23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
20.06.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Struer Kommune

Udbud af Visiteret kørsel for Struer Kommune


Struer Kommune

401979-2025 - Resultater
Danmark – Vejtransport – Udbud af Visiteret kørsel for Struer Kommune
OJ S 117/2025 20/06/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Struer Kommune
E-mail ak@bk-udbud.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af Visiteret kørsel for Struer Kommune
Beskrivelse Udbuddet vedrører befordring af borgere visiteret/bevilliget til befordring af Struer Kommune på områderne specialskole (herunder STU, aflastning, m.v.), dagcenter, genoptræning, læge og speciallæge mv. Udbuddet er opdelt i to delkontrakter:Delkontrakt 1: Variabel KørselDelkontrakt 2: Fast/fast-variabel kørselTilbudsgiver skal ud over kørslen varetage kørselsplanlægning og koordinering for al kørsel omfattet af den enkelte delkontrakt.
Identifikator for proceduren a544467a-7eeb-4c79-8845-cf39a608801e
Tidligere bekendtgørelse b2112f35-ff94-4e40-b1dc-84aac43de93c-01
Intern ID 250844221
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren EU Udbud efter Udbudsloven
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  60100000   Vejtransport
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  60112000   Offentlig vejtransport, 60120000   Taxikørsel, 60140000   Persontransport, ikke rutekørsel
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Udførsel af kørsel primært i Struer Kommune og evt. nærtliggende kommuner
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 31 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger Økonomiske aktører opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til udbudsmaterialet. Tilbudsgiver skal bekræfte, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §134a, § 135, stk. 1 til 3 og § 136 (se ESPDs afsnit "Udelukkelse").Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde, i udbudslovens § 137 (se ESPDs afsnit: "Udelukkelse"): - Tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling eller lignende, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 Økonomiske aktører som er omfattet af de inkluderede udelukkelsesgrunde i §§ 135-137, kan alene deltage i udbuddet, såfremt der fremlægges dokumentation for pålidelighed, jf. udbudslovens § 138. Den Tilbudsgiver, som ifølge Ordregiver har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud, skal dokumentere de oplysninger, som er afgivet i ESPD i forbindelse med tilbudsafgivning, bl.a. ved at indhente en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. For danske virksomheders vedkommende vil der blive anmodet om en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen som dokumentation for, at den vindende tilbudsgiver ikke er omfattet af en udelukkelsesgrund, jf. Udbudslovens § 153, og denne serviceattest må maksimalt være udstedt 6 måneder før tilbudsfristen. Er Tilbudsgiver ikke fra Danmark, og udsteder Tilbudsgivers hjemland ikke de relevante certifikater eller dokumenter, eller dækker disse ikke alle de relevante tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love afgivet over for en offentlig myndighed i det pågældende land. I forbindelse med dette udbud gælder EU forordning 576/2022, art. 1, nr. 23), der bl.a. ændrer EU forordning 833/2014 med indsættelse af artikel 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v. Vilkår for deltagelse i form af konsortier (sammenslutninger) eller ved anvendelse af støttende enheder er beskrevet i udbudsbetingelserne. Ordregiver forbeholder sig retten til at komplementere, supplere eller fuldstændiggøre ansøgninger og tilbud. Anmodning om Bilag 8 – Kørelister, skal ske via spørgsmål/svar modulet i Mercell med angivelse af hvilken delkontrakt, der ønskes kørelister på. OBS: Husk at oplyse virksomhedens sikre email eller virksomhedens digitale postkasse for modtagelse af bilag 8. Bilag 6 – Fortrolighedserklæring vedhæftes spørgsmålet i udfyldt og underskrevet stand. Tilbudsgiver vil herefter modtage bilag 8 enten via sikker mail eller via virksomhedens e-boks/digitale postkasse.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Delkontrakt 1 - Variabel kørsel
Beskrivelse Delkontrakt 1 omfater variabel kørsel i forskellige kørselstyper V1-V10, herunder læge og special kørsel.V 1Børn der bor på institution i Struer KommuneV 2Hjemmeboende handicappede børn og ungeV 3Øvrige børn og unge med særlige behovV 4Syge folkeskoleeleverV 5Syge ungdomsuddannelseseleverV 6Læge- og speciallægekørselV 7HjælpemiddelafprøvningV 8Specialiseret genoptræningV 9Genoptræning på sundhedscenterV 10Borgere visiteret af JobcentretAnmodning om Bilag 8 – Kørelister, skal ske via spørgsmål/svar modulet i Mercell med angivelse af hvilken delkontrakt, der ønskes kørelister på. OBS: Husk at oplyse virksomhedens sikre email eller virksomhedens digitale postkasse for modtagelse af bilag 8.Bilag 6 – Fortrolighedserklæring vedhæftes spørgsmålet i udfyldt og underskrevet stand. Tilbudsgiver vil herefter modtage bilag 8 enten via sikker mail eller via virksomhedens e-boks/digitale postkasse.
Intern ID 250853101
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  60100000   Vejtransport
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  60112000   Offentlig vejtransport, 60120000   Taxikørsel, 60140000   Persontransport, ikke rutekørsel
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 40   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Ordregiver har for delkontrakt 1 option på at forlænge kontrakten med op til 2 x 12 mdr. på uændrede vilkår. Kontrakten er uopsigelig for begge parter i forlængelsesperioden.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 6 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Økonomiske aktører opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til udbudsmaterialet. Tilbudsgiver skal bekræfte, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §134a, § 135, stk. 1 til 3 og § 136 (se ESPDs afsnit "Udelukkelse").Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde, i udbudslovens § 137 (se ESPDs afsnit: "Udelukkelse"): - Tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling eller lignende, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 Økonomiske aktører som er omfattet af de inkluderede udelukkelsesgrunde i §§ 135-137, kan alene deltage i udbuddet, såfremt der fremlægges dokumentation for pålidelighed, jf. udbudslovens § 138. Den Tilbudsgiver, som ifølge Ordregiver har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud, skal dokumentere de oplysninger, som er afgivet i ESPD i forbindelse med tilbudsafgivning, bl.a. ved at indhente en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. For danske virksomheders vedkommende vil der blive anmodet om en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen som dokumentation for, at den vindende tilbudsgiver ikke er omfattet af en udelukkelsesgrund, jf. Udbudslovens § 153, og denne serviceattest må maksimalt være udstedt 6 måneder før tilbudsfristen. Er Tilbudsgiver ikke fra Danmark, og udsteder Tilbudsgivers hjemland ikke de relevante certifikater eller dokumenter, eller dækker disse ikke alle de relevante tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love afgivet over for en offentlig myndighed i det pågældende land. I forbindelse med dette udbud gælder EU forordning 576/2022, art. 1, nr. 23), der bl.a. ændrer EU forordning 833/2014 med indsættelse af artikel 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v. Vilkår for deltagelse i form af konsortier (sammenslutninger) eller ved anvendelse af støttende enheder er beskrevet i udbudsbetingelserne. Ordregiver forbeholder sig retten til at komplementere, supplere eller fuldstændiggøre ansøgninger og tilbud. Anmodning om Bilag 8 – Kørelister, skal ske via spørgsmål/svar modulet i Mercell med angivelse af hvilken delkontrakt, der ønskes kørelister på.
5.1.7.
Strategiske udbud
Udbuddet falder ind under anvendelsesområdet for Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2009/33/EF (direktivet om renere køretøjer)
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Personbefordring ad landevej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Laveste pris
Beskrivelse Delkontrakt 1 vil blive tildelt den tilbudsgiver, der tilbyder det økonomisk mest fordelagtige tilbud vurderet på tildelingskriteriet pris jf. udbudslovens § 162, stk. 1, nr. 1.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Oplysninger om klagefrister : I I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Struer Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Struer Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Struer Kommune
Organisation, der udfører betalingen Struer Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Struer Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Delkontrakt 2 - Fast og Fast-variabel kørsel
Beskrivelse Delkontrakt 2 omfatter Fast og fast-variabel kørsel i forskellige kørselstyper FV1-3 og F1-F4, jf. nedenfor.Delkontrakt 2 – Fast/fast-variabel kørselFV 1Hjemmeboende borgere med demenssygdom og lignende symptomer til støtte- og aktivitetstilbudFV 2Hjemmeboende pensionister eller efterlønsmodtagere til dagcenter og aktivitetFV 3Hjemmeboende pensionister eller efterlønsmodtagere til vedligeholdende holdtræningF1Skoleelever til specialklasser og specialskolerF2Øvrige skoleelever med særlige behovF3Ungdomsuddannelse for unge med særlige behov (STU)F4Dagtilbud for voksne handicappedeAnmodning om Bilag 8 – Kørelister, skal ske via spørgsmål/svar modulet i Mercell med angivelse af hvilken delkontrakt, der ønskes kørelister på. OBS: Husk at oplyse virksomhedens sikre email eller virksomhedens digitale postkasse for modtagelse af bilag 8.Bilag 6 – Fortrolighedserklæring vedhæftes spørgsmålet i udfyldt og underskrevet stand. Tilbudsgiver vil herefter modtage bilag 8 enten via sikker mail eller via virksomhedens e-boks/digitale postkasse.
Intern ID 250853167
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  60100000   Vejtransport
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  60112000   Offentlig vejtransport, 60120000   Taxikørsel, 60140000   Persontransport, ikke rutekørsel
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Ordregiver har for delkontrakt 2 option på at forlænge kontrakten med op til 2 x 12 mdr. på uændrede vilkår. Kontrakten er uopsigelig for begge parter i forlængelsesperioden.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 25 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger Økonomiske aktører opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til udbudsmaterialet. Tilbudsgiver skal bekræfte, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §134a, § 135, stk. 1 til 3 og § 136 (se ESPDs afsnit "Udelukkelse").Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde, i udbudslovens § 137 (se ESPDs afsnit: "Udelukkelse"): - Tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling eller lignende, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 Økonomiske aktører som er omfattet af de inkluderede udelukkelsesgrunde i §§ 135-137, kan alene deltage i udbuddet, såfremt der fremlægges dokumentation for pålidelighed, jf. udbudslovens § 138. Den Tilbudsgiver, som ifølge Ordregiver har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud, skal dokumentere de oplysninger, som er afgivet i ESPD i forbindelse med tilbudsafgivning, bl.a. ved at indhente en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. For danske virksomheders vedkommende vil der blive anmodet om en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen som dokumentation for, at den vindende tilbudsgiver ikke er omfattet af en udelukkelsesgrund, jf. Udbudslovens § 153, og denne serviceattest må maksimalt være udstedt 6 måneder før tilbudsfristen. Er Tilbudsgiver ikke fra Danmark, og udsteder Tilbudsgivers hjemland ikke de relevante certifikater eller dokumenter, eller dækker disse ikke alle de relevante tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love afgivet over for en offentlig myndighed i det pågældende land. I forbindelse med dette udbud gælder EU forordning 576/2022, art. 1, nr. 23), der bl.a. ændrer EU forordning 833/2014 med indsættelse af artikel 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v. Vilkår for deltagelse i form af konsortier (sammenslutninger) eller ved anvendelse af støttende enheder er beskrevet i udbudsbetingelserne. Ordregiver forbeholder sig retten til at komplementere, supplere eller fuldstændiggøre ansøgninger og tilbud. Anmodning om Bilag 8 – Kørelister, skal ske via spørgsmål/svar modulet i Mercell med angivelse af hvilken delkontrakt, der ønskes kørelister på.
5.1.7.
Strategiske udbud
Udbuddet falder ind under anvendelsesområdet for Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2009/33/EF (direktivet om renere køretøjer)
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Personbefordring ad landevej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Laveste pris
Beskrivelse Delkontrakt 2 vil blive tildelt den tilbudsgiver, der tilbyder det økonomisk mest fordelagtige tilbud vurderet på tildelingskriteriet pris jf. udbudslovens § 162, stk. 1, nr. 1.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Oplysninger om klagefrister : I I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Struer Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Struer Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Struer Kommune
Organisation, der udfører betalingen Struer Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten Struer Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 4 320 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Kronjyllands Taxabus ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 1
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 9 600 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 1
Titel Variabel kørsel
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 16/05/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 19/06/2025
Organisation, der underskriver kontrakten Struer Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Statistik om strategiske udbud
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Personbefordring ad landevej
Kategori af køretøj M1
Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer 8
Antallet af renere køretøjer 0
Antallet af tunge nulemissionskøretøjer 0
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Personbefordring ad landevej
Kategori af køretøj M2
Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer 2
Antallet af renere køretøjer 0
Antallet af tunge nulemissionskøretøjer 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Holstebro Turistbusser ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 2
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 33 686 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 2
Titel Delkontrakt 2 Fat/variabel og fast kørsel.
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 16/05/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 19/06/2025
Organisation, der underskriver kontrakten Struer Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Statistik om strategiske udbud
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Personbefordring ad landevej
Kategori af køretøj M2
Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer 8
Antallet af renere køretøjer 0
Antallet af tunge nulemissionskøretøjer 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Struer Kommune
Registreringsnummer 29189951
Postadresse Østergade 13-15
By Struer
Postnummer 7600
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Asbjørn Kjærgaard på vegne af Ordregiver
E-mail ak@bk-udbud.dk
Telefon +45 23230909
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Fax +45 33307799
Internetadresse http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Fax +45 41715100
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Kronjyllands Taxabus ApS
Registreringsnummer 19459985
Postadresse Jomfruløkken 9
By Randers
Postnummer 8900
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Kronjyllands Taxabus ApS
E-mail sb@kt-bus.dk
Telefon 86423088
Fax 86423188
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Holstebro Turistbusser ApS
Registreringsnummer 35386327
Postadresse Rasmus Færchs Vej 28
By Holstebro
Postnummer 7500
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Holstebro Turistbusser ApS
Telefon 97427676
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID a3733993-6c60-4ff9-8313-5139364a9d87   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 19/06/2025   12:14:45 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 19/06/2025   12:14:58 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 401979-2025
EUT-S-nummer 117/2025
Offentliggørelsesdato 20/06/2025

Send til en kollega

0.047