Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Rødovre Kommune
Vindere
Udbud af kørsel til og fra dagcenter og genoptræning i Rødovre Kommune
(29.11.2017)
VBT A/S
Hammerholmen 43-45B
2650 Hvidovre
Udbud af kørsel til og fra dagcenter og genoptræning i Rødovre Kommune
Rødovre Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
65307316
Rødovre Parkvej 150
Rødovre
2610
Danmark
Kontaktperson: Tina Maria Edwards Nielsen
Telefon: +45 36377000
E-mail: udbud@rk.dk
Fax: +45 36377770
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rk.dk
Del II: Genstand
Udbud af kørsel til og fra dagcenter og genoptræning i Rødovre Kommune.
Udbuddet vedrører visiteret kørsel af borgere til og fra dagcenter og genoptræning i Rødovre Kommune.
Udbudsforretningen gennemføres som et offentligt udbud i overensstemmelse med Udbudslovens § 56 (Lov nr. 1564 af 15.12.2015, der gennemfører Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2014/24/EU af 26.2.2014 om offentlige udbud), hvilket betyder, at enhver, der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudsbetingelserne, og opfylder eventuelle minimumskrav, kan afgive tilbud.
Rødovre Kommune.
Udbuddet omfatter visiteret kørsel af borgere til og fra dagcenter og genoptræning i Rødovre Kommune, i henhold til gældende lovgivning eller kommunal bevilling til borgere, der har krav på helt eller delvist offentlig betalt transport.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Oplysninger der afgives via eESPD:
Tilbudsgiver skal udfylde et elektronisk fælleseuropæisk udbudsdokument (eESPD). XML-filen til brug for udfyldelse af eESPD er af ordregiver gjort tilgængelig sammen med resten af udbudsmaterialet. Se punkt I.3) ovenfor. Ordregiver anbefaler, at tilbudsgiver læser Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens vejledning om ESPD samt vejledning om eESPD på www.kfst.dk i forbindelse med udfyldelse af eESPD.
Såfremt tilbudsgiver baserer sig på en enheds økonomiske og finansielle formåen, skal tilbudsgiver vedlægge et særskilt eESPD med de oplysninger, der anmodes om i eESPD del II, A og B samt del III for hver enhed, som tilbudsgiveren baserer sig på. De særskilte eESPD skal underskrives af de pågældende enheder, som tilbudsgiver baserer sig på. Ordregiver skal benytte eESPD som foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver opfylder de anførte minimumskrav til økonomisk og finansiel kapacitet.
Del IV: Procedure
Det er ikke muligt for tilbudsgiver at overvære åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Social Klausul:
Rødovre Kommune ønsker at samarbejde med virksomheder, der påtager sig et socialt ansvar, lever op til egne muligheder for at etablere lære- og praktikpladser og har formuleret personalepolitikker om fastholdelse af medarbejdere med længerevarende sygdom, truet arbejdsevne mv.
Som Leverandør til kommunen skal der så tidligt som muligt inden leverancen/arbejdets udførelse tages kontakt til Jobcentret hos Rødovre Kommune på tlf. 36 37 70 60 med henblik på at indgå i et samarbejde om kommunens beskæftigelsesindsats.
Efterlevelse af internationale konventioner:
Leverandøren forpligter sig som en del af Rammeaftalegrundlaget til at efterleve de internationale konventioner, som Danmark har tiltrådt, herunder:
— Tvangsarbejde (ILO-konvention nr. 29 og 105)
— Diskrimination i ansættelsen (ILO-konvention nr. 100 og 111)
— Minimumsalder for ansættelse samt forbud mod og afskaffelse af de værste former for børnearbejde (ILO-konvention nr. 138 og 182)
— Organisationsfrihed og ret til kollektive forhandlinger (ILO-konvention nr. 87, 98 og 135)
— Sikkert og sundt arbejdsmiljø (ILO-konvention nr. 155).
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud, § 7, stk. 2, nr. 1.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren, om at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 12, stk.1, jf. § 6, stk. 4.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk