23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 218-453415
Offentliggjort
14.11.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Langeland Kommune

Vindere

• Delaftale 6: Samkørsel til Hjerneskade Caféen på Værkstedsgården i Rudkøbing

(17.01.2018)
Bergholdt A/S
Kulepilevej 1
5900 Rudkøbing

• Delaftale 2: Samkørsel til dagcenter på Rudkøbing Plejehjem i Rudkøbing

(17.01.2018)
Vester Skerninge Bilerne af 1974 ApS
Fåborgvej 31
5762 Vester-Skerninge

Delaftale 1 - Samkørsel til dagcenter på Stigtebo i Lohals

(17.01.2018)
Bergholdt A/S
Kulepilevej 1
5900 Rudkøbing

Opdateringer

Rettelse
(13.12.2017)

IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 12-12-2017
Time: 09:00
Læses:
Dato: 13-12-2017
Time: 13:00

IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 12-12-2017
Time: 09:15
Læses:
Dato: 13-12-2017
Time: 13:00

Rettelse
(13.12.2017)

IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 13-12-2017
Time: 13:00
Læses:
Dato: 18-12-2017
Time: 13:00

IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 13-12-2017
Time: 13:00
Læses:
Dato: 18-12-2017
Time: 13:00

Kørsel af ældre og handicappede borgere til og fra kommunens institutioner 2017


Langeland Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Langeland Kommune
29188955
Fredensvej 1
Rudkøbing
5900
Danmark
Kontaktperson: Conny Hanne Nielsen
Telefon: +45 63516036
E-mail: cn@langelandkommune.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/76499560.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.langelandkommune.dk/

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://permalink.mercell.com/76499560.aspx
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/76499560.aspx

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://permalink.mercell.com/76499560.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Kørsel af ældre og handicappede borgere til og fra kommunens institutioner 2017.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60130000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Langeland Kommune ønsker at indgå aftale på daglig samkørsel af ældre og handicappede borgere til dagcentre og beskyttet værksted samt flere gange ugentlig kørsel til voksen specialundervisning, i henhold til Serviceloven og kørsel til Voksen Special Undervisning i henhold til Undervisningsloven.

Opgaven er opdelt i 6 delaftaler. Der køres i ruter på samtlige delaftaler med afregning pr. kørte kilometer.

Der kan afgives tilbud på 1, flere eller alle delaftaler.

Der skal indgås en 4-årig aftale med mulighed for forlængelse på 2 gange 12 måneder.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 11 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 1 — Samkørsel til dagcenter på Stigtebo i Lohals

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Fyn.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Samkørsel til og fra Stigtebo med maks. 12 borgere pr. åbningsdag pr. dagcenter. Kørslen er i oplandet og nærområdet til dagcentret.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/02/2018
Slut: 28/02/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Forlængelsen sker i givet fald på uændrede kontraktvilkår.

Meddelelsen forlængelse skal gives til leverandøren senest 3 måneder før kontraktudløb i modsat fald ophører rammekontrakten uden særskilt opsigelse.

Såfremt optioner på kontraktforlængelse ikke udnyttes, ophører rammekontrakten uden særskilt opsigelse ved forlængelsens udløb.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

2 gange 12 måneder.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

— Delaftale 2: Samkørsel til dagcenter på Rudkøbing Plejehjem i Rudkøbing

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Fyn.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Samkørsel til og fra Rudkøbing med maks. 12 borgere pr. åbningsdag pr. dagcenter. Kørslen er i oplandet og nærområdet til dagcentret.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/02/2018
Slut: 28/02/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Forlængelsen sker i givet fald på uændrede kontraktvilkår.

Meddelelsen forlængelse skal gives til leverandøren senest 3 måneder før kontraktudløb i modsat fald ophører rammekontrakten uden særskilt opsigelse.

Såfremt optioner på kontraktforlængelse ikke udnyttes, ophører rammekontrakten uden særskilt opsigelse ved forlængelsens udløb.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

2 gange 12 måneder.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

— Delaftale 3: Samkørsel til dagcenter på Lindelse Plejecenter i Lindelse

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Fyn.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Samkørsel til og fra Lindelse med maks. 12 borgere pr. åbningsdag pr. dagcenter. Kørslen er i oplandet og nærområdet til dagcentret.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/02/2018
Slut: 28/02/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Forlængelsen sker i givet fald på uændrede kontraktvilkår.

Meddelelsen forlængelse skal gives til leverandøren senest 3 måneder før kontraktudløb i modsat fald ophører rammekontrakten uden særskilt opsigelse.

Såfremt optioner på kontraktforlængelse ikke udnyttes, ophører rammekontrakten uden særskilt opsigelse ved forlængelsens udløb.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

2 gange 12 måneder.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

— Delaftale 4: Samkørsel til beskyttet værksted i Rudkøbing

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Fyn.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Samkørsel med ca. 20 forskellige brugere til og fra kommunens beskyttede værksted.

Borgerne er bosiddende i Svendborg, på Tåsinge samt Langeland.

Delaftalen er opdelt i 3 ruter:

— Svendborg og Tåsinge.

— Nord for Rudkøbing og byområdet i Rudkøbing.

— Syd for Rudkøbing. Der skal køres ca. 236 dage om året. Der er ferie lukket 14 dage i sommerferien, alle helligdage og weekends, dagen efter Kristi Himmelfart samt mellem jul og nytår.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/02/2018
Slut: 28/02/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Forlængelsen sker i givet fald på uændrede kontraktvilkår.

Meddelelsen forlængelse skal gives til leverandøren senest 3 måneder før kontraktudløb i modsat fald ophører rammekontrakten uden særskilt opsigelse.

Såfremt optioner på kontraktforlængelse ikke udnyttes, ophører rammekontrakten uden særskilt opsigelse ved forlængelsens udløb.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

2 gange 12 måneder.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

— Delaftale 5: Samkørsel til Voksen Special Undervisning på Værkstedsgården i Rudkøbing

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Fyn.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Samkørsel med ca. 4 borgere 2 gange pr. uge til og fra kommunens Voksen Special Undervisning (Værkstedsgården).

Kørslen er opdelt i 2 ruter:

— Nord for Rudkøbing og byområdet i Rudkøbing.

— Syd for Rudkøbing. Der skal køres 2 gange om ugen. Året er opdelt i 3 semestre:

— -

1. januar — 30. april

— 1. maj — 31. august

— 1. september — 31. december.

Der er lukket for undervisning i hele juli måned, alle helligdage og weekends, dagen efter Kristi Himmelfart, mellem jul og nytår samt de 3 dage før påsken.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/02/2018
Slut: 28/02/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Forlængelsen sker i givet fald på uændrede kontraktvilkår.

Meddelelsen forlængelse skal gives til leverandøren senest 3 måneder før kontraktudløb i modsat fald ophører rammekontrakten uden særskilt opsigelse.

Såfremt optioner på kontraktforlængelse ikke udnyttes, ophører rammekontrakten uden særskilt opsigelse ved forlængelsens udløb.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

2 gange 12 måneder.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

— Delaftale 6: Samkørsel til Hjerneskade Caféen på Værkstedsgården i Rudkøbing

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Fyn.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Samkørsel med ca. 4 borgere 2 gange pr. uge til og fra kommunens Hjerneskade Cafe (Værkstedsgården).

Caféen er lukket i hele juli måned, alle helligdage og weekends, dagen efter Kristi Himmelfart, mellem jul og nytår samt de 3 dage før påsken.

Borgerne er herboende på Langeland.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/02/2018
Slut: 28/02/2021
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Forlængelsen sker i givet fald på uændrede kontraktvilkår.

Meddelelsen forlængelse skal gives til leverandøren senest 3 måneder før kontraktudløb i modsat fald ophører rammekontrakten uden særskilt opsigelse.

Såfremt optioner på kontraktforlængelse ikke udnyttes, ophører rammekontrakten uden særskilt opsigelse ved forlængelsens udløb.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

2 gange 12 måneder.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 12/12/2017
Tidspunkt: 09:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 12/03/2018
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 12/12/2017
Tidspunkt: 09:15

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
10/11/2017

Send til en kollega

0.047