23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
27.08.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Hovedstaden

Udbud af siddende patienttransport


Region Hovedstaden

558285-2025 - Konkurrencevilkår
Danmark – Specialiseret personbefordring ad vej – Udbud af siddende patienttransport
OJ S 163/2025 27/08/2025
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Region Hovedstaden
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af siddende patienttransport
Beskrivelse Opgaven omfatter siddende transport af patienter der er visiteret til transport, samt i visse tilfælde tillige en ledsager, eventuelt en sundhedsfaglig ledsager, når det rekvirerende behandlingssted skønner dette nødvendigt. Region Hovedstaden udbyder den siddende patienttransport efter en kapacitetsmodel, hvor regionens leverandører af siddende patienttransport leverer transportenheder, der er disponible for Region Hovedstadens Akutberedskab. Det er således Akutberedskabet, der er ansvarlig for disponering af transportenheder til de af behandlingsstederne bestilte kørsler. Der udbydes 5 delaftaler fordelt på områder Nord, Midt, Byen, Syd og Bornholm
Identifikator for proceduren 84a0f81c-1913-4982-ad6e-7b21ce32f8a7
Tidligere bekendtgørelse 387911-2024
Intern ID 25056920
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  60130000   Specialiseret personbefordring ad vej
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  60140000   Persontransport, ikke rutekørsel, 85143000   Ambulancetjenester
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Bornholm   ( DK014 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 593 204 338,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger De frivillige udelukkelsesgrunde jf. § 137 stk. 1 finder anvendelse, derudover finder de obligatoriske udelukkelsesgrunde jf. § 134a, 135 og 136 anvendelse. Arbejdsmiljø jf. Udbudsbetingelser pkt. 13.1 Sociale klausuler jf. Udbudsbetingelser pkt. 13.2 Arbejde med børn jf. Udbudsbetingelser pkt. 13.4
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.5.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket en tilbudsgiver kan indgive tilbud 5
Betingelser for kontraktens udførelse
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket der kan tildeles kontrakter til én tilbudsgiver 5
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Kilder til grundlag for udelukkelse Bekendtgørelse
Korruption Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for bestikkelse ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater (EFT C 195 af 25.6.1997, s. 1), og i artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EUT L 192 af 31.7.2003, s. 54). Denne udelukkelsesgrund omfatter også bestikkelse som defineret i den nationale ret gældende for den ordregivende myndighed (den ordregivende enhed) eller den økonomiske aktør.
Svig Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for svig ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser (EFT C 316 af 27.11.1995, s. 48).
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EUT L 309 af 25.11.2005, s. 15).
Deltagelse i en kriminel organisation Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for deltagelse i en kriminel organisation ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008 om bekæmpelse af organiseret kriminalitet (EUT L 300 af 11.11.2008, s. 42).
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i henholdsvis artikel 1 og 3 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne udelukkelsesgrund omfatter også anstiftelse, medvirken og forsøg på at begå sådanne handlinger som omhandlet i nævnte rammeafgørelses artikel 4.
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for børnearbejde og andre former for menneskehandel ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 af 15.4.2011, s. 1).
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på miljølovgivningsområdet? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på det arbejdsretlige område? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på sociallovgivningsområdet? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning Har den økonomiske aktør indgået aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning?
Alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet Har den økonomiske aktør i forbindelse med udøvelsen af erhvervet gjort sig skyldig i alvorlige forsømmelser? Hvis det er relevant, se definitioner i national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne.
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure Har den økonomiske aktør befundet sig i en af følgende situationer:a) Denne har afgivet groft urigtige oplysninger ved meddelelsen af de oplysninger, der kræves til verifikation af, at der ikke er grundlag for udelukkelse, eller af at udvælgelseskriterierne er opfyldt,b) Denne har tilbageholdt sådanne oplysninger,c) Denne har været ude af stand til straks at fremsende den supplerende dokumentation, som en ordregivende myndighed eller en ordregivende enhed anmoder om, ogd) Denne har uretmæssigt påvirket den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds beslutningsproces, indhentet fortrolige oplysninger, der kan give denne uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller uagtsomt givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, udvælgelse eller tildeling?
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren Er den økonomiske aktør opmærksom på en interessekonflikt, jf. national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne, som følge af sin deltagelse i udbudsproceduren?
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure Har den økonomiske aktør eller en virksomhed, der er knyttet til den økonomiske aktør, rådgivet den ordregivende myndighed eller den ordregivende enhed eller på anden måde været involveret i forberedelsen af udbudsproceduren?
Ophævelse eller en lignende sanktion Har den økonomiske aktør væsentligt misligholdt en tidligere offentlig kontrakt, en tidligere kontrakt med en ordregivende enhed eller en tidligere koncessionskontrakt, hvor misligholdelsen har medført den pågældende kontrakts ophævelse eller en lignende sanktion?
Tilsidesættelse af forpligtelser vedrørende betaling af bidrag til sociale sikringsordninger Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af bidrag til sociale sikringsordninger både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Tilsidesættelse af forpligtelser vedrørende betaling af skatter og afgifter Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af skatter og afgifter både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Erhvervsvirksomheden er indstillet Er den økonomiske aktørs erhvervsvirksomhed blevet indstillet?
Konkurs Er den økonomiske aktør gået konkurs?
Tvangsakkord uden for konkurs Er den økonomiske aktør under tvangsakkord uden for konkurs?
Insolvens Er den økonomiske aktør under insolvens- eller likvidationsbehandling?
Aktiver, der administreres af en kurator Administreres den økonomiske aktørs aktiver af en kurator eller af retten?
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret Er den økonomiske aktør i en situation, som svarer til konkurs i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national ret?
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Udbud af siddende patienttransport
Beskrivelse Opgaven omfatter siddende transport af patienter der er visiteret til transport, samt i visse tilfælde tillige en ledsager, eventuelt en sundhedsfaglig ledsager, når det rekvirerende behandlingssted skønner dette nødvendigt. Region Hovedstaden udbyder den siddende patienttransport efter en kapacitetsmodel, hvor regionens leverandører af siddende patienttransport leverer transportenheder, der er disponible for Region Hovedstadens Akutberedskab. Det er således Akutberedskabet, der er ansvarlig for disponering af transportenheder til de af behandlingsstederne bestilte kørsler. Der udbydes 5 delaftaler fordelt på områder Nord, Midt, Byen, Syd og Bornholm
Intern ID 1-0
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  60130000   Specialiseret personbefordring ad vej
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  60140000   Persontransport, ikke rutekørsel, 85143000   Ambulancetjenester
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Udbuddet vedrører ydelser i hele Region Hovedstadens område, som er geografisk opdelt i 5 delaftaler.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/12/2025
Varigheds slutdato 31/05/2031
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Option på Forlængelse 2 x 12 måneder
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Fælles europæisk udbudsdokument (ESPD)
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 25/09/2025   10:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 10   Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Delaftale 1 Nord
Beskrivelse Siddende patientransport
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  60130000   Specialiseret personbefordring ad vej
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  60140000   Persontransport, ikke rutekørsel, 85143000   Ambulancetjenester
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Option på konvertering til nulemissionskøretøjer jf. Kontrakt pkt. 4.2.2 Option på tilvalg af udstyr til transportenhederne jf. Kontrakt 4.2.3 Option på fravalg af boder (nulemissions liftkøretøjer) jf. Kontrakt 4.2.4
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordsjælland  ( DK013 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/12/2025
Varigheds slutdato 31/05/2031
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Option på forlængelse 2 x 12 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 274 603 883,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Dette er et tilbagevendende udbud
Beskrivelse Genudbud i 2033
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Bekendtgørelse
Kriterium Generel årlig omsætning
Beskrivelse Tilbudsgivers realiserede nettoomsætning skal i hvert af de seneste 3 regnskabsår udgøre mindst 12 % af den anslåede værdi af de delaftaler, der afgives tilbud på: Delaftale 1 NORD: 32.952.466 DKK/år Omsætningskravet akkumuleres for de delaftaler, som tilbudsgiver afgiver tilbud på. Tilbudsgiver skal i faldende prioritetsorden angive de delaftaler, som denne ønsker at afgive tilbud på. Hvis Tilbudsgiver har angivet prioritetsorden, vil Ordregiver afvise de delaftaler, som Tilbudsgiver ikke har omsætning til at byde på, med afvisning af de lavest prioriterede delaftaler først, indtil Tilbudsgiver opfylder omsætningskravet for de tilbageværende delaftaler. Hvis Tilbudsgiver ikke anfører en prioritering, vil Ordregiver afvise de delaftaler, som Tilbudsgiver ikke har omsætning til at byde på. Ordregiver vil afvise tilbud på de delaftaler, som samlet set har det mindst mulige akkumulerede omsætningskrav. Således at Tilbudsgiver kan byde på så mange delaftaler som muligt og som også giver den størst mulige akkumulerede omsætning. Denne kontrol af omsætningskravets opfyldelse foretages før tilbudsevalueringen, og afviste tilbud på delaftaler indgår ikke i tilbudsevalueringen. Tilbudsgiver skal i ESPD’et oplyse deres nettoomsætning i de 3 seneste afsluttede regnskabsår. Det vil derfor ikke være tilstrækkeligt kun at oplyse om bruttoresultat i disse regnskabsår. Tilbudsgiver skal sammen med sit tilbud fremlægge dokumentation af de afgivne oplysninger i ESPD’et ved fremlæggelse af regnskaber/revisorerklæring med oplysning om nettoomsætning, samlede aktiver og egenkapital for de seneste 3 afsluttede regnskabsår.

Kriterium Referencer på specificerede tjenester
Beskrivelse Tilbudsgiver skal oplyse mindst 1 reference, der er udført inden for de seneste 3 år regnet fra tilbudsfristens udløb, med en realiseret omsætning i perioden på mindst DKK 10 mio., vedrørende den i Udbudsbekendtgørelsens pkt. 2.1 anførte type af tjenesteydelser. Tilbudsgiver skal i ESPD’et oplyse start- og sluttidspunkt for den kontrakt, der omhandler ud-førelsen af den enkelte reference, hvor starttidspunktet er kontraktstart og sluttidspunkt er kontraktens ophørstidspunkt uanset, om kontraktophør først sker efter udløbet af den 3-årige referenceperiode. Tilbudsgiver skal i ESPD’et tillige oplyse den samlede kontraktvolumen for den kontrakt, der omhandler den enkelte reference, for hele kontraktens løbetid fra start- til sluttidspunktet, samt navn på kunde med CVR-nummer og kontaktperson med angivelse af e-mailadresse og telefonnummer. Der vil ved vurderingen af de oplyste referencer alene blive lagt vægt på den allokerede om-sætning, der er realiseret i ovennævnte 3-årige periode.

Kriterium Andre økonomiske eller finansielle krav
Beskrivelse Tilbudsgiver skal have en gyldig erhvervsansvarsforsikring på mindst: DKK 10.000.000
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Underkriteriet Kvalitet er opdelt i følgende 5 delkriterier, som i evalueringen vil indgå med de angivne vægte:
Beskrivelse Køretøjer (25%) Chauffører (12,5%) Organisation (12,5%) Miljø (25%) Implementeringsplan (25%)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Indgivelsesadresse https://eu.eu-supply.com
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 25/09/2025   10:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 10   Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel Delaftale 2 Midt
Beskrivelse Siddende patientransport
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  60130000   Specialiseret personbefordring ad vej
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  60140000   Persontransport, ikke rutekørsel, 85143000   Ambulancetjenester
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Option på konvertering til nulemissionskøretøjer jf. Kontrakt pkt. 4.2.2 Option på tilvalg af udstyr til transportenhederne jf. Kontrakt 4.2.3 Option på fravalg af boder (nulemissions liftkøretøjer) jf. Kontrakt 4.2.4
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordsjælland  ( DK013 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/12/2025
Varigheds slutdato 31/05/2031
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Option på forlængelse 2 x 12 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 563 077 608,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Dette er et tilbagevendende udbud
Beskrivelse Genudbud i 2033
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Bekendtgørelse
Kriterium Generel årlig omsætning
Beskrivelse Tilbudsgivers realiserede nettoomsætning skal i hvert af de seneste 3 regnskabsår udgøre mindst 12 % af den anslåede værdi af de delaftaler, der afgives tilbud på: Delaftale 2 MIDT: 67.569.313 DKK/år Omsætningskravet akkumuleres for de delaftaler, som tilbudsgiver afgiver tilbud på. Tilbudsgiver skal i faldende prioritetsorden angive de delaftaler, som denne ønsker at afgive tilbud på. Hvis Tilbudsgiver har angivet prioritetsorden, vil Ordregiver afvise de delaftaler, som Tilbudsgiver ikke har omsætning til at byde på, med afvisning af de lavest prioriterede delaftaler først, indtil Tilbudsgiver opfylder omsætningskravet for de tilbageværende delaftaler. Hvis Tilbudsgiver ikke anfører en prioritering, vil Ordregiver afvise de delaftaler, som Tilbudsgiver ikke har omsætning til at byde på. Ordregiver vil afvise tilbud på de delaftaler, som samlet set har det mindst mulige akkumulerede omsætningskrav. Således at Tilbudsgiver kan byde på så mange delaftaler som muligt og som også giver den størst mulige akkumulerede omsætning. Denne kontrol af omsætningskravets opfyldelse foretages før tilbudsevalueringen, og afviste tilbud på delaftaler indgår ikke i tilbudsevalueringen. Tilbudsgiver skal i ESPD’et oplyse deres nettoomsætning i de 3 seneste afsluttede regnskabsår. Det vil derfor ikke være tilstrækkeligt kun at oplyse om bruttoresultat i disse regnskabsår. Tilbudsgiver skal sammen med sit tilbud fremlægge dokumentation af de afgivne oplysninger i ESPD’et ved fremlæggelse af regnskaber/revisorerklæring med oplysning om nettoomsætning, samlede aktiver og egenkapital for de seneste 3 afsluttede regnskabsår.

Kriterium Referencer på specificerede tjenester
Beskrivelse Tilbudsgiver skal oplyse mindst 1 reference, der er udført inden for de seneste 3 år regnet fra tilbudsfristens udløb, med en realiseret omsætning i perioden på mindst DKK 10 mio., vedrørende den i Udbudsbekendtgørelsens pkt. 2.1 anførte type af tjenesteydelser. Tilbudsgiver skal i ESPD’et oplyse start- og sluttidspunkt for den kontrakt, der omhandler udførelsen af den enkelte reference, hvor starttidspunktet er kontraktstart og sluttidspunkt er kontraktens ophørstidspunkt uanset, om kontraktophør først sker efter udløbet af den 3-årige referenceperiode. Tilbudsgiver skal i ESPD’et tillige oplyse den samlede kontraktvolumen for den kontrakt, der omhandler den enkelte reference, for hele kontraktens løbetid fra start- til sluttidspunktet, samt navn på kunde med CVR-nummer og kontaktperson med angivelse af e-mailadresse og telefonnummer. Der vil ved vurderingen af de oplyste referencer alene blive lagt vægt på den allokerede omsætning, der er realiseret i ovennævnte 3-årige periode

Kriterium Andre økonomiske eller finansielle krav
Beskrivelse Tilbudsgiver skal have en gyldig erhvervsansvarsforsikring på mindst: DKK 10.000.000
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn pris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Underkriteriet Kvalitet er opdelt i følgende 5 delkriterier, som i evalueringen vil indgå med de angivne vægte:
Beskrivelse Køretøjer (25%) Chauffører (12,5%) Organisation (12,5%) Miljø (25%) Implementeringsplan (25%)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Indgivelsesadresse https://eu.eu-supply.com
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 25/09/2025   10:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 10   Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion ja
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel Delaftale 3 Byen
Beskrivelse Siddende patientransport
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  60130000   Specialiseret personbefordring ad vej
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  60140000   Persontransport, ikke rutekørsel, 85143000   Ambulancetjenester
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Option på konvertering til nulemissionskøretøjer jf. Kontrakt pkt. 4.2.2 Option på tilvalg af udstyr til transportenhederne jf. Kontrakt 4.2.3 Option på fravalg af boder (nulemissions liftkøretøjer) jf. Kontrakt 4.2.4
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordsjælland  ( DK013 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/12/2025
Varigheds slutdato 31/05/2031
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Option på forlængelse 2 x 12 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 277 398 185,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Dette er et tilbagevendende udbud
Beskrivelse Genudbud i 2033
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Bekendtgørelse
Kriterium Generel årlig omsætning
Beskrivelse Tilbudsgivers realiserede nettoomsætning skal i hvert af de seneste 3 regnskabsår udgøre mindst 12 % af den anslåede værdi af de delaftaler, der afgives tilbud på: Delaftale 3 BYEN: 33.287.782 DKK/år Omsætningskravet akkumuleres for de delaftaler, som tilbudsgiver afgiver tilbud på. Tilbudsgiver skal i faldende prioritetsorden angive de delaftaler, som denne ønsker at afgive tilbud på. Hvis Tilbudsgiver har angivet prioritetsorden, vil Ordregiver afvise de delaftaler, som Tilbudsgiver ikke har omsætning til at byde på, med afvisning af de lavest prioriterede delaftaler først, indtil Tilbudsgiver opfylder omsætningskravet for de tilbageværende delaftaler. Hvis Tilbudsgiver ikke anfører en prioritering, vil Ordregiver afvise de delaftaler, som Tilbudsgiver ikke har omsætning til at byde på. Ordregiver vil afvise tilbud på de delaftaler, som samlet set har det mindst mulige akkumulerede omsætningskrav. Således at Tilbudsgiver kan byde på så mange delaftaler som muligt og som også giver den størst mulige akkumulerede omsætning. Denne kontrol af omsætningskravets opfyldelse foretages før tilbudsevalueringen, og afviste tilbud på delaftaler indgår ikke i tilbudsevalueringen. Tilbudsgiver skal i ESPD’et oplyse deres nettoomsætning i de 3 seneste afsluttede regnskabsår. Det vil derfor ikke være tilstrækkeligt kun at oplyse om bruttoresultat i disse regnskabsår. Tilbudsgiver skal sammen med sit tilbud fremlægge dokumentation af de afgivne oplysninger i ESPD’et ved fremlæggelse af regnskaber/revisorerklæring med oplysning om nettoomsætning, samlede aktiver og egenkapital for de seneste 3 afsluttede regnskabsår.

Kriterium Referencer på specificerede tjenester
Beskrivelse Levering af tjenesteydelser af den anførte type. Tilbudsgiver skal oplyse mindst 1 reference, der er udført inden for de seneste 3 år regnet fra tilbudsfristens udløb, med en realiseret omsætning i perioden på mindst DKK 10 mio., vedrørende den i Udbudsbekendtgørelsens pkt. 2.1 anførte type af tjenesteydelser. Tilbudsgiver skal i ESPD’et oplyse start- og sluttidspunkt for den kontrakt, der omhandler udførelsen af den enkelte reference, hvor starttidspunktet er kontraktstart og sluttidspunkt er kontraktens ophørstidspunkt uanset, om kontraktophør først sker efter udløbet af den 3-årige referenceperiode. Tilbudsgiver skal i ESPD’et tillige oplyse den samlede kontraktvolumen for den kontrakt, der omhandler den enkelte reference, for hele kontraktens løbetid fra start- til sluttidspunktet, samt navn på kunde med CVR-nummer og kontaktperson med angivelse af e-mailadresse og telefonnummer. Der vil ved vurderingen af de oplyste referencer alene blive lagt vægt på den allokerede omsætning, der er realiseret i ovennævnte 3-årige periode.

Kriterium Andre økonomiske eller finansielle krav
Beskrivelse Tilbudsgiver skal have en gyldig erhvervsansvarsforsikring på mindst: DKK 10.000.000
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Underkriteriet Kvalitet er opdelt i følgende 5 delkriterier, som i evalueringen vil indgå med de angivne vægte:
Beskrivelse Køretøjer (25%) Chauffører (12,5%) Organisation (12,5%) Miljø (25%) Implementeringsplan (25%)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Indgivelsesadresse https://eu.eu-supply.com
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 25/09/2025   10:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 10   Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion ja
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel Delaftale 4 Syd
Beskrivelse Siddende patientransport
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  60130000   Specialiseret personbefordring ad vej
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  60140000   Persontransport, ikke rutekørsel, 85143000   Ambulancetjenester
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Option på konvertering til nulemissionskøretøjer jf. Kontrakt pkt. 4.2.2 Option på tilvalg af udstyr til transportenhederne jf. Kontrakt 4.2.3 Option på fravalg af boder (nulemissions liftkøretøjer) jf. Kontrakt 4.2.4
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordsjælland  ( DK013 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/12/2025
Varigheds slutdato 31/05/2031
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Option på forlængelse 2 x 12 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 411 635 664,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Dette er et tilbagevendende udbud
Beskrivelse Genudbud i 2033
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Bekendtgørelse
Kriterium Generel årlig omsætning
Beskrivelse Tilbudsgivers realiserede nettoomsætning skal i hvert af de seneste 3 regnskabsår udgøre mindst 12 % af den anslåede værdi af de delaftaler, der afgives tilbud på: Delaftale 4 SYD: 49.396.280 DKK/år Omsætningskravet akkumuleres for de delaftaler, som tilbudsgiver afgiver tilbud på. Tilbudsgiver skal i faldende prioritetsorden angive de delaftaler, som denne ønsker at afgive tilbud på. Hvis Tilbudsgiver har angivet prioritetsorden, vil Ordregiver afvise de delaftaler, som Tilbudsgiver ikke har omsætning til at byde på, med afvisning af de lavest prioriterede delaftaler først, indtil Tilbudsgiver opfylder omsætningskravet for de tilbageværende delaftaler. Hvis Tilbudsgiver ikke anfører en prioritering, vil Ordregiver afvise de delaftaler, som Tilbudsgiver ikke har omsætning til at byde på. Ordregiver vil afvise tilbud på de delaftaler, som samlet set har det mindst mulige akkumulerede omsætningskrav. Således at Tilbudsgiver kan byde på så mange delaftaler som muligt og som også giver den størst mulige akkumulerede omsætning. Denne kontrol af omsætningskravets opfyldelse foretages før tilbudsevalueringen, og afviste tilbud på delaftaler indgår ikke i tilbudsevalueringen. Tilbudsgiver skal i ESPD’et oplyse deres nettoomsætning i de 3 seneste afsluttede regnskabsår. Det vil derfor ikke være tilstrækkeligt kun at oplyse om bruttoresultat i disse regnskabsår. Tilbudsgiver skal sammen med sit tilbud fremlægge dokumentation af de afgivne oplysninger i ESPD’et ved fremlæggelse af regnskaber/revisorerklæring med oplysning om nettoomsætning, samlede aktiver og egenkapital for de seneste 3 afsluttede regnskabsår.

Kriterium Referencer på specificerede tjenester
Beskrivelse ESPD del IV, C, 3) Levering af tjenesteydelser af den anførte type. Tilbudsgiver skal oplyse mindst 1 reference, der er udført inden for de seneste 3 år regnet fra tilbudsfristens udløb, med en realiseret omsætning i perioden på mindst DKK 10 mio., vedrørende den i Udbudsbekendtgørelsens pkt. 2.1 anførte type af tjenesteydelser. Tilbudsgiver skal i ESPD’et oplyse start- og sluttidspunkt for den kontrakt, der omhandler udførelsen af den enkelte reference, hvor starttidspunktet er kontraktstart og sluttidspunkt er kontraktens ophørstidspunkt uanset, om kontraktophør først sker efter udløbet af den 3-årige referenceperiode. Tilbudsgiver skal i ESPD’et tillige oplyse den samlede kontraktvolumen for den kontrakt, der omhandler den enkelte reference, for hele kontraktens løbetid fra start- til sluttidspunktet, samt navn på kunde med CVR-nummer og kontaktperson med angivelse af e-mailadresse og telefonnummer. Der vil ved vurderingen af de oplyste referencer alene blive lagt vægt på den allokerede om-sætning, der er realiseret i ovennævnte 3-årige periode.

Kriterium Andre økonomiske eller finansielle krav
Beskrivelse Tilbudsgiver skal have en gyldig erhvervsansvarsforsikring på mindst: DKK 10.000.000
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn pris
Beskrivelse pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Underkriteriet Kvalitet er opdelt i følgende 5 delkriterier, som i evalueringen vil indgå med de angivne vægte:
Beskrivelse Køretøjer (25%) Chauffører (12,5%) Organisation (12,5%) Miljø (25%) Implementeringsplan (25%)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Indgivelsesadresse https://eu.eu-supply.com
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 25/09/2025   10:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 10   Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0006
Titel Delaftale 5 Bornholm
Beskrivelse Siddende patientransport
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  60130000   Specialiseret personbefordring ad vej
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  60140000   Persontransport, ikke rutekørsel, 85143000   Ambulancetjenester
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner Option på konvertering til nulemissionskøretøjer jf. Kontrakt pkt. 4.2.2 Option på tilvalg af udstyr til transportenhederne jf. Kontrakt 4.2.3 Option på fravalg af boder (nulemissions liftkøretøjer) jf. Kontrakt 4.2.4
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Bornholm  ( DK014 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/12/2025
Varigheds slutdato 31/05/2031
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser Option på forlængelse 2 x 12 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 66 488 998,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Dette er et tilbagevendende udbud
Beskrivelse Genudbud i 2033
Reserveret deltagelse Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)ja
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kilder til udvælgelseskriterier Bekendtgørelse
Kriterium Generel årlig omsætning
Beskrivelse Tilbudsgivers realiserede nettoomsætning skal i hvert af de seneste 3 regnskabsår udgøre mindst 12 % af den anslåede værdi af de delaftaler, der afgives tilbud på: Delaftale 5 BORNHOLM: 7.978.680 DKK/år Omsætningskravet akkumuleres for de delaftaler, som tilbudsgiver afgiver tilbud på. Tilbudsgiver skal i faldende prioritetsorden angive de delaftaler, som denne ønsker at afgive tilbud på. Hvis Tilbudsgiver har angivet prioritetsorden, vil Ordregiver afvise de delaftaler, som Tilbudsgiver ikke har omsætning til at byde på, med afvisning af de lavest prioriterede delaftaler først, indtil Tilbudsgiver opfylder omsætningskravet for de tilbageværende delaftaler. Hvis Tilbudsgiver ikke anfører en prioritering, vil Ordregiver afvise de delaftaler, som Tilbudsgiver ikke har omsætning til at byde på. Ordregiver vil afvise tilbud på de delaftaler, som samlet set har det mindst mulige akkumulerede omsætningskrav. Således at Tilbudsgiver kan byde på så mange delaftaler som muligt og som også giver den størst mulige akkumulerede omsætning. Denne kontrol af omsætningskravets opfyldelse foretages før tilbudsevalueringen, og afviste tilbud på delaftaler indgår ikke i tilbudsevalueringen. Tilbudsgiver skal i ESPD’et oplyse deres nettoomsætning i de 3 seneste afsluttede regnskabsår. Det vil derfor ikke være tilstrækkeligt kun at oplyse om bruttoresultat i disse regnskabsår. Tilbudsgiver skal sammen med sit tilbud fremlægge dokumentation af de afgivne oplysninger i ESPD’et ved fremlæggelse af regnskaber/revisorerklæring med oplysning om nettoomsætning, samlede aktiver og egenkapital for de seneste 3 afsluttede regnskabsår.

Kriterium Referencer på specificerede tjenester
Beskrivelse Tilbudsgiver skal oplyse mindst 1 reference, der er udført inden for de seneste 3 år regnet fra tilbudsfristens udløb, med en realiseret omsætning i perioden på mindst DKK 10 mio., vedrørende den i Udbudsbekendtgørelsens pkt. 2.1 anførte type af tjenesteydelser. Tilbudsgiver skal i ESPD’et oplyse start- og sluttidspunkt for den kontrakt, der omhandler udførelsen af den enkelte reference, hvor starttidspunktet er kontraktstart og sluttidspunkt er kontraktens ophørstidspunkt uanset, om kontraktophør først sker efter udløbet af den 3-årige referenceperiode. Tilbudsgiver skal i ESPD’et tillige oplyse den samlede kontraktvolumen for den kontrakt, der omhandler den enkelte reference, for hele kontraktens løbetid fra start- til sluttidspunktet, samt navn på kunde med CVR-nummer og kontaktperson med angivelse af e-mailadresse og telefonnummer. Der vil ved vurderingen af de oplyste referencer alene blive lagt vægt på den allokerede om-sætning, der er realiseret i ovennævnte 3-årige periode.

Kriterium Andre økonomiske eller finansielle krav
Beskrivelse Tilbudsgiver skal have en gyldig erhvervsansvarsforsikring på mindst: DKK 10.000.000
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn pris
Beskrivelse pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Underkriteriet Kvalitet er opdelt i følgende 5 delkriterier, som i evalueringen vil indgå med de angivne vægte:
Beskrivelse Køretøjer (25%) Chauffører (12,5%) Organisation (12,5%) Miljø (25%) Implementeringsplan (25%)
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Elektronisk indgivelse Påkrævet
Indgivelsesadresse https://eu.eu-supply.com
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud 25/09/2025   10:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Vedståelsesfrist for tilbuddet 10   Måneder
Oplysninger om offentlig iværksættelse
Åbningsdato 25/09/2025   10:00:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Betingelser for kontraktens udførelse
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Region Hovedstaden
Registreringsnummer 29190623
Postadresse Kongens Vænge 2
By Hillerød
Postnummer 3400
Landsdel (NUTS) Nordsjælland  ( DK013 )
Land Danmark
Enhed Anastasia Bergmeier
Telefon +45 23358498
Internetadresse https://www.regionh.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID a74814ee-dc81-4ad2-8f00-00b563cf714c   -   01
Formulartype Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 25/08/2025   11:16:00 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 25/08/2025   14:02:53 (UTC) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 558285-2025
EUT-S-nummer 163/2025
Offentliggørelsesdato 27/08/2025

Send til en kollega

0.05