23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
19.08.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Silkeborg Kommune

Udbud af køretøjer


Silkeborg Kommune

538759-2025 - Resultater
Danmark – Transportudstyr og transporthjælpemidler – Udbud af køretøjer
OJ S 157/2025 19/08/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Silkeborg Kommune
E-mail udbud@silkeborg.dk
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af køretøjer
Beskrivelse Udbuddet vedrører indkøb af fabriksnye el-køretøjer til Ordregiver. Ordregiver forpligter sig til at købe de af udbuddet omfattede el-køretøjer hos den vindende tilbudsgiver(e). Andre bil- og køretøjstyper, herunder størrelser og modeller samt køretøjer, som er specialbygget eller tilpasset på anden vis er ikke omfattet af nærværen-de udbud. Udbuddet omfatter følgende: Delaftale 1: Personbil (Segment B: lille, Segment J: SUV B: lille eller Segment C: lille mellemklasse) Delaftale 2: Personbil (Segment M: MPV C – Mellem) Delaftale 3: Mindre varevogn Delaftale 4: Minibus, 9 personer inkl. fører. Delaftale 5: Specialopbygget minibus Segmenttyperne anses som værende ligeværdige, så længe kravspecifikationen overholdes. For nærmere beskrivelse af de udbudte produkter og varegrupper, herunder de krav køretøjerne skal opfylde, henvises til kravspecifikationer og tilbudslister
Identifikator for proceduren fd7e4bfa-322a-4be9-a973-164924c15a53
Tidligere bekendtgørelse 0e81aa81-711c-474b-947a-3b7d0c304cba-01
Intern ID 25/6384
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud i henhold til §§ 56-57 i lov nr. 1564 af 15. december 2015 med senere ændringer (Udbudsloven).
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34000000   Transportudstyr og transporthjælpemidler
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  34100000   Motorkøretøjer, 34110000   Personbiler, 34111000   Stationcars og sedaner, 34114000   Specialkøretøjer, 34114400   Minibusser, 34115000   Andre personbiler, 34115200   Motorkøretøjer til befordring af færre end 10 personer, 34130000   Motorkøretøjer til godstransport, 34136000   Varevogne, 34136100   Små varevogne
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Levering på lokationer i hele Silkeborg Kommune.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 24 600 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger Ordregiver udelukker tilbudsgivere, der er omfattet af en af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 135 og 136 samt de frivillige udelukkelsesgrunde i § 137, stk. 1-5, hvis Tilbudsgiver ikke kan dokumentere sin pålidelighed i henhold til udbudslovens § 138. Tilbudsgiver angiver i ESPD (udfyldes i Ethics), hvorvidt Tilbudsgiver er omfattet af udelukkelsesgrunde. Inden tilbudsgiverne orienteres om den endelige tildelingsbeslutning, skal den tilbudsgiver, som ifølge ordregiver har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud, dokumentere oplysningerne afgivet i ESPD’et, jf. udbudsloven § 151, stk. I nærværende udbud vil følgende dokumentation være tilstrækkelig som dokumentation: • Tilbudsgivers personlige forhold: Serviceattest eller tilsvarende dokumentation for udenlandske tilbudsgivere. Denne må maksimalt være udstedt 6 måneder før tilbudsfristen. Se desuden udbudsbetingelsernes pkt. 6.3 for yderligere information.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Personbil (Segment B: lille, Segment J: SUV B: lille eller Segment C: lille mellemklasse)
Beskrivelse Personbil (Segment B: lille, Segment J: SUV B: lille eller Segment C: lille mellemklasse) Det konkrete indkøb omfatter 51 el-biler til Silkeborg Kommunes flåde. Bilerne skal anvendes som puljebiler og tjenestebiler. Der vil være tale om både lange og korte ture, hvor der kan være mange ind- og udstigninger. Der vil derfor være særlig fokus på ind- og udstigningsforholdene fra alle fire døre. Bilen vil få mange forskellige brugere (også rent fysisk). Det primær kørselsmønster er almindelig kørsel på primært asfalt. Der vil være et forventet kørselsforbrug på 15.000 km. pr. år.
Intern ID Delaftale 1:
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34110000   Personbiler
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  34000000   Transportudstyr og transporthjælpemidler, 34100000   Motorkøretøjer, 34111000   Stationcars og sedaner
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Option på yderligere køb af 10 tilsvarende biler, på montering af tracking GPS'er samt tilbagekøb af biler efter 72 måneders brug, hvor køretøjet har kørt 15.000 km. Pr. år i gennemsnit. Tilbudsgiver skal ligeledes anføre en pris for over- og underkørte kilometer, som hhv. trækkes fra og lægges til den tilbudte tilbagekøbspris.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Levering i hele Silkeborg Kommune
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/08/2025
Varigheds slutdato 31/12/2026
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 13 725 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.7.
Strategiske udbud
Udbuddet falder ind under anvendelsesområdet for Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2009/33/EF (direktivet om renere køretøjer)
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Tilbudsgiver skal udfylde samtlige blå felter i tilbudslisten for de(n) delaftale(r), som Tilbudsgiver ønsker at byde på. I felter, hvor Tilbudsgiver skal afgive en pris, vil det ikke blive betragtet som en ukonditionsmæssig fejl, hvis prisen er angivet med 0 kr. Følgende forhold skal udfyldes i tilbudslisten for den enkelte delaftale: • Information om Tilbudsgiver og det tilbudte køretøj. • Grundprisen for køb af det køretøj, som ordregiver har efterspurgt og som lever op til kravspecifikationen for delaftalen, registreringsafgiften, leveringsomkostninger inkl. indregistrering og nummerplade • Prisen for option på ekstra montage jf. den enkelte delaftale • Prisen for option af ekstra køretøjer, herunder disses grundpris registreringsafgift, leveringsomkostninger inkl. indregistrering og nummerplade • For delaftale 1-3: prisen for option på tilbagekøb af køretøjer samt under- og over-kørte kilometer. • Ovenstående priser summeres sammen og giver en samlet tilbudssum, som bruges til evaluering af underkriteriet pris.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet - APV
Beskrivelse Ved underkriteriet Kvalitet - APV forstås • Køretøjets køreegenskaber • Køretøjets førersædejustering • Køretøjets ind- og udstigningsforhold • Køretøjets udsyn • Køretøjets kabinestøj • Køretøjets komfort og sikkerhed Disse delkriterier er væsentlige i arbejdspladsvurderingen for ansatte ved udførelsen af deres arbejde for Silkeborg Kommune. Vurderingen af Underkriteriet Kvalitet - APV bliver fortaget af et testpanel som består af testpersoner, der alle arbejder hos Silkeborg Kommune. Ved sammensætningen af testpanellet vil Ordregiver tilstræbe at få så stor diversitet i testpanelets deltagere i form af høj-de, vægt, køn, alder og stilling, således der opnås en så dækkende evaluering som muligt.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EUTidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171,stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstillperioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Personbil (Segment M: MPV C – Mellem)
Beskrivelse Det konkrete indkøb omfatter tre (3) el-biler til Silkeborg Kommunes flåde. Bilerne skal anvendes i Kommunens socialafdeling, hvor de skal kunne transportere voksne gående handicappet, som skal hjælpes ind og fastspændes af personalet. Bilerne skal kunne rumme én (1) personale og min. tre (3) borgere. Der vil være tale om både lange og korte ture. Der vil derfor være særlig fokus på ind- og udstigningsforholdene fra alle fire døre samt pladsen omkring borgerne til fastspændelse af seler. Bilen vil få mange forskellige brugere (også rent fysisk). Det primær kørselsmønster er almindelig kørsel på primært asfalt. Der vil være et forventet kørselsforbrug på 15.000 km. pr. år.
Intern ID Delaftale 2:
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34110000   Personbiler
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  34000000   Transportudstyr og transporthjælpemidler, 34100000   Motorkøretøjer
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Option på yderligere køb af 1 tilsvarende bil, på montering af tracking GPS'er samt tilbagekøb af biler efter 72 måneders brug, hvor køretøjet har kørt 15.000 km. Pr. år i gennemsnit. Tilbudsgiver skal ligeledes anføre en pris for over- og underkørte kilometer, som hhv. trækkes fra og lægges til den tilbudte tilbagekøbspris.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Levering i hele Silkeborg Kommune
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/08/2025
Varigheds slutdato 31/12/2026
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 900 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.7.
Strategiske udbud
Udbuddet falder ind under anvendelsesområdet for Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2009/33/EF (direktivet om renere køretøjer)
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Tilbudsgiver skal udfylde samtlige blå felter i tilbudslisten for de(n) delaftale(r), som Tilbudsgiver ønsker at byde på. I felter, hvor Tilbudsgiver skal afgive en pris, vil det ikke blive betragtet som en ukonditionsmæssig fejl, hvis prisen er angivet med 0 kr. Følgende forhold skal udfyldes i tilbudslisten for den enkelte delaftale: • Information om Tilbudsgiver og det tilbudte køretøj. • Grundprisen for køb af det køretøj, som ordregiver har efterspurgt og som lever op til kravspecifikationen for delaftalen, registreringsafgiften, leveringsomkostninger inkl. indregistrering og nummerplade • Prisen for option på ekstra montage jf. den enkelte delaftale • Prisen for option af ekstra køretøjer, herunder disses grundpris registreringsafgift, leveringsomkostninger inkl. indregistrering og nummerplade • For delaftale 1-3: prisen for option på tilbagekøb af køretøjer samt under- og over-kørte kilometer. • Ovenstående priser summeres sammen og giver en samlet tilbudssum, som bruges til evaluering af underkriteriet pris.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet - APV
Beskrivelse Ved underkriteriet Kvalitet - APV forstås • Køretøjets køreegenskaber • Køretøjets førersædejustering • Køretøjets ind- og udstigningsforhold • Køretøjets udsyn • Køretøjets kabinestøj • Køretøjets komfort og sikkerhed Disse delkriterier er væsentlige i arbejdspladsvurderingen for ansatte ved udførelsen af deres arbejde for Silkeborg Kommune. Vurderingen af Underkriteriet Kvalitet - APV bliver fortaget af et testpanel som består af testpersoner, der alle arbejder hos Silkeborg Kommune. Ved sammensætningen af testpanellet vil Ordregiver tilstræbe at få så stor diversitet i testpanelets deltagere i form af høj-de, vægt, køn, alder og stilling, således der opnås en så dækkende evaluering som muligt.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EUTidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171,stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstillperioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel Mindre lukket varevogn
Beskrivelse Det konkrete indkøb omfatter 5 el-drevet mindre lukkede varevogne, til Silkeborg Kommunes flåde. Køretøjerne skal køre primært i afdelingerne for akutsygeplejen i Sundhed og Omsorg og Tekninsk drift i Ejendomme, hvor der ofte er tale om ture rundt i hele kommunen, med flere ind- og udstigninger. Det primær kørselsmønster er almindelig kørsel på asfalt. Der vil være et forventet kørselsforbrug på 20.000 km. pr. år.
Intern ID Delaftale 3:
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34136100   Små varevogne
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  34000000   Transportudstyr og transporthjælpemidler, 34100000   Motorkøretøjer, 34136000   Varevogne
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Option på yderligere køb af 2 tilsvarende biler, på montering af tracking GPS'er samt tilbagekøb af biler efter 72 måneders brug, hvor køretøjet har kørt 20.000 km. Pr. år i gennemsnit. Tilbudsgiver skal ligeledes anføre en pris for over- og underkørte kilometer, som hhv. trækkes fra og lægges til den tilbudte tilbagekøbspris.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Levering i hele Silkeborg Kommune
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/08/2025
Varigheds slutdato 31/12/2026
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 575 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.7.
Strategiske udbud
Udbuddet falder ind under anvendelsesområdet for Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2009/33/EF (direktivet om renere køretøjer)
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Tilbudsgiver skal udfylde samtlige blå felter i tilbudslisten for de(n) delaftale(r), som Tilbudsgiver ønsker at byde på. I felter, hvor Tilbudsgiver skal afgive en pris, vil det ikke blive betragtet som en ukonditionsmæssig fejl, hvis prisen er angivet med 0 kr. Følgende forhold skal udfyldes i tilbudslisten for den enkelte delaftale: • Information om Tilbudsgiver og det tilbudte køretøj. • Grundprisen for køb af det køretøj, som ordregiver har efterspurgt og som lever op til kravspecifikationen for delaftalen, registreringsafgiften, leveringsomkostninger inkl. indregistrering og nummerplade • Prisen for option på ekstra montage jf. den enkelte delaftale • Prisen for option af ekstra køretøjer, herunder disses grundpris registreringsafgift, leveringsomkostninger inkl. indregistrering og nummerplade • For delaftale 1-3: prisen for option på tilbagekøb af køretøjer samt under- og over-kørte kilometer. • Ovenstående priser summeres sammen og giver en samlet tilbudssum, som bruges til evaluering af underkriteriet pris.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet - APV
Beskrivelse Ved underkriteriet Kvalitet - APV forstås • Køretøjets køreegenskaber • Køretøjets førersædejustering • Køretøjets ind- og udstigningsforhold • Køretøjets udsyn • Køretøjets kabinestøj • Køretøjets komfort og sikkerhed Disse delkriterier er væsentlige i arbejdspladsvurderingen for ansatte ved udførelsen af deres arbejde for Silkeborg Kommune. Vurderingen af Underkriteriet Kvalitet - APV bliver fortaget af et testpanel som består af testpersoner, der alle arbejder hos Silkeborg Kommune. Ved sammensætningen af testpanellet vil Ordregiver tilstræbe at få så stor diversitet i testpanelets deltagere i form af høj-de, vægt, køn, alder og stilling, således der opnås en så dækkende evaluering som muligt.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EUTidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171,stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstillperioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel Bus - 9 personer
Beskrivelse Det konkrete indkøb omfatter fire (4) eldrevne minibusser til Silkeborg Kommunes flåde. Minibusserne skal primært anvendes af skoler/SFO'er samt aktivitetstilbud under Socialafdelingen, hvor de anvendes til transport til forskellige aktiviteter. Der vil ifm. indkøbet være særlig fokus på ind- og udstigningsforholdene for fører samt alle passager i minibussen. Minibusserne vil få mange forskellige brugere (også rent fysisk) hvorfor der ifm. ligeledes vil være fokus på, hvor simpelt og intuitivt det er at sætte sig ind og orienterer sig i minibussen. Det primær kørselsmønster er almindelig kørsel på primært asfalt. Der vil være et forventet kørselsforbrug på 15.000 km. pr. år.
Intern ID Delaftale 4:
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34114400   Minibusser
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  34000000   Transportudstyr og transporthjælpemidler, 34100000   Motorkøretøjer, 34110000   Personbiler, 34114000   Specialkøretøjer, 34115200   Motorkøretøjer til befordring af færre end 10 personer
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Option på yderligere køb af 2 tilsvarende minibusser, på montering af tracking GPS'er og relevant tilbehør
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Levering i hele Silkeborg Kommune
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/08/2025
Varigheds slutdato 31/12/2026
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 2 400 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.7.
Strategiske udbud
Udbuddet falder ind under anvendelsesområdet for Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2009/33/EF (direktivet om renere køretøjer)
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Tilbudsgiver skal udfylde samtlige blå felter i tilbudslisten for de(n) delaftale(r), som Tilbudsgiver ønsker at byde på. I felter, hvor Tilbudsgiver skal afgive en pris, vil det ikke blive betragtet som en ukonditionsmæssig fejl, hvis prisen er angivet med 0 kr. Følgende forhold skal udfyldes i tilbudslisten for den enkelte delaftale: • Information om Tilbudsgiver og det tilbudte køretøj. • Grundprisen for køb af det køretøj, som ordregiver har efterspurgt og som lever op til kravspecifikationen for delaftalen, registreringsafgiften, leveringsomkostninger inkl. indregistrering og nummerplade • Prisen for option på ekstra montage jf. den enkelte delaftale • Prisen for option af ekstra køretøjer, herunder disses grundpris registreringsafgift, leveringsomkostninger inkl. indregistrering og nummerplade • Ovenstående priser summeres sammen og giver en samlet tilbudssum, som bruges til evaluering af underkriteriet pris.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet - APV
Beskrivelse Ved underkriteriet Kvalitet - APV forstås • Køretøjets køreegenskaber • Køretøjets førersædejustering • Køretøjets ind- og udstigningsforhold • Køretøjets udsyn • Køretøjets kabinestøj • Køretøjets komfort og sikkerhed Disse delkriterier er væsentlige i arbejdspladsvurderingen for ansatte ved udførelsen af deres arbejde for Silkeborg Kommune. Vurderingen af Underkriteriet Kvalitet - APV bliver fortaget af et testpanel som består af testpersoner, der alle arbejder hos Silkeborg Kommune. Ved sammensætningen af testpanellet vil Ordregiver tilstræbe at få så stor diversitet i testpanelets deltagere i form af høj-de, vægt, køn, alder og stilling, således der opnås en så dækkende evaluering som muligt.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EUTidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171,stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstillperioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel Bus med opbygning
Beskrivelse Det konkrete indkøb omfatter fire(4) eldrevne specialopbygget minibusser Silkeborg Kommunes flåde. Tre af minibusserne skal have lift og anvendes af bo- og aktivitetstilbud, hvor de anvendes til transport til forskellige aktiviteter. Den fjerde minibus Minibussen skal anvendes af et aktivitetstilbud, hvor den anvendes til transport til forskellige aktiviteter og opgaver. Der vil ifm. indkøbet være særlig fokus på ind- og udstigningsforholdene for fører samt alle passager i minibussen. Minibusserne vil få mange forskellige brugere (også rent fysisk) hvorfor der ligeledes vil være fokus på, hvor simpelt og intuitivt det er at sætte sig ind og orienterer sig i minibussen. Det primær kørselsmønster for minibusserne er almindelig kørsel på primært asfalt. Der vil være et forventet kørselsforbrug på 15.000 km. pr. år.
Intern ID Delaftale 5:
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34114000   Specialkøretøjer
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  34000000   Transportudstyr og transporthjælpemidler, 34100000   Motorkøretøjer, 34110000   Personbiler, 34114400   Minibusser, 34115000   Andre personbiler, 34115200   Motorkøretøjer til befordring af færre end 10 personer
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Option på yderligere køb af 2 tilsvarende minibusser med lift, på montering af tracking GPS'er samt øvrigt tilbehør.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Levering i hele Silkeborg Kommune
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/08/2025
Varigheds slutdato 31/12/2026
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 6 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.7.
Strategiske udbud
Udbuddet falder ind under anvendelsesområdet for Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2009/33/EF (direktivet om renere køretøjer)
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Tilbudsgiver skal udfylde samtlige blå felter i tilbudslisten for de(n) delaftale(r), som Tilbudsgiver ønsker at byde på. I felter, hvor Tilbudsgiver skal afgive en pris, vil det ikke blive betragtet som en ukonditionsmæssig fejl, hvis prisen er angivet med 0 kr. Følgende forhold skal udfyldes i tilbudslisten for den enkelte delaftale: • Information om Tilbudsgiver og det tilbudte køretøj. • Grundprisen for køb af det køretøj, som ordregiver har efterspurgt og som lever op til kravspecifikationen for delaftalen, registreringsafgiften, leveringsomkostninger inkl. indregistrering og nummerplade • Prisen for option på ekstra montage jf. den enkelte delaftale • Prisen for option af ekstra køretøjer, herunder disses grundpris registreringsafgift, leveringsomkostninger inkl. indregistrering og nummerplade • For delaftale 1-3: prisen for option på tilbagekøb af køretøjer samt under- og over-kørte kilometer. • Ovenstående priser summeres sammen og giver en samlet tilbudssum, som bruges til evaluering af underkriteriet pris.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet - APV
Beskrivelse Ved underkriteriet Kvalitet - APV forstås • Køretøjets køreegenskaber • Køretøjets førersædejustering • Køretøjets ind- og udstigningsforhold • Køretøjets udsyn • Køretøjets kabinestøj • Køretøjets komfort og sikkerhed Disse delkriterier er væsentlige i arbejdspladsvurderingen for ansatte ved udførelsen af deres arbejde for Silkeborg Kommune. Vurderingen af Underkriteriet Kvalitet - APV bliver fortaget af et testpanel som består af testpersoner, der alle arbejder hos Silkeborg Kommune. Ved sammensætningen af testpanellet vil Ordregiver tilstræbe at få så stor diversitet i testpanelets deltagere i form af høj-de, vægt, køn, alder og stilling, således der opnås en så dækkende evaluering som muligt.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitet – Cases
Beskrivelse To cases som beskriver Ordregivers overordnet behov ift. de pågældende køretøjer, hvor tilbudsgiver skal besvare, hvordan denne kan og vil opfylde de pågældende behov.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 30,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EUTidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171,stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstillperioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 17 638 067,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Skandinavisk Motor Co. A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Personbil (Segment B: lille, Segment J: SUV B: lille eller Segment C: lille mellemklasse)
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 9 287 644,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 1
Titel Personbil (Segment B: lille, Segment J: SUV B: lille eller Segment C: lille mellemklasse)
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 27/06/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 04/08/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Ansøgning om deltagelse
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 9
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 9
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Statistik om strategiske udbud
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
Kategori af køretøj M1
Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer 61
Antallet af renere køretøjer 61
Antallet af tunge nulemissionskøretøjer 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn POUL MUNK A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Personbil (Segment M: MPV C – Mellem)
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 789 267,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 2
Titel Personbil (Segment M: MPV C – Mellem)
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 27/06/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 04/08/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
Statistik om strategiske udbud
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
Kategori af køretøj M1
Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer 4
Antallet af renere køretøjer 4
Antallet af tunge nulemissionskøretøjer 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn POUL MUNK A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Mindre lukket varevogn
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Værdien af tilbuddet 1 389 938,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 3
Titel Mindre lukket varevogn
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 27/06/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 04/08/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Statistik om strategiske udbud
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
Kategori af køretøj M1
Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer 7
Antallet af renere køretøjer 7
Antallet af tunge nulemissionskøretøjer 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn POUL MUNK A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Bus - 9 personer
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Værdien af tilbuddet 1 974 742,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 4
Titel Bus - 9 personer
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 27/06/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 04/08/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Statistik om strategiske udbud
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
Kategori af køretøj M1
Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer 6
Antallet af renere køretøjer 6
Antallet af tunge nulemissionskøretøjer 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Autoa A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Bus med opbygning
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0005
Værdien af tilbuddet 4 196 476,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 5
Titel Bus med opbygning
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 27/06/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 14/08/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Statistik om strategiske udbud
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
Kategori af køretøj M1
Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer 6
Antallet af renere køretøjer 6
Antallet af tunge nulemissionskøretøjer 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Silkeborg Kommune
Registreringsnummer 29 18 96 41
Postadresse Søvej 1
By Silkeborg
Postnummer 8600
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Indkøb og Udbud
E-mail udbud@silkeborg.dk
Telefon 89701600
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Enhed Klagenævnet for Udbud
Telefon +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Skandinavisk Motor Co. A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Stor virksomhed
Registreringsnummer 70515113
Postadresse Park Allé 355
By Brøndby
Postnummer 2605
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Enhed Christian Gislinge
E-mail chgi@smc.dk
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0005
Officielt navn POUL MUNK A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 13118205
Afdeling Silkeborg Kommune
Postadresse NØRREVÆNGET 17
By Silkeborg
Postnummer 8600
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Jesper Elstrøm
E-mail je@poulmunk.dk
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002, LOT-0003, LOT-0004
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Autoa A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 33249381
Postadresse Grenåvej 26
By Randers SØ
Postnummer 8960
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
Enhed Jørgen Andersen
E-mail jpa@autoa.dk
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0005
8.1.
ORG-0007
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 1b0f30dc-dc38-4f4b-978a-8ed9cf59379f   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 14/08/2025   19:48:16 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 14/08/2025   19:52:23 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 538759-2025
EUT-S-nummer 157/2025
Offentliggørelsesdato 19/08/2025

Send til en kollega

0.031