23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Transportmagasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
07.11.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Roskilde Kommune

Udbud af befordringsopgaver for Roskilde Kommune (1)


Roskilde Kommune

740345-2025 - Resultater
Danmark – Persontransport, ikke rutekørsel – Udbud af befordringsopgaver for Roskilde Kommune (1)
OJ S 215/2025 07/11/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen - Meddelelse om ændring
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Roskilde Kommune
Køberens retlige status Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af befordringsopgaver for Roskilde Kommune (1)
Beskrivelse Udbuddet vedrører kørsel for Roskilde Kommune til udbyders enheder og institutioner. Udbuddet er opdelt i 5 delaftaler.
Identifikator for proceduren 41472176-81f7-4811-beda-90cd2c37e624
Tidligere bekendtgørelse 91fd3d49-3af7-46fc-a62b-177bdee10126-01
Intern ID 24-109
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  60140000   Persontransport, ikke rutekørsel
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  60120000   Taxikørsel
2.1.2.
Udførelsessted
By Roskilde
Postnummer 4000
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 30 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger Der kan ikke tildeles kontrakt til virksomheder med russisk tilhørsforhold jf. Rådets forordning (EU) 2022/1269 af 21. juli 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014, om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. I forbindelse med afgivelse af tilbud skal tilbudsgiver derfor udfylde tro- og loveerklæring herom.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Delaftale 1 Specialkørsel-minibus (1)
Beskrivelse - 1a Kørsel af børn for Specialbørnehaven Bjerget (SBU) - 1b Kørsel til specialskoler i Roskilde Kommune (SBU) - 1c Visiteret kørsel på børne- og skoleområdet (SBU) - 1d Liftkørsel for Specialcenter Roskilde Kommunikation (SBU) - 1e Kørsel af borgere til og fra Seniorhøjskolerne og Genoptræning (SOU) - 1f Kørsel til ITC og STU (BSU) - 1g Kørsel til egen læge/speciallæge (SOU)
Intern ID 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  60140000   Persontransport, ikke rutekørsel
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  60120000   Taxikørsel
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Rådhusbuen 1    
By Roskilde
Postnummer 4000
Landsdel (NUTS) Østsjælland  ( DK021 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser 2x12måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 25 910 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Bedste pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksom- hedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalifi- ceret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregi- vers afsendelse af underretning om prækvalifikation. Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgi- ves 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en be- kendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter or- dregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til kla- genævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tilde- lingsbeslutningen. Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksom- hedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en ud- budsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra da- gen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Reglerne om klagefrister findes i § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Roskilde Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Delaftale 2 - Skolebuskørsel i Roskilde Nord (1)
Beskrivelse Skolebuskørsel i Roskilde Nord
Intern ID 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  60140000   Persontransport, ikke rutekørsel
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  60120000   Taxikørsel
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Rådhusbuen 1    
By Roskilde
Postnummer 4000
Landsdel (NUTS) Østsjælland  ( DK021 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser 2x12 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 841 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Bedste pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksom- hedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalifi- ceret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregi- vers afsendelse af underretning om prækvalifikation. Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgi- ves 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en be- kendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter or- dregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til kla- genævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tilde- lingsbeslutningen. Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksom- hedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en ud- budsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra da- gen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Reglerne om klagefrister findes i § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Roskilde Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel Delaftale 3 - Skolebuskørsel i Roskilde Syd (1)
Beskrivelse Skolebuskørsel i Roskilde Syd
Intern ID 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  60140000   Persontransport, ikke rutekørsel
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  60120000   Taxikørsel
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Rådhusbuen 1    
By Roskilde
Postnummer 4000
Landsdel (NUTS) Østsjælland  ( DK021 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser 2x12måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 2 119 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Bedste pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksom- hedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalifi- ceret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregi- vers afsendelse af underretning om prækvalifikation. Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgi- ves 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en be- kendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter or- dregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til kla- genævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tilde- lingsbeslutningen. Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksom- hedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en ud- budsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra da- gen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Reglerne om klagefrister findes i § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Roskilde Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel Delaftale 4 - Kørsel til svømmeundervisning (1)
Beskrivelse Kørsel til svømmeundervisning
Intern ID 4
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  60140000   Persontransport, ikke rutekørsel
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  60120000   Taxikørsel
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Rådhusbuen 1    
By Roskilde
Postnummer 4000
Landsdel (NUTS) Østsjælland  ( DK021 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser 2x12måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 975 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Bedste pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksom- hedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalifi- ceret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregi- vers afsendelse af underretning om prækvalifikation. Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgi- ves 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en be- kendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter or- dregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til kla- genævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tilde- lingsbeslutningen. Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksom- hedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en ud- budsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra da- gen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Reglerne om klagefrister findes i § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Roskilde Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel Delaftale 5 - Ad hoc buskørsel (1)
Beskrivelse Delaftale 5 - Ad hoc buskørsel
Intern ID 5
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  60140000   Persontransport, ikke rutekørsel
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  60120000   Taxikørsel
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Rådhusbuen 1    
By Roskilde
Postnummer 4000
Landsdel (NUTS) Østsjælland  ( DK021 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Yderligere oplysninger om fornyelser 2x12måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 959 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Bedste pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksom- hedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalifi- ceret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregi- vers afsendelse af underretning om prækvalifikation. Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgi- ves 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en be- kendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter or- dregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til kla- genævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tilde- lingsbeslutningen. Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksom- hedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en ud- budsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra da- gen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Reglerne om klagefrister findes i § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Roskilde Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 30 846 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn DitoBus Servicetrafik A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 1 Specialkørsel-minibus (1) - DitoBus Servicetrafik A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 25 910 000,00   DKK
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt Specialkørsel-minibus (1) - DitoBus Servicetrafik A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 18/12/2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 9
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Herning Bilen Specialruter A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 2-Skolebuskørsel i Roskilde Nord (1) - Herning Bilen Specialruter A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 1 841 000,00   DKK
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt - Skolebuskørsel i Roskilde Nord (1) - Herning Bilen Specialruter A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 12/12/2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 9
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Gadstrup Bustrafik A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 3 - Skolebuskørsel i Roskilde Syd (1) - Gadstrup Bustrafik A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Værdien af tilbuddet 2 119 000,00   DKK
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 3 - Skolebuskørsel i Roskilde Syd (1) - Gadstrup Bustrafik A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 11/12/2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 9
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn VIKINGBUS Danmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 4 - Kørsel til svømmeundervisning (1) - VIKINGBUS Danmark A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Værdien af tilbuddet 975 000,00   DKK
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt - Kørsel til svømmeundervisning (1) - VIKINGBUS Danmark A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 19/12/2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 9
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Anchersen-Fladså Aps
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 5 - Ad hoc buskørsel (1) - Anchersen-Fladså Aps
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0005
Værdien af tilbuddet 959 000,00   DKK
Underentreprise Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt - Ad hoc buskørsel (1) - Anchersen-Fladså Aps
Dato for indgåelse af kontrakten 05/12/2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 9
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Roskilde Kommune
Registreringsnummer 29189404
Postadresse Rådhusbuen 1
By Roskilde
Postnummer 4000
Landsdel (NUTS) Østsjælland  ( DK021 )
Land Danmark
Enhed Thomas Arason
Telefon +45 46313041
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Østjylland  ( DK042 )
Land Danmark
E-mail klfu@erst.dk
Telefon +45 35291000
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
Organisation med ansvar for mægling
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10 29 48 19
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København  ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn DitoBus Servicetrafik A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 36039493
Postadresse K. P. Danøsvej 2
By Holbæk
Postnummer 4300
Landsdel (NUTS) Østsjælland  ( DK021 )
Land Danmark
E-mail igb@ditobus.dk
Telefon +45 20807102
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Herning Bilen Specialruter A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 31499615
Postadresse Rudolfgårdsvej 14
By Viby J
Postnummer 8260
Landsdel (NUTS) Østsjælland  ( DK021 )
Land Danmark
E-mail john@skjernbilen.dk
Telefon +45 51585002
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Gadstrup Bustrafik A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 32655890
Postadresse Ramsøvejen 34 b
By Gadstrup
Postnummer 4621
Landsdel (NUTS) Østsjælland  ( DK021 )
Land Danmark
E-mail info@gadstrup.dk
Telefon +45 21266718
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0003
8.1.
ORG-0007
Officielt navn VIKINGBUS Danmark A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 33758006
Postadresse Kanalholmen 1
By Hvidovre
Postnummer 2650
Landsdel (NUTS) Østsjælland  ( DK021 )
Land Danmark
E-mail al@vikingbus.dk
Telefon +45 42129507
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0004
8.1.
ORG-0008
Officielt navn Anchersen-Fladså Aps
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer Anchersen
Postadresse Jernholmen, 20-22
By Hvidovre
Postnummer 2650
Landsdel (NUTS) Østsjælland  ( DK021 )
Land Danmark
E-mail pan@anchersen.dk
Telefon +45 38881050
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0005
8.1.
ORG-0009
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo  ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
10. Ændring
Udgave af den foregående bekendtgørelse, der skal ændres 1b2ecc18-a09a-4a90-abfa-9f46e6000435-01
Hovedårsagen til ændringen Berigtigelse – køber
Beskrivelse I medfør af bekendtgørelse nr. 1726 af 26. august 2021 om minimumsmål for offentlige indkøb af renere køretøjer til vejtransport, jf. § 6, skal det herefter oplyses, at der efter dette udbud af befordringsopgaver for Roskilde Kommune, anvendes følgende køretøjstyper, af de vognmænd, der har vundet delaftalerne om befordring: Samlet antal køretøjer: M1: 3 stk., M2: 44 stk. Samlet antal renere køretøjer: 0 stk. Antal tunge nulemissionskøretøjer: 0 stk.
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator ORG-0004
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator ORG-0005
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator ORG-0006
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator ORG-0007
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator ORG-0008
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator LOT-0001
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator RES-0001
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator CON-0001
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator LOT-0002
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator RES-0002
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator CON-0002
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator LOT-0003
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator RES-0003
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator LOT-0004
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator RES-0004
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator CON-0004
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator LOT-0005
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator RES-0005
10.1.
Ændring
Afsnitsidentifikator CON-0005
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID ae1acec7-a19c-4772-b630-fcce1f0c5474   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 06/11/2025   13:36:40 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 06/11/2025   13:37:20 (UTC+00:00) vesteuropæisk tid, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 740345-2025
EUT-S-nummer 215/2025
Offentliggørelsesdato 07/11/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.097|