23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 165-339896
Offentliggjort
30.08.2017
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Aarhus Kommune

Høring af udbudsmateriale vedr. specialkørsel i Aarhus Kommune


Aarhus Kommune

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Aarhus Kommune
55133018
Rådhuspladsen
Aarhus C
8000
Danmark
Kontaktperson: Julius Præstgaard Sørensen
Telefon: +45 51612644
E-mail: jeps@rambolll.com
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.aarhus.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/278774

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Høring af udbudsmateriale vedr. specialkørsel i Aarhus Kommune.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60130000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet omfatter specialkørsel for Aarhus Kommune.

Den udbudte kørsel omfatter kørsel til Langagerskolen samt lokalcenterkørsel, hvor der foreligger et fast kørselsmønster.

De omfattede kørselsordninger er:

— Kørsel med specialklasseelever, elever til høre-/taleundervisning, børn i kørestole mv., efter folkeskolelovens § 26,

— Specialskoler: Langager, jf. folkeskolelovens § 26 og SEL § 36,

— Merudgiftsydelser efter servicelovens § 41,

— Lokalcenterkørsel, jf. servicelovens § 79. Kørsel til visiteret aflastning og aktivitet. Kørsel til visiteret træning efter serviceloven.

De enkelte borgere er alle visiterede til ordningen. Nogle borgere skal hjælpes ind og ud af vognen. Nogle borgere er desuden visiteret til en speciel service:

— Almindelige ganghjælpemidler,

— Kørestolsbruger,

— Borgere som medbringer en ledsager,

— Borgere med behov for hjælp til/fra entredøren,

— Håndaflevering.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Aarhus Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte kørsel omfatter kørsel til skoler med specialklasser, institutioner, lokalcentre mm. i Aarhus Kommune, hvor der foreligger et fast kørselsmønster.

De enkelte borgere er alle visiterede til ordningen. Nogle borgere skal hjælpes ind og ud af vognen. Nogle borgere er desuden visiteret til en speciel service:

— Almindelige ganghjælpemidler,

— Kørestolsbruger,

— Borgere som medbringer en ledsager,

— Borgere med behov for hjælp til/fra entredøren,

— Håndaflevering.

Udbuddet er opdelt i delaftaler.

Delaftale 1 vedrører kørsel vedr. Langagerskolen og omfatter følgende:

De omfattede kørselsordninger er:

— Kørsel med specialklasseelever, elever til høre-/taleundervisning, børn i kørestole mv., efter folkeskolelovens § 26,

— Specialskoler: Langager, jf. folkeskolelovens § 26 og SEL § 36,

— Merudgiftsydelser efter servicelovens § 41.

Delaftale 2 vedrører kørsel vedr. lokalcentre og omfatter følgende:

De omfattede kørselsordninger er:

— Lokalcenterkørsel, jf. servicelovens § 79. Kørsel til visiteret aflastning og aktivitet. Kørsel til visiteret træning efter serviceloven.

Aarhus Kommune indbyder alle potentielle leverandører til at gennemgå det vedlagte materiale og fremsende høringssvar med kommentarer om fundne uhensigtsmæssigheder samt forslag til forbedringer. Besvarelserne bedes meget gerne indeholde uddybende forklaringer. Aarhus Kommune gør opmærksom på at bilag 3: Kørselspakker og bilag 8: Databehandleraftale ikke vedlægges i forbindelse med høringen.

Høringssvar skal fremsendes via besked funktionen i EU- supply.

Høringssvaret bedes henvise til hvilket bilag og hvilket punkt svaret relaterer sig til.

Høringssvar skal være Aarhus Kommune i hænde senest fredag den 8.9.2017.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
27/09/2017

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Aarhus Kommune fremlægger udbudsmaterialet med henblik på at få markedets tilkendegivelse om materialet, således at markedets kommentarer til materialet vil blive overvejet inden udbuddet gennemføres.

Høringen gennemføres i EU-supply og høringssvar skal afgives via EU-supply.

Høringsmateriale kan findes i EU-Supply ved søgning på id nr. 167709.

Link til høringen kan findes på Aarhus Kommunes hjemmeside www.aarhus.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
25/08/2017

Send til en kollega

0.047