23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 156-323992
Offentliggjort
17.08.2017
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Region Midtjylland

Udbud af lægevagtkørsel til Region Midtjylland


Region Midtjylland

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Midtjylland
29190925
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Sidsel Marcussen
Telefon: +45 78414532
E-mail: Sidsel.Marcussen@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af lægevagtkørsel til Region Midtjylland.

Sagsnr.: 1-23-4-72-2-16
II.1.2) Hoved-CPV-kode
60140000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel. Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 76 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden. Kravspecifikationen, jf. ordregivers udbudsmateriale, indeholder en uddybende beskrivelse af den udbudte ydelse. Der udbydes 6 separate delkontrakter fordelt på geografiske områder. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 40 000 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Ringkøbing

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Ringkøbing.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.

Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 76 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.

Udbuddet er opdelt i 6 geografiske distrikter i 6 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Viborg/Skive

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Viborg/Skive.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.

Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 76 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.

Udbuddet er opdelt i 6 geografiske distrikter i 6 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Silkeborg

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Silkeborg.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.

Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 76 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.

Udbuddet er opdelt i 6 geografiske distrikter i 6 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Randers

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Randers.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.

Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 76 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.

Udbuddet er opdelt i 6 geografiske distrikter i 6 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Aarhus/Djursland

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Aarhus/Djursland.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.

Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 76 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.

Udbuddet er opdelt i 6 geografiske distrikter i 6 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Horsens

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
Hovedudførelsessted:

Horsens.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.

Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 76 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.

Udbuddet er opdelt i 6 geografiske distrikter i 6 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 063-118324
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Ringkøbing

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
29/06/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 4
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 4
Antal tilbud modtaget elektronisk: 4
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Randers Taxa
Jomfruløkken 9
Randers
8900
Danmark
NUTS-kode: DK04
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 11 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Delkontraktnr.: 2
Betegnelse:

Viborg/Skive

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
29/06/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 3
Antal tilbud modtaget elektronisk: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Vojens Taxi og Servicetrafik ApS
Dyssebakken 65
Vojens
6500
Danmark
NUTS-kode: DK03
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 6 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 3
Delkontraktnr.: 3
Betegnelse:

Silkeborg

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
29/06/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 3
Antal tilbud modtaget elektronisk: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Vojens Taxi og Servicetrafik ApS
Dyssebakken 65
Vojens
6500
Danmark
NUTS-kode: DK03
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 4 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 4
Delkontraktnr.: 4
Betegnelse:

Randers

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
29/06/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 4
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 4
Antal tilbud modtaget elektronisk: 4
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Randers Taxa
Jomfruløkken 9
Randers
8900
Danmark
NUTS-kode: DK04
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 4 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 5
Delkontraktnr.: 5
Betegnelse:

Aarhus/Djursland

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
29/06/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 4
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 4
Antal tilbud modtaget elektronisk: 4
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Taxi Nord f.m.b.a.
Kongevejen 135
Virum
2830
Danmark
NUTS-kode: DK01
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 12 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 6
Delkontraktnr.: 6
Betegnelse:

Horsens

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
29/06/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 4
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 4
Antal tilbud modtaget elektronisk: 4
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Vojens Taxi og Servicetrafik ApS
Dyssebakken 65
Vojens
6500
Danmark
NUTS-kode: DK03
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 4 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Tilbudsgiver skal som en del af tilbuddet fremsende de oplysninger om udelukkelsesgrunde samt egnethed mv., som Ordregiver anmoder om. I den forbindelse skal Tilbudsgiver udfylde og vedlægge »Standardformular for det fælles europæiske udbudsdokument« (herefter benævnt »ESPD«), som Udbudsbilag 1. Ordregiver forbeholder sig dog ret til at indhente supplerende oplysninger m.v.

ESPD er udarbejdet af Europa-Kommissionen og kan udelukkende åbnes via Kommissionens hjemmeside,

https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/welcome Tilbudsgiver skal udfylde ESPD i henhold til anvisningerne i udbudsmaterialet samt i ESPD.

Bemærk, at Tilbudsgiver kan indhente yderligere vejledning til udfyldelsen og fremsendelsen af ESPD i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens vejledning, »Det elektroniske ESPD — Sådan virker det« (kapitel 2), jf. http://www.bedreudbud.dk/

Såfremt oplysningerne i ESPD viser, at Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de udelukkelsesgrunde, der finder anvendelse i nærværende udbud, vil tilbuddet ikke komme i betragtning.

Såfremt Tilbudsgiver udgør en sammenslutning af virksomheder (dvs. hvor flere virksomheder byder sammen som konsortium) skal særskilt ESPD fremsendes for hver enkelt virksomhed i sammenslutningen. Der stilles ingen særlige krav til sammenslutningens retlige form, men der skal iblandt sammenslutningens virksomheder udpeges en fælles befuldmægtiget, der tegner alle virksomheder i sammenslutningen. Endvidere skal virksomhederne i sammenslutningen hæfte solidarisk, direkte og ubetinget for ydelsen og opfyldelsen af kontrakten. Sammenslutningen skal som en del af sit tilbud fremsende udfyldt Kontraktbilag 4 (Erklæring om fælles befuldmægtiget og solidarisk, direkte og ubetinget hæftelse).

1.1 ESPD, Udelukkelsesgrunde og egnethed:

Tilbudsgivers oplysninger vedrørende udelukkelsesgrundene skal afgives i ESPD. I det følgende gennemgås, hvilke dele af ESPD Tilbudsgiver skal udfylde, og hvilke dokumenter den vindende tilbudsgiver vil blive anmodet om at fremsende som dokumentation for oplysningerne afgivet i ESPD.

1.1.1 ESPD del II: Oplysninger om den økonomiske aktør:

Tilbudsgiver skal i ESPD afgive de oplysninger, der anmodes om i Del II, A, B C og D i overensstemmelse med anvisningerne i ESPD og i udbudsmaterialet.

1.1.2 ESPD del III: Udelukkelsesgrunde:

Tilbudsgiver skal i ESPD oplyse, hvorvidt Tilbudsgiver er omfattet af følgende udelukkelsesgrunde, som finder anvendelse i nærværende udbud:

— ESPD del III A: Grunde vedrørende straffedomme (alle punkter/grunde i del III A finder anvendelse og skal udfyldes)

— ESPD del III B: Grunde vedrørende betaling af skatter og afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger (alle punkter/grunde i del III B finder anvendelse og skal udfyldes).

— ESPD del III C: Grunde vedrørende insolvens, interessekonflikter eller forsømmelse i forbindelse med udøvelse af erhvervet:

— Konkurs

— Insolvens

— Tvangsakkord uden for konkurs

— Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning

— Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet

— Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren

— Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure

— Skyldig i afgivelse af groft urigtige oplysninger til verifikation af, at der ikke er grundlag for udelukkelse, eller af at udvælgelseskriterierne/minimumskravene er opfyldt

— Skyldig i tilbageholdelse af sådanne oplysninger

— Ude af stand til at fremlægge de dokumenter, der anmodes om som dokumentation for oplysningerne.

1.1.3 ESPD del IV: Udvælgelseskriterier:

— ESPD del IV A, B, C, D: Finder ikke anvendelse og udfyldes ikke.

1.1.4 ESPD Afslut:

— ESPD del V og del VI: Finder ikke anvendelse og udfyldes ikke.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
12/08/2017

Send til en kollega

0.063