23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 232-483775
Offentliggjort
02.12.2017
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Esbjerg Kommune

Høring af udbudsmateriale på skolekørsel samt anden rutekørsel til Børn og Kultur


Esbjerg Kommune

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Esbjerg Kommune
29189803
Torvegade 74
Esbjerg
6700
Danmark
Kontaktperson: Ditte Munk Vækild
Telefon: +45 76161448
E-mail: dij1@esbjergkommune.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/77504878.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.esbjergkommune.dk/

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/77504878.aspx

I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Høring af udbudsmateriale på skolekørsel samt anden rutekørsel til Børn og Kultur.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60100000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Esbjerg Kommune vil primo 2018 udbyde flere typer af kørselsopgaver, herunder skolekørsel og anden rutekørsel for Børn og Kultur, læge- og speciallægekørsel, genoptræningskørsel samt specialkørsel. Disse vil blive opdelt i 2 udbud med flere delaftaler:

— -Udbud 1: Specialkørsel, læge- og speciallægekørsel samt genoptræningskørsel

— -Udbud 2: Skolekørsel samt anden rutekørsel til Børn og Kultur

Dette høringsmateriale vedrører den del, der knytter sig til udbud 2.

Esbjerg Kommune vil gerne opfordre alle potentielle tilbudsgivere om at kommentere høringsmaterialet, så det endelige udbudsmateriale bliver så godt som muligt.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 8 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60000000
60120000
60130000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Særligt skolekørsel — delaftale 1

Ordregiver er ifølge Folkeskolelovens § 26 forpligtet til at befordre elever til og fra undervisning. Der er tale om befordring af elever i alderen fra 5 år og opefter, som ikke har mulighed for at anvende offentlige befordringsmidler.

Delaftalen omfatter:

— -Børn med kørselsbehov

— -Børn til særlige foranstaltninger/specialklasser

Særligt anden rutekørsel for Børn og Kultur — delaftale 2

Under delaftale 2 er kørsel af skolebørn og daginstitutioner, der i høj grad sker efter at delaftale 1's kørsel er foretaget, dvs. tidligst fra kl. 8:00. På samme vis forventes kørslen at være afsluttet kl. 15:00. Dog skal kørsel af modtagerklasser ske til samme tider, som delaftale 1.

Dagtilbud har i perioder kørsel til udflytterbaser, enten som en fast del af dagtilbuddet, eller hvor der eksempelvis sker renovering og ombygning af en institution. Der er som udgangspunkt behov for mellem 1 og 3 busser til denne kørsel.

Aftalen omfatter således:

— -Børn til modtagerklasser

— -Børn til sproggrupper

— -Idrætskørsel

— -Svømmekørsel

— -Børn til udflytterbaser.

Esbjerg Kommune vil gerne opfordre alle potentielle tilbudsgivere om at kommentere høringsmaterialet, så det udbudsmateriale, som forventes at blive bekendtgjort i starten af det nye år, bliver så godt som muligt.

Ideer til optimeringstiltag, kommentarer til hvad der vurderes som værende fordyrende elementer, forslag til justeringer, der kan optimere kontrakten for tilbudsgiver og lignende vil være værdifulde for den videre proces.

Særligt ønskes kommentarer på økonomistrukturen samt køretøjernes alder.

Fristen for fremsendelse af høringssvar er tirsdag d. 19.12.2017 og skal ske via Mercell. Hvis tilbudsgiver har ønske om et møde, hvor kommentarerne kan uddybes, påføres det blot svarene og der inviteres hertil.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
21/01/2018

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
30/11/2017

Send til en kollega

0.11