i Nyborg KommuneKategori B
Intern ID 2023/S 136-435894
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34100000   Motorkøretøjer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  34200000   Karrosserier til motorkøretøjer; påhængsvogne eller sættevogne
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 357 900,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.7.
Strategiske udbud
Udbuddet falder ind under anvendelsesområdet for Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2009/33/EF (direktivet om renere køretøjer)
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Navn APV besvarelse
Beskrivelse Vurdering af køretøjet iht. APV
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 51,00
Kriterium
TypePris
Navn TCO
Beskrivelse Bedste pris iht. TCO beregning
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 49,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 357 900,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn S.E. Kronsbjerg A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 2023/S 136-435894
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 357 900,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 2 el-køretøjer - varebiler - Facility Management
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 13/05/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 19/05/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Statistik om strategiske udbud
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
Kategori af køretøj M1
Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer 2
Antallet af renere køretøjer 2
Antallet af tunge nulemissionskøretøjer 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Nyborg Kommune
Registreringsnummer 29189722
Postadresse Torvet 1
By Nyborg
Postnummer 5800
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
Enhed Udbud og Indkøb
Telefon +45 63337000
Fax +45 63337001
Internetadresse http://www.nyborg.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn S.E. Kronsbjerg A/S
Registreringsnummer 20171677
Postadresse Rugårdsvej 140-144
By Odense NV
Postnummer 5210
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
Enhed S.E. Kronsbjerg A/S
E-mail ck@kronsbjerg.dk
Telefon 65313422
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Fax +45 33307799
Internetadresse http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Fax +45 41715100
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 5b1c5fda-b20a-400d-86b0-7b9f8f5ee758   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 21/05/2025   13:48:37 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 21/05/2025   13:52:17 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 333938-2025
EUT-S-nummer 99/2025
Offentliggørelsesdato 23/05/2025

Send til en kollega

0.047