Fakta om udbudet
Udbyder
Aarhus Kommune, Teknik og Miljø
Opbygning og indretning af tankvogn(e) til Østjyllands Brandvæsen I/S — bekendtgørelse om indgået kontrakt
Aarhus Kommune, Teknik og Miljø
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
55133018
Bautavej 1
Aarhus V
8210
Danmark
Kontaktperson: Vicki Hald Christensen
Telefon: +45 41873336
E-mail: vhc@aarhus.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/72398546.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.aarhus.dk/kommune
Del II: Genstand
Opbygning og indretning af tankvogn(e) til Østjyllands Brandvæsen I/S — bekendtgørelse om indgået kontrakt.
Opbygning og indretning af tankvogn(e) til Østjyllands Brandvæsen I/S — bekendtgørelse om indgået kontrakt.
Østjylland.
Opbygning og indretning af tankvogn(e) til Østjyllands Brandvæsen I/S — bekendtgørelse om indgået kontrakt.
Option på køb af op til endnu 1 stk. tankvogn (over en 2-årig periode) i henhold til kravspecifikationen (udbudsbetingelsernes kapitel 8). Aftalen omfatter endvidere mulighed for tilkøb af ekstraprodukter (optioner ift. opbygningen/indretningen af det enkelte køretøj), jf. udbudsbetingelsernes afsnit 8.9.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
31480450
Haslev
Danmark
NUTS-kode: DK022
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk