23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Transportmagasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
13.10.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Kolding kommune

Udbud på Visiteret Liftbuskørsel 2025


Kolding kommune

671087-2025 - Resultater
Danmark – Persontransport, ikke rutekørsel – Udbud på Visiteret Liftbuskørsel 2025
OJ S 196/2025 13/10/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Kolding kommune
E-mail janus@kolding.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud på Visiteret Liftbuskørsel 2025
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af visiteret kørsel med chauffør, til Kolding Kommune. Udbuddet omfatter nedenstående kørsel: •Kørsel af visiterede borgere. Hertil skal bruges 17 stk. 16-19 personers (ekskl. chauffør) liftbusser og 3 stk. eldrevne liftbusser med plads til 12 personer (ekskl. chauffør) Alt kørselsplanlægning sker igennem kommunens Kørselskontor. Der vil blive indgået aftale med 1 tilbudsgiver. •Herudover er der option på tilkøb af op til 3 stk eldrevne 12 personers (ekskl. chauffør) liftbusser som kan bestilles enkeltvis, eller flere ad gangen, med rimeligt varsel.
Identifikator for proceduren f21476a4-fed5-4ff7-9c3c-9858251a3271
Tidligere bekendtgørelse 657382-2025
Intern ID 577844
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  60140000   Persontransport, ikke rutekørsel
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  60130000   Specialiseret personbefordring ad vej
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 200 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Udbud på Visiteret Liftbuskørsel 2025
Beskrivelse Udbuddet vedrører levering af visiteret kørsel med chauffør, til Kolding Kommune. Udbuddet omfatter nedenstående kørsel: •Kørsel af visiterede borgere. Hertil skal bruges 17 stk. 16-19 personers (ekskl. chauffør) liftbusser og 3 stk. eldrevne liftbusser med plads til 12 personer (ekskl. chauffør) Alt kørselsplanlægning sker igennem kommunens Kørselskontor. Der vil blive indgået aftale med 1 tilbudsgiver. •Herudover er der option på tilkøb af op til 3 stk eldrevne 12 personers (ekskl. chauffør) liftbusser som kan bestilles enkeltvis, eller flere ad gangen, med rimeligt varsel.
Intern ID 577844
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  60140000   Persontransport, ikke rutekørsel
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  60130000   Specialiseret personbefordring ad vej
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner 1 x 12 måneder
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/08/2026
Varighed 6   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 1
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 200 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Kolding kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Kolding kommune
Registreringsnummer 29189897
Postadresse Akseltorv 1
By Kolding
Postnummer 6000
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Janus Nyholm Lassen
E-mail janus@kolding.dk
Telefon +45 79797979
Internetadresse https://www.kolding.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-1000
Officielt navn Comdia ApS
Registreringsnummer 33501404
Postadresse Lindvedvej 73
By Odense S
Postnummer 5260
Landsdel (NUTS) Fyn  ( DK031 )
Land Danmark
E-mail support@comdia.com
Telefon +45 7199 3672
Internetadresse https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 7240 5600
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 4171 5000
Internetadresse https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID aa635e2c-f6d8-4cd2-8cb1-4f436ce036d3   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 10/10/2025   10:59:29 (UTC+2) østeuropæisk tid, centraleuropæisk sommertid
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 671087-2025
EUT-S-nummer 196/2025
Offentliggørelsesdato 13/10/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.047|