23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Transportmagasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
21.11.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Kolding kommune

Dynamisk indkøbssystem - Indkøb af biler til Kolding Kommune


Kolding kommune

775867-2025 - Resultater
Danmark – Personbiler – Dynamisk indkøbssystem - Indkøb af biler til Kolding Kommune
OJ S 225/2025 21/11/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Kolding kommune
E-mail beved@kolding.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Dynamisk indkøbssystem - Indkøb af biler til Kolding Kommune
Beskrivelse Kolding Kommune udbyder et dynamisk indkøbssystem på indkøb af motoriserede køretøjer til samtlige af vores enheder og institutioner. Det dynamiske indkøbssystem omfatter indkøb af følgende kategorier: •Kategori 1 – Personbiler •Kategori 2 – Arbejdsbiler •Kategori 3 – Arbejdsbiler til godsbefordring
Identifikator for proceduren 88c0beca-0e00-4c44-a71d-af2cdf15113a
Tidligere bekendtgørelse 613871-2023
Intern ID 155105
Udbudsprocedure Begrænset
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34110000   Personbiler
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  34120000   Motorkøretøjer til befordring af 10 personer eller derover, 34130000   Motorkøretøjer til godstransport
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 220 690 602,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger TEN-0001 Samlet antal køretøjer: N2. Stk.: 1 Antallet af tunge nulemissionskøretøjer: N2. stk. : 1 TEN-0002 Samlet antal køretøjer: M1. stk.: 8 Antallet af renere køretøjer: M1. stk.: 8 TEN-0003 Samlet antal køretøjer: M1. stk.: 2 Antallet af renere køretøjer: M1. stk.: 2 TEN-0004 Samlet antal køretøjer: N1. stk.: 2 Antallet af renere køretøjer: N1: stk. 2 TEN-0005 Samlet antal køretøjer: N1. stk. 2 Antallet af renere køretøjer: N1 stk. 2
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Kategori 1 – Personbiler
Beskrivelse Ikke udtømmende liste over eksempler på typer af køretøjer omfattet af kategorien: Mikrobiler - bilsegment A: er bilklassen under minibil og den mindste klasse Minibiler – bilsegment B: er bilklassen mellem mikrobil og lille mellemklassebil Lille mellemklassebil – bilsegment C: er bilklassen som er større end bilsegment B, men mindre end en stor mellemklassebil Stor mellemklasse – bilsegment D: er bilklassen som er større end bilsegment C, men mindre end en øvre mellemklassebil Øvre mellemklassebil – bilsegment E: er bilklassen som er større end bilsegment D Stationcar – biltype med bagklap og stort bagagerum
Intern ID 155106
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34110000   Personbiler
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  34110000   Personbiler
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.7.
Strategiske udbud
Udbuddet falder ind under anvendelsesområdet for Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2009/33/EF (direktivet om renere køretøjer)
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeOmkostninger
Beskrivelse TCO beregning
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Dynamisk indkøbssystem, som kun kan bruges af købere, der er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Kolding kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Kolding kommune
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Kategori 2 – Arbejdsbiler
Beskrivelse Ikke udtømmende liste over eksempler på typer af køretøjer omfattet af kategorien: Korte vans Lange vans Mini busser
Intern ID 155107
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34110000   Personbiler
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  34120000   Motorkøretøjer til befordring af 10 personer eller derover
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.7.
Strategiske udbud
Udbuddet falder ind under anvendelsesområdet for Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2009/33/EF (direktivet om renere køretøjer)
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeOmkostninger
Beskrivelse TCO beregning
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Dynamisk indkøbssystem, som kun kan bruges af købere, der er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Kolding kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Kolding kommune
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel Kategori 3 – Arbejdsbiler til godsbefordring
Beskrivelse Ikke udtømmende liste over eksempler på typer af køretøjer omfattet af kategorien: Firehjulstrukne ladvogne med enkeltkabine Firehjulstrukne ladvogne med dobbeltkabine Kassebiler med enkeltkabine Chassisbiler med enkeltkabine Chassisbiler med dobbeltkabine Varebil Varevogn
Intern ID 155108
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  34110000   Personbiler
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  34130000   Motorkøretøjer til godstransport
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.7.
Strategiske udbud
Udbuddet falder ind under anvendelsesområdet for Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2009/33/EF (direktivet om renere køretøjer)
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeOmkostninger
Beskrivelse TCO beregning
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 100,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Dynamisk indkøbssystem, som kun kan bruges af købere, der er nævnt i denne bekendtgørelse
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Kolding kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Kolding kommune
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 3 920 393,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn BIL & CO. A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator TEN-0002
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 2 010 952,00   DKK
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten TEN-0002, id 422132
Titel Miniudbud på levering af 8 personbiler, samt 4 optioner til Puljebiler / BIL & CO. A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 06/03/2025
Oplysninger om EU-midler
Organisation, der underskriver kontrakten Kolding kommune
Vinder
Officielt navn BIL & CO. A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator TEN-0003
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 479 688,00   DKK
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten TEN-0003, id 437788
Titel Miniudbud på levering af 2 personbiler, samt 1 option til P-vagt / BIL & CO. A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 24/03/2025
Oplysninger om EU-midler
Organisation, der underskriver kontrakten Kolding kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
Kategori af køretøj M1
Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer 8
Antallet af renere køretøjer 8
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
Kategori af køretøj M1
Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer 2
Antallet af renere køretøjer 2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn BIL & CO. A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator TEN-0004
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 445 774,00   DKK
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten TEN-0004, id 437789
Titel Miniudbud på levering af 2 varebiler, samt 1 option til IT og puljebil / BIL & CO. A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 24/03/2025
Vinder
Officielt navn BIL & CO. A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator TEN-0005
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 542 772,00   DKK
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten TEN-0005, id 437790
Titel Miniudbud på levering af 2 varebiler, samt 1 option til Jobcenter / BIL & CO. A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 24/03/2025
Oplysninger om EU-midler
Organisation, der underskriver kontrakten Kolding kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
Kategori af køretøj N1
Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer 2
Antallet af renere køretøjer 2
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
Kategori af køretøj N1
Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer 2
Antallet af renere køretøjer 2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn BIL & CO. A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator TEN-0001
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Værdien af tilbuddet 441 207,00   DKK
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten TEN-0001, id 374940
Titel Miniudbud på levering af 1 stk. varebil til Kildemose / BIL & CO. A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 19/12/2024
Oplysninger om EU-midler
Organisation, der underskriver kontrakten Kolding kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Retsgrundlaget fra direktivet om renere køretøjer der fastslår, hvilken kontraktype, der medfører direktivets anvendelse Køb, leasing eller leje af køretøjer
Kategori af køretøj N2
Antallet af alle køretøjer, der er omfattet af anvendelsesområdet for direktivet om renere køretøjer 1
Antallet af tunge nulemissionskøretøjer 1
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Kolding kommune
Registreringsnummer 29189897
Postadresse Akseltorv 1
By Kolding
Postnummer 6000
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
Enhed Betina Trip Vedelgart
E-mail beved@kolding.dk
Telefon +45 79797979
Internetadresse https://www.kolding.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-1000
Officielt navn Comdia ApS
Registreringsnummer 33501404
Postadresse Lindvedvej 73
By Odense S
Postnummer 5260
Landsdel (NUTS) Fyn  ( DK031 )
Land Danmark
E-mail support@comdia.com
Telefon +45 7199 3672
Internetadresse https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 7240 5600
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 4171 5000
Internetadresse https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-1003
Officielt navn BIL & CO. A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 25166914
Postadresse Ambolten 5
By Kolding
Postnummer 6000
Landsdel (NUTS) Sydjylland  ( DK032 )
Land Danmark
E-mail agc@bilogco.dk
Telefon 24817190
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0003, LOT-0001, LOT-0002
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 52d3f686-3280-4286-bec8-b77a118fae88   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 20/11/2025   13:29:05 (UTC+01:00) centraleuropæisk tid, vesteuropæisk sommertid
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 775867-2025
EUT-S-nummer 225/2025
Offentliggørelsesdato 21/11/2025
BREAKING
{{ article.headline }}
0.11|