5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
34000000
Transportudstyr og transporthjælpemidler
5.1.2.
Udførelsessted
By
:
Horsens
Postnummer
:
8700
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
nej
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Indstilling af førersæde
Beskrivelse
:
Det vægtes positivt, at der er mange indstillingsmuligheder af sædet, og at knapperne er nemme at benytte.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
17,50
Kriterium
:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Ind- og udstigningsforhold
Beskrivelse
:
Det vægtes positivt, at der er gode pladsforhold ved ind- og udstigning, og at udformningen af trin og placering af greb sikrer, at ind- og udstigning kan foretages uden vrid.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
17,50
Kriterium
:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Kabineindretning og instrumentering
Beskrivelse
:
Det vægtes positivt, at kabinen er indrettet, så den er rummelig for føreren, og så instrumenteringen kan betjenes ergonomisk korrekt af førere med forskellige sædeindstillinger.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
17,50
Kriterium
:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Adgang til daglig service
Beskrivelse
:
Det vægtes positivt, at der er nem adgang til service (sprinklervæske, oliepind, ad blue, tank og luftfilter).
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
10,50
Kriterium
:
Type:
Kvalitet
Navn
:
Udsyn fra maskinen
Beskrivelse
:
Det vægtes positivt at der er godt udsyn for føreren ved kørsel igennem port eller tilsvarende.
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
7,00
Kriterium
:
Type:
Pris
Navn
:
Samlet pris
Beskrivelse
:
Det vægtes positivt, jo lavere den samlede pris er
Kategori for tildelingskriteriet vægt:
Vægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi
:
30,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frist for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale, regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævns lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. ud budslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Horsens Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Horsens Kommune