Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Udbud af lægevagtkørsel til Region Midtjylland
Region Midtjylland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29190925
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Sidsel Marcussen
Telefon: +45 78414532
E-mail: Sidsel.Marcussen@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Udbud af lægevagtkørsel til Region Midtjylland.
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel. Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 76 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden. Kravspecifikationen, jf. ordregivers udbudsmateriale, indeholder en uddybende beskrivelse af den udbudte ydelse. Der udbydes 6 separate delkontrakter fordelt på geografiske områder. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.
Ringkøbing
Ringkøbing.
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.
Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 76 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.
Udbuddet er opdelt i 6 geografiske distrikter i 6 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.
Viborg/Skive
Viborg/Skive.
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.
Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 76 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.
Udbuddet er opdelt i 6 geografiske distrikter i 6 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.
Silkeborg
Silkeborg.
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.
Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 76 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.
Udbuddet er opdelt i 6 geografiske distrikter i 6 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.
Randers
Randers.
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.
Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 76 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.
Udbuddet er opdelt i 6 geografiske distrikter i 6 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.
Aarhus/Djursland
Aarhus/Djursland.
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.
Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 76 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.
Udbuddet er opdelt i 6 geografiske distrikter i 6 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.
Horsens
Horsens.
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af lægevagtkørsel.
Vagtlægerne aflægger hvert år ca. 76 000 hjemmebesøg hos borgere i Region Midtjylland. Regionen har siden 2007 etableret en kørselsordning for besøgslægerne i vagttiden.
Udbuddet er opdelt i 6 geografiske distrikter i 6 delkontrakter. Kørsel over de geografiske grænser må dog påregnes.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Ringkøbing
Jomfruløkken 9
Randers
8900
Danmark
NUTS-kode: DK04
Del V: Kontrakttildeling
Viborg/Skive
Dyssebakken 65
Vojens
6500
Danmark
NUTS-kode: DK03
Del V: Kontrakttildeling
Silkeborg
Dyssebakken 65
Vojens
6500
Danmark
NUTS-kode: DK03
Del V: Kontrakttildeling
Randers
Jomfruløkken 9
Randers
8900
Danmark
NUTS-kode: DK04
Del V: Kontrakttildeling
Aarhus/Djursland
Kongevejen 135
Virum
2830
Danmark
NUTS-kode: DK01
Del V: Kontrakttildeling
Horsens
Dyssebakken 65
Vojens
6500
Danmark
NUTS-kode: DK03
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver skal som en del af tilbuddet fremsende de oplysninger om udelukkelsesgrunde samt egnethed mv., som Ordregiver anmoder om. I den forbindelse skal Tilbudsgiver udfylde og vedlægge »Standardformular for det fælles europæiske udbudsdokument« (herefter benævnt »ESPD«), som Udbudsbilag 1. Ordregiver forbeholder sig dog ret til at indhente supplerende oplysninger m.v.
ESPD er udarbejdet af Europa-Kommissionen og kan udelukkende åbnes via Kommissionens hjemmeside,
https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/welcome Tilbudsgiver skal udfylde ESPD i henhold til anvisningerne i udbudsmaterialet samt i ESPD.
Bemærk, at Tilbudsgiver kan indhente yderligere vejledning til udfyldelsen og fremsendelsen af ESPD i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens vejledning, »Det elektroniske ESPD — Sådan virker det« (kapitel 2), jf. http://www.bedreudbud.dk/
Såfremt oplysningerne i ESPD viser, at Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de udelukkelsesgrunde, der finder anvendelse i nærværende udbud, vil tilbuddet ikke komme i betragtning.
Såfremt Tilbudsgiver udgør en sammenslutning af virksomheder (dvs. hvor flere virksomheder byder sammen som konsortium) skal særskilt ESPD fremsendes for hver enkelt virksomhed i sammenslutningen. Der stilles ingen særlige krav til sammenslutningens retlige form, men der skal iblandt sammenslutningens virksomheder udpeges en fælles befuldmægtiget, der tegner alle virksomheder i sammenslutningen. Endvidere skal virksomhederne i sammenslutningen hæfte solidarisk, direkte og ubetinget for ydelsen og opfyldelsen af kontrakten. Sammenslutningen skal som en del af sit tilbud fremsende udfyldt Kontraktbilag 4 (Erklæring om fælles befuldmægtiget og solidarisk, direkte og ubetinget hæftelse).
1.1 ESPD, Udelukkelsesgrunde og egnethed:
Tilbudsgivers oplysninger vedrørende udelukkelsesgrundene skal afgives i ESPD. I det følgende gennemgås, hvilke dele af ESPD Tilbudsgiver skal udfylde, og hvilke dokumenter den vindende tilbudsgiver vil blive anmodet om at fremsende som dokumentation for oplysningerne afgivet i ESPD.
1.1.1 ESPD del II: Oplysninger om den økonomiske aktør:
Tilbudsgiver skal i ESPD afgive de oplysninger, der anmodes om i Del II, A, B C og D i overensstemmelse med anvisningerne i ESPD og i udbudsmaterialet.
1.1.2 ESPD del III: Udelukkelsesgrunde:
Tilbudsgiver skal i ESPD oplyse, hvorvidt Tilbudsgiver er omfattet af følgende udelukkelsesgrunde, som finder anvendelse i nærværende udbud:
— ESPD del III A: Grunde vedrørende straffedomme (alle punkter/grunde i del III A finder anvendelse og skal udfyldes)
— ESPD del III B: Grunde vedrørende betaling af skatter og afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger (alle punkter/grunde i del III B finder anvendelse og skal udfyldes).
— ESPD del III C: Grunde vedrørende insolvens, interessekonflikter eller forsømmelse i forbindelse med udøvelse af erhvervet:
— Konkurs
— Insolvens
— Tvangsakkord uden for konkurs
— Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning
— Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet
— Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren
— Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure
— Skyldig i afgivelse af groft urigtige oplysninger til verifikation af, at der ikke er grundlag for udelukkelse, eller af at udvælgelseskriterierne/minimumskravene er opfyldt
— Skyldig i tilbageholdelse af sådanne oplysninger
— Ude af stand til at fremlægge de dokumenter, der anmodes om som dokumentation for oplysningerne.
1.1.3 ESPD del IV: Udvælgelseskriterier:
— ESPD del IV A, B, C, D: Finder ikke anvendelse og udfyldes ikke.
1.1.4 ESPD Afslut:
— ESPD del V og del VI: Finder ikke anvendelse og udfyldes ikke.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0