Fakta om udbudet
Udbyder
Region Nordjylland
EU-udbud vedrørende digital post, fjernprintydelser og indlevering af fjernprintede breve til postbefordring i forbindelse med det danske tarmkræftscreeningsprogram (Genudbud)
Region Nordjylland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Niels Bohrs Vej 30
Aalborg Ø
9220
Danmark
Kontaktperson: Mathias Grøn
E-mail: kontakt@tohv.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rn.dk
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Mathias Grøn
E-mail: kontakt@tohv.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rm.dk
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Mathias Grøn
E-mail: kontakt@tohv.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Mathias Grøn
E-mail: kontakt@tohv.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Mathias Grøn
E-mail: kontakt@tohv.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk
Del II: Genstand
EU-udbud vedrørende digital post, fjernprintydelser og indlevering af fjernprintede breve til postbefordring i forbindelse med det danske tarmkræftscreeningsprogram (Genudbud).
Udbud vedrører anskaffelse af digital post, fjernprintydelser og indlevering af fjernprintede breve til postbefordring i forbindelse med det danske tarmkræftscreeningsprogram til Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Syddanmark, Region Sjælland og Region Hovedstaden (herefter benævnt Ordregiver).
Udbud vedrører anskaffelse af digital post, fjernprintydelser og indlevering af fjernprintede breve til postbefordring i forbindelse med det danske tarmkræftscreeningsprogram til Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Syddanmark, Region Sjælland og Region Hovedstaden (herefter benævnt Ordregiver).
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
EU-udbud vedrørende digital post, fjernprintydelser og indlevering af fjernprintede breve til postbefordring i forbindelse med det danske tarmkræftscreeningsprogram (Genudbud)
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver har valgt at annullere udbuddet grundet utilstrækkelig konkurrence om den udbudte rammeaftale. Det er Ordregivers vurdering, at den konstaterede manglende konkurrence har medført en risiko for et prisleje, der overstiger markedsniveauet for den udbudte rammeaftale. Med et genudbud af rammeaftalen forventer Ordregiver at kunne opnå sikkerhed for, at udvise en forsvarlig forvaltning af offentlige midler.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Finder ikke anvendelse
Danmark
Lov om Klagenævnet for Udbud (Lov nr. 492 af 12.5.2010 som ændret ved lov nr. 1556 af 21.12.2010, lov nr. 618 af 14.6.2011, lov nr. 1231 af 18.12.2012, lov nr. 511 af 27.5.2013) med efterfølgende ændringer jf. lov nr. 1564 af 15.12.2015 (udbudsloven) fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:
(1) en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
(2) Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
(2.1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort
(2.2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
(2.3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
(2.4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk