23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 126-256933
Offentliggjort
05.07.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Guldborgsund Kommune

Vindere

Udbud af 2 turistkontorer i Guldborgsund Kommune gældende for 2018 — 2019

(23.02.2018)
Museum Lolland Falster
Frisegade 40
4800 Nykøbing F

Udbud af 2 turistkontorer i Guldborgsund Kommune gældende for 2018 — 2019 — Marielyst

(23.02.2018)
Sydfalster Turist- og Erhvervsforening
Marielyst Strandvej 54
4873 Væggerløse

Udbud af 2 turistkontorer i Guldborgsund Kommune gældende for 2018-2019


Guldborgsund Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Guldborgsund Kommune
29188599
Dronningensgade 26-28
Nykøbing F
4800
Danmark
Kontaktperson: Martin Damgaard Larsen
Telefon: +45 25181898
E-mail: mdla@guldborgsund.dk
NUTS-kode: DK022

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.guldborgsund.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://www.guldborgsund.dk/da/Erhverv/Udbud_og_indkoeb/Aktuelle%20udbud.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af 2 turistkontorer i Guldborgsund Kommune gældende for 2018-2019.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
63513000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører levering af uafhængig turistinformation i henhold til vedlagte samarbejdsaftale samt opgavebeskrivelse for turistkontorer i ferieområdet Nykøbing Falster og Marielyst i Guldborgsund Kommune.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
Den ordregivende myndighed forbeholder sig retten til at tildele kontrakter, der kombinerer de følgende delkontrakter eller grupper af delkontrakter:

Ordregiver forbeholder sig retten til at tildele kontrakterne til enten hver sin tilbudsgiver eller samlet set til en enkelt tilbudsgiver.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Udbud af 2 turistkontorer i Guldborgsund Kommune gældende for 2018 og 2019 — Nykøbing F.

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
63513000
63514000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

Nykøbing F.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører levering af uafhængig turistinformation i henhold til vedlagte samarbejdsaftale samt opgavebeskrivelse for turistkontorer i ferieområdet Nykøbing Falster i Guldborgsund Kommune.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 mdr.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Se forlængelse af kontraktperioden jf. udbudsmaterialet.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

UDBUD af to turistkontorer i Guldborgsund Kommune gældende for 2018 og 2019

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
63513000
63514000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

Marielyst.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører levering af uafhængig turistinformation i henhold til vedlagte samarbejdsaftale samt opgavebeskrivelse for turistkontorer i ferieområdet Marielyst i Guldborgsund Kommune.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2 x 12 mdr.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Forlængelse af kontraktperiode jf. udbudsmaterialet.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 14/08/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 01/11/2017
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 14/08/2017
Tidspunkt: 12:01
Sted:

Ordregivers adresse.

Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

Der vil ikke være mulighed for at overvære åbningen af indkomne tilbud.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse:www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
København, Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
30/06/2017

Send til en kollega

0.063