5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
34114400
Minibusser
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
3 stk. af specialopbygget el-minibus med lift og plads til 5 passager og 1 kørestol. 3. stk. af specialopbygget el-minibus med lift og plads til 4 passager og 2 kørestole (Afgiftsfritaget).
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Nordjylland
(
DK050
)
Land
:
Danmark
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
6 500 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Priser skal angives ekskl. moms i den respektive tilbudsliste bilag 2 – Kravspecifikation, tilbudsliste og kvalitetsevaluering. Tilbudsgiver skal udfylde samtlige blå felter i tilbudslisten. I felter, hvor tilbudsgiver skal afgive en pris, vil det ikke blive betragtet som en ukonditionsmæssig fejl, hvis prisen er angivet med 0 kr. Følgende forhold skal udfyldes i tilbudslisten for den enkelte delaftale: • Information om tilbudsgiver og det tilbudte køretøj. • Grundprisen for køb af de køretøjer, som ordregiver har efterspurgt og som lever op til kravspecifikationen, registreringsafgiften (hvor relevant), leveringsomkostninger inkl. Indregistrering, nummerplade og levering. • Ovenstående priser summeres sammen og giver en samlet tilbudssum, som bruges til evaluering af underkriteriet pris.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
40,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Kvalitet - APV
Beskrivelse
:
Nedenstående delkriterier er væsentlige i arbejdspladsvurderingen for ansatte ved udførelsen af deres arbejde for Mariagerfjord Kommune. • Køretøjets køreegenskaber • Køretøjets førersædejustering • Køretøjets ind- og udstigningsforhold • Køretøjets udsyn • Køretøjets kabinestøj • Køretøjets komfort og sikkerhed Vurderingen af Underkriteriet Kvalitet - APV bliver foretaget af et testpanel, som består af testpersoner, der alle arbejder hos Mariagerfjord Kommune.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
25,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Kvalitet - Indretning
Beskrivelse
:
Nedenstående delkriterier er væsentlige i vurderingen af køretøjernes passagerkabines indretning og funktionalitet i forhold til daglig brug. • Indretning og pladsforhold • Håndtering af lift • Bespænding af kørestole • Rengøringsvenlighed Vurderingen af Underkriteriet Kvalitet - Indretning bliver foretaget af et testpanel, som består af testpersoner, der alle arbejder hos Mariagerfjord Kommune.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
25,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Leveringsplan
Beskrivelse
:
I forbindelse med afgivelse af tilbuddet skal der angives bindende leveringsuge for de 4 køretøjer der skal leveres i indeværende år. Der vil blive givet karakter i forhold til hvert enkelt køretøj ud fra nedenstående skema. Disse karakterer summeres og deles efterfølgende med 4 for at finde frem til gennemsnittet. (K1*+K2+K3+K4)/4=Evauleringsteksninske karakter K1* = Karakter for køretøj nr. 1, K2 = Karakter for køretøj nr. 2, osv. Leveringsuge 36 40 44 48 52 Karakter 0 25 50 75 100
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
10,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Mariagerfjord kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen