23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
02.06.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Fællesindkøb Midt

Svømmekørsel i Horsens Kommune


Fællesindkøb Midt

353501-2025 - Resultater
Danmark – Transporttjenester (ikke affaldstransport) – Svømmekørsel i Horsens Kommune
OJ S 104/2025 02/06/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Fællesindkøb Midt
E-mail hbaj@fikm.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Horsens Kommune, Kørselskontoret
E-mail hbaj@fikm.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Svømmekørsel i Horsens Kommune
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af svømmekørsel. Kørslen omfatter kørsel mellem de tilmeldte skoler i Horsens Kommune og disse svømmeanlæg: • Aqua Forum: Langmarksvej 53, 8700 Horsens • Brædstrup Svømmehal: Rådhusgade 1-3, 8740 Brædstrup • Bankager Svømmehal: Bankager 103, 8700 Horsens
Identifikator for proceduren c8b23d10-a4b4-45cd-bf9e-172222754234
Tidligere bekendtgørelse 7741f3a4-0d2f-42ae-a97b-8bcc3f44d550-01
Intern ID 88.00.00-P00-6-25
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  60100000   Vejtransport
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 5 600 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Svømmekørsel i Horsens Kommune
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af svømmekørsel. Kørslen omfatter kørsel mellem de tilmeldte skoler i Horsens Kommune og disse svømmeanlæg: • Aqua Forum: Langmarksvej 53, 8700 Horsens • Brædstrup Svømmehal: Rådhusgade 1-3, 8740 Brædstrup • Bankager Svømmehal: Bankager 103, 8700 Horsens
Intern ID 88.00.00-P00-6-25
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  60000000   Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  60100000   Vejtransport
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 5 600 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Ved underkriteriet pris forstås den samlede tilbudssum, der automatisk beregnes, når tilbudsgiveren indtaster sine priser i Bilag 2 Tilbudsliste
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 90,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Ved underkriteriet kvalitet forstås den kørsel, der foretages med renere køretøjer. Tilbudsgiver skal i Bilag 2 Tilbudsliste angive, fra hvilken dato i kontraktperioden tilbudsgiver forpligter sig til at gennemføre kørsel med renere køretøjer på alle ture.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frist for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale, regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævns lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. ud budslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 529,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn JJ Turist A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator JJ Turist
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 5 292 000,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 88.20.00-Ø54-38-25
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 20/05/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 21/05/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Fællesindkøb Midt
Registreringsnummer ORG-null
Postadresse Chr M Østergaards Vej 4
By Horsens
Postnummer 8700
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Heidi Backmann Jensen
E-mail hbaj@fikm.dk
Telefon 76292025
Internetadresse https://fikm.dk/
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
Telefon +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Horsens Kommune, Kørselskontoret
Registreringsnummer 29 18 98 89
By Horsens
Postnummer 8700
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
E-mail hbaj@fikm.dk
Telefon 76292025
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn JJ Turist A/S
Registreringsnummer 30720520
By Horsens
Postnummer 8700
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
E-mail jakob@dkbus.dk
Telefon 31252500
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 45c6b18a-5645-41f9-94f6-b528555621af   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 28/05/2025   12:52:18 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 28/05/2025   12:56:54 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 353501-2025
EUT-S-nummer 104/2025
Offentliggørelsesdato 02/06/2025

Send til en kollega

0.047