1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Kalundborg almennyttige Boligselskab Sct. Olaiparken, afd. 1506 og Klosterparken, afd. 1501 v/ DAB
Køberens retlige status
:
Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Boliger og offentlige faciliteter
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Flytteudbud Sct. Olaiparken og Klosterparken
Beskrivelse
:
Nærværende udbudsbekendtgørelse gælder for hermed udbudte flytteopgaver for Kalundborg almennyttige Boligselskab Sct. Olaiparken, afd. 1506 og Klosterparken, afd. 1501. Der henvises til udbudsmaterialet for yderligere information om afdelingerne. Udbuddet af flytteopgaven gennemføres som et begrænset udbud i overensstemmelse med §§ 58-60 i Udbudsloven. Den udbudte kontrakt er opdelt i to delkontrakter. Der kan bydes på begge kontrakter. Delkontrakt 1 vedrører flytning af indbo for DAB Klosterparken, afd. 1501 (”Klosterparken”) Delkontrakt 2 vedrører flytning af indbo for DAB Sct. Olaiparken, afd. 1506 (”Sct. Olaiparken”) Krav til opgaven fremgår af udbudsmaterialet. En økonomisk aktør udelukkes fra deltagelse, hvis den økonomiske aktør er omfattet af en af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 134 a, 135, stk. 1-3 og § 136, stk. 1, nr. 1.-4. En økonomisk aktør udelukkes ligeledes, hvis den økonomiske aktør er omfattet af en af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-2. Rådets forordning (EU) 2022/576 gælder tilsvarende: Der kan ikke tildeles kontrakt til følgende virksomheder, jf. Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. April 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine: A. Russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland B. Juridiske personer, enheder eller organer, hvoraf en enhed som omhandlet i nærværende stykkes litra a) direkte eller indirekte ejer over 50%, eller C. fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der handler på vegne af eller efter anvisning fra en enhed som omhandlet i nærværende stykkes litra a) eller b), Ligeledes kan der ikke anvendes underleverandører eller støttende enheder, der er omfattet af overstående, hvis denne aktørs bidrag udgør mere end 10% af kontraktværdien
Identifikator for proceduren
:
6c04d6f6-bee7-431d-ac06-9a0f47ccabd8
Tidligere bekendtgørelse
:
139131-2025
Intern ID
:
Flytteudbud Sct. Olaiparken og Klosterparken
Udbudsprocedure
:
Begrænset
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
Hovedpunkterne i proceduren
:
Nærværende udbud gennemføres som et begrænset udbud jf. udbudsloven §§ 58-60.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
60100000
Vejtransport
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
63121100
Oplagring,
60000000
Transporttjenester (ikke affaldstransport)
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Vest- og Sydsjælland
(
DK022
)
Land
:
Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Delkontrakt 1 - Klosterparken, afd. 1501
Beskrivelse
:
Nærværende udbudsbekendtgørelse gælder for nedenfor beskrevne og hermed udbudte flytteopgaver for Kalundborg almennyttige Boligselskab Sct. Olaiparken, afd. 1506 og Klosterparken, afd. 1501. Der henvises til udbudsmaterialet for yderligere information om afdelingerne. Udbuddet af flytteopgaven gennemføres som et begrænset udbud i overensstemmelse med §§ 58-60 i Udbudsloven. Den udbudte kontrakt er opdelt i to delkontrakter. Der kan bydes på begge kontrakter. Delkontrakt 1 vedrører flytning af indbo for DAB Klosterparken, afd. 1501 (”Klosterparken”) Krav til opgaven fremgår af udbudsmaterialet.
Intern ID
:
Delkontrakt 1 - Klosterparken, afd. 1501
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
60000000
Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
60100000
Vejtransport,
63120000
Oplagring og pakhusvirksomhed
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Klosterparkvej 61-135
By
:
Kalundborg
Postnummer
:
4400
Landsdel (NUTS)
:
Vest- og Sydsjælland
(
DK022
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
36
Måneder
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Oplysninger om tidligere bekendtgørelser:
ID for den foregående bekendtgørelse
:
390829-2024
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Pris - Tilbudsgiver skal aflevere en udfyldt tilbudsliste for den enkelte delkontrakt som der bydes på. Der henvises til udbudsmaterialet.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
40,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Bemanding
Beskrivelse
:
Bemanding - Tilbudsgiver skal aflevere cv’er for de tilbudte nøglemedarbejdere som skal styre og koordinere opgaven. Der henvises til udbudsmaterialet.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
30,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Proces
Beskrivelse
:
Proces - Tilbudsgiver skal aflevere en procesbeskrivelse med tilbudsgivers forslag til gennemførelsen af hele flytteprocessen. Der henvises til udbudsmaterialet.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
30,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for udbud
Oplysninger om klagefrister
:
Der henvises til lov om klagenævnet for udbud, hvorefter, klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr.1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Kalundborg almennyttige Boligselskab Sct. Olaiparken, afd. 1506 og Klosterparken, afd. 1501 v/ DAB
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Kalundborg almennyttige Boligselskab Sct. Olaiparken, afd. 1506 og Klosterparken, afd. 1501 v/ DAB
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Delkontrakt 2 - Sct. Olaiparken afd. 1501
Beskrivelse
:
Nærværende udbudsbekendtgørelse gælder for nedenfor beskrevne og hermed udbudte flytteopgaver for Kalundborg almennyttige Boligselskab Sct. Olaiparken, afd. 1506 og Klosterparken, afd. 1501. Der henvises til udbudsmaterialet for yderligere information om afdelingerne. Udbuddet af flytteopgaven gennemføres som et begrænset udbud i overensstemmelse med §§ 58-60 i Udbudsloven. Den udbudte kontrakt er opdelt i to delkontrakter. Der kan bydes på begge kontrakter. Delkontrakt 2 vedrører flytning af indbo for DAB Sct. Olaiparken, afd. 1506 (”Sct. Olaiparken”) Krav til opgaven fremgår af udbudsmaterialet.
Intern ID
:
Delkontrakt 2 - Sct. Olaiparken afd. 1501
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
60000000
Transporttjenester (ikke affaldstransport)
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
60100000
Vejtransport,
63120000
Oplagring og pakhusvirksomhed
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Klosterparkvej 61-135
By
:
Kalundborg
Postnummer
:
4400
Landsdel (NUTS)
:
Vest- og Sydsjælland
(
DK022
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
36
Måneder
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Oplysninger om tidligere bekendtgørelser:
ID for den foregående bekendtgørelse
:
390829-2024
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Pris - Tilbudsgiver skal aflevere en udfyldt tilbudsliste for den enkelte delkontrakt som der bydes på. Der henvises til udbudsmaterialet.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
40,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Bemanding
Beskrivelse
:
Bemanding - Tilbudsgiver skal aflevere cv’er for de tilbudte nøglemedarbejdere som skal styre og koordinere opgaven. Der henvises til udbudsmaterialet.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
30,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Proces
Beskrivelse
:
Proces - Tilbudsgiver skal aflevere en procesbeskrivelse med tilbudsgivers forslag til gennemførelsen af hele flytteprocessen. Der henvises til udbudsmaterialet.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
30,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for udbud
Oplysninger om klagefrister
:
Der henvises til lov om klagenævnet for udbud, hvorefter, klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr.1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Kalundborg almennyttige Boligselskab Sct. Olaiparken, afd. 1506 og Klosterparken, afd. 1501 v/ DAB
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Kalundborg almennyttige Boligselskab Sct. Olaiparken, afd. 1506 og Klosterparken, afd. 1501 v/ DAB
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence og Forbrugerstyrelsen
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
12 301 062,50
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Kalundborg Flytteforretning ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Aftale om flytning for Kalundborg almennyttige Boligselskab, afd. Klosterparken
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Værdien af tilbuddet
:
5 556 687,50
DKK
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Aftale om flytning for Kalundborg almennyttige Boligselskab, afd. Klosterparken og Sct. Olaiparken
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
21/05/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
10/06/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Kalundborg Flytteforretning ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Aftale om flytning for Kalundborg almennyttige Boligselskab, Sct. Olaiparken
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af tilbuddet
:
6 744 375,00
DKK
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Aftale om flytning for Kalundborg almennyttige Boligselskab, afd. Klosterparken og Sct. Olaiparken
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
21/05/2025
Dato for indgåelse af kontrakten
:
10/06/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
3
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Kalundborg almennyttige Boligselskab Sct. Olaiparken, afd. 1506 og Klosterparken, afd. 1501 v/ DAB
Registreringsnummer
:
28767803
Postadresse
:
Finsensvej 33
By
:
Frederiksberg
Postnummer
:
2000
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Kuben Management A/S
Telefon
:
23425299
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Konkurrence og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 63133162
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Klagenævnet for udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+4572405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Kalundborg Flytteforretning ApS
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Lille virksomhed
Registreringsnummer
:
16579084
Postadresse
:
Sct. Jørgensbjerg 44
By
:
Kalundborg
Postnummer
:
4400
Landsdel (NUTS)
:
Vest- og Sydsjælland
(
DK022
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+4559510324
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001, LOT-0002
8.1.
ORG-0000
Officielt navn
:
Publications Office of the European Union
Registreringsnummer
:
PUBL
By
:
Luxembourg
Postnummer
:
2417
Landsdel (NUTS)
:
Luxembourg
(
LU000
)
Land
:
Luxembourg
Telefon
:
+352 29291
Denne organisations roller
:
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
3405f0f0-c852-4c1f-b28c-cc45600c42cb
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
01/07/2025
10:56:41 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
Bekendtgørelsesnummer
:
426559-2025
EUT-S-nummer
:
124/2025
Offentliggørelsesdato
:
02/07/2025