23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
06.06.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Thy Recycle ApS

Bekendtgørelse - indgået kontrakt 1 stk. fabriksny 4-akslet HVO- biodieseldrevet renovationsbil færdigopbygget med kran - Thy Recycle ApS


Thy Recycle ApS

365969-2025 - Resultater
Danmark – Køretøjer til affald – Bekendtgørelse - indgået kontrakt 1 stk. fabriksny 4-akslet HVO- biodieseldrevet renovationsbil færdigopbygget med kran - Thy Recycle ApS
OJ S 108/2025 06/06/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Thy Recycle ApS
E-mail lotte.bonde@fssv.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Bekendtgørelse - indgået kontrakt 1 stk. fabriksny 4-akslet HVO- biodieseldrevet renovationsbil færdigopbygget med kran - Thy Recycle ApS
Beskrivelse Thy Recycle ApS udbyder hermed indkøb af 1 stk. fabriksny 4-akslet HVO-biodieseldrevet renovationsbil - færdigopbygget inkl. kran og kroghejs som afleveres på den af Ordregiver meddelte modtageradresse  senest 05.01.2026. Der er i udbuddet ligeledes option for mulighed for tilkøb af serviceaftale på den indkøbte bil.
Identifikator for proceduren 963a1824-4329-4fd1-8b72-c1a2055b5ead
Tidligere bekendtgørelse c678e682-5175-4bb2-9fb9-92b0f23759f4-01
Intern ID 252875657
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren offentligt udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34144510   Køretøjer til affald
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Bekendtgørelse - indgået kontrakt 1 stk. fabriksny 4-akslet HVO- biodieseldrevet renovationsbil færdigopbygget med kran - Thy Recycle ApS
Beskrivelse Thy Recycle ApS udbyder hermed indkøb af 1 stk. fabriksny 4-akslet HVO-biodieseldrevet renovationsbil - færdigopbygget inkl. kran og kroghejs som afleveres på den af Ordregiver meddelte modtageradresse  senest 05.01.2026. Der er i udbuddet ligeledes option for mulighed for tilkøb af serviceaftale på den indkøbte bil.
Intern ID 252875657
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34144510   Køretøjer til affald
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.7.
Strategiske udbud
Udbuddet falder ind under anvendelsesområdet for Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2009/33/EF (direktivet om renere køretøjer)
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Pris bil (32%) Pris service chassis (option) (4%) Pris montering af træk (option) (4%)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kortest mulige opbygning (15%) Kortest mulige venderadius (25%) Højeste (kg) lasteevne (10%) Afstand til serviceværksted (10%)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 3 195 944,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Automobilfirmaet Im. Stiholt A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 225155-2025
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 3 195 944,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 27619312
Dato for indgåelse af kontrakten 04/06/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Statistik om strategiske udbud
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
Kategori af køretøj N3
Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer 1
Antallet af renere køretøjer 1
Antallet af tunge nulemissionskøretøjer 1
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Thy Recycle ApS
Registreringsnummer 44473828
Postadresse Silstrupvej 12
By Thisted
Postnummer 7700
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
Enhed Lotte Hoffmann Bonde
E-mail lotte.bonde@fssv.dk
Telefon +45 69166700
Internetadresse http://www.fssv.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Fax +45 33307799
Internetadresse http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Fax +45 41715100
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Automobilfirmaet Im. Stiholt A/S
Registreringsnummer 27619312
Postadresse Trafikcenter Sæby Syd 6-7
By Sæby
Postnummer 9300
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
Enhed Automobilfirmaet Im. Stiholt A/S
E-mail dda@stiholt.dk
Telefon 96898989
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 9482dffb-9697-4b1a-82d3-50c60388a684   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 04/06/2025   11:19:15 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 04/06/2025   13:08:45 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 365969-2025
EUT-S-nummer 108/2025
Offentliggørelsesdato 06/06/2025

Send til en kollega

0.047