5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Supplerende kontrakttype
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
34941200
Sporskinner
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
34940000
Jernbanemateriel,
34941000
Skinner og tilbehør,
60210000
Offentlig jernbanetransport
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
2x1 år
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Yderligere oplysninger om fornyelser
:
Mulighed for forlængelse 2x1 år
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
8 252 136,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium:
Type:
Pris
Navn
:
65
Beskrivelse
:
1. De adderede priser anført af tilbudsgiver i bilag 2 (kolonne J i arket ”Tilbudsli- ste”) 2. Banedanmarks transportomkostninger for medlevering af DSB45-skinner til til- budsgivers lagerlokalitet anført af tilbudsgiver i bilag 2 (i arket ”Lagerlokali- tet”). Den samlede pris udregnet ved at adderede summerne af de to ovenstående punkter vil udgøre den evalueringstekniske pris.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
65,00
Kriterium:
Type:
Kvalitet
Navn
:
35
Beskrivelse
:
Underkriteriet ”Kvalitet” evalueres i overensstemmelse med nedenstående evaluerings- model, og udgør tilbudsgivers leveringstid opgjort i arbejdsdage som anført i kolonne I i bilag 2, arket ”Tilbudslisten”. Der sondres mellem leveringstiden for almindelige fræ- sede indpassere og specielle fræsede indpassere. De almindelige fræsede indpassere og de specielle fræsede indpassere vil blive evalueret hver for sig jf. nedenfor. Efter den individuelle evaluering af de to enheder, vil Banedan- mark udregne tilbudsgiverens samlede point for underkriteriet ”Kvalitet” ved at sam- menstille de to evalueringer ud fra en vægtning på 70 % for de almindelige fræsede indpassere og 30 % for de specielle fræsede indpassere.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
35,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation. Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Banedanmark
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Banedanmark
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Banedanmark
Organisation, der udfører betalingen
:
Banedanmark
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Banedanmark